• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@Darius haha okee, nouja we zien wel a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    Hij neemt een stoel en schuift tussen mij en Mary in.
    "Nou, dat is mooi. Ik zou je graag als één van de enige laatste jaars een warm welkom heten."
    Ik blijf hem aankijken terwijl hij praat. Ik knik even.
    "Dank je, ik ben Catherine, Kitten voor de vrienden. En hoe mag ik jou noemen, laatstejaars?" vraag ik met een schuine glimlach. Hij heeft iets mysterieus over zich heen en het intrigeert me. "En wat houdt dat warme welkom in?" voeg ik er fluisterend aan toe.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik rol met mijn ogen en draai me weg van Ganz.
    Ik kijk naar Thimo, steun met mijn hoofd op mijn handen en droom weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Zelfs al zou hij zijn gave gebruiken tegen Catherine, het doet haar niets want ze is er immuun voor ;p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    'Ganz. Gewoon Ganz, Kitten.' zeg ik met een zachte nadruk op Kitten. Ik ga met mijn hand door mijn zwarte haar. 'En wat houdt dat warme welkom in?' vraagt ze nu iets zachter dan eerst. 'Oh, gewoon,' zeg ik nonchalant. 'Een klein toernooitje om je te ontgroenen hier.' Ik werp haar een glimlach toe. 'Iets wat ik altijd doe met nieuwtjes.' zeg ik terwijl ik haar aankijk met mijn felgroene ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Dat kan wel, maar Ganz hoeft alleen maar iemands energie af te nemen, Lol *fluit* Mary, en hij is über sterk en snel :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade Origliasso
    Ik grijns als Ganz niet antwoord op mijn vraag, of op wat ik zeg. Hij kijkt niet of nauwelijks naar mij en Mary, alleen naar Catherine. 'Zo zo,' Grijns ik, 'je bent geïnteresseerd in het kleine toernooitje of in Catherine?' Zeg ik tegen hem, maar ik stop nog wat skittles in mijn mond en kijk ze daarna allebei uitdagend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Hij stelt zichzelf voor als Ganz. Vreemde naam.
    "Oh, gewoon. Een klein toernooitje om je te ontgroenen hier," zegt hij met een glimlach. "Iets wat ik altijd doe met nieuwtjes."
    Hij kijkt me aan en het valt me op dat hij mooie ogen geeft. Ik schuif wat dichter naar hem toe en speel met een lok van mijn haar. Even kijk ik Jade vanuit mijn ooghoeken aan en grijns.
    "Kun je je weren tegen kleintjes?" vraag ik met een glimlachje. "Niet dat ik weiger," voeg ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    Wat dacht die Jade wel niet van me? Een relatie met een nieuwtje als zij zou mijn imago totaal ten schande maken. 'Kun je je weren tegen kleintjes?' vraagt ze met een geniepig glimlachje. 'Weren?,' lach ik bulderend. 'Ik kan ze verschrompelen, inmaken.' zeg ik, een beetje overdreven. 'Niet dat ik weiger.' zegt ze erachteraan. 'Mooi, anders waren je jaren hier op school nog zuurder geweest dan je je kon voorstellen.' zeg ik nog steeds puur vriendelijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    "Mooi, anders waren je jaren hier op school nog zuurder geweest dan je je kon voorstellen."
    Ik schuif nog wat dichter waardoor mijn arm langs de zijne schuurt.
    "Dus nu heb ik de pestkop ook al leren kennen. Drie keer raden, Tijgertje, zelfs al maak je me in, ik ben niet bang van jou," zeg ik met een knipoog.
    Abrupt schuif ik mijn stoel achteruit en stroop mijn mouwen op. Ik wandel achteruit terwijl ik hem recht in de ogen kijk.
    "Heb je alleen maar een grote mond of komt er nog wat van?"
    Ik glimlach uitdagend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    Ik drink mijn sap op en kijk glimlachend naar het tafereel tussen Catherine en Ganz. Als het meisje naar achteren schuift en uitdagend glimlacht naar Ganz, steek ik mijn arm uitbundig omhoog en roep, 'WOOHOO! Go Cat!'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ganz Pitrómon.
    Ze heeft waarschijnlijk geen idee tegenover wie ze staat. Ik lach maar stop dan abrupt. Ik kijk haar doordringend aan en sta op. 'Goed groentje.' zeg ik terwijl ik een snelle handbeweging maak. 'Ik ben niet verantwoordelijk voor ernstige klachten.' Ik trek mijn wenkbrauwen op en spring een paar keer op en neer. Ik masseer mijn polsen en ga dan klaar staan om aan te vallen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fay
    "Waarom wil ik dieren toch altijd knuffelen?" vraagt hij denk ik aan zichzelf. Ik kijk omhoog en zie Jason, ja faunaten weten wie nog meer faunaten waren en blaf naar hem waardoor hij omkeerd. Hij land voor een boom en krast naar me. Hij kijkt van Fáilte en mij en ik zie een kleine grijns. Ik leun tegen hem aan en laat mijn hoofd tegen zijn been leunen. Ik was moe en wou geaaid worden. Ik was een wolf dus ik had nu even honden trekjes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    "Ik ben niet verantwoordelijk voor ernstige klachten," zegt hij arrogant.
    Nu is het mijn beurt om te lachen. Ik trek een wenkbrauw op en zeg speels,
    "Geen zorgen, ik vind wel iemand die me troost."
    Mijn hart begint sneller te slaan en ik voel de adrenaline door mijn lijf stromen terwijl ik me begin te concentreren.
    Bring it on, Tiger.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    Ik richt mijn handen op haar borst, zodat het snel voorbij zal zijn en ik een zorgeloze nacht tegemoet kon. Maar tot mijn verbazing sprongen er enkel wat blauwe fonkjes uit mijn handen. Even stond ik perplex stil maar besloot toen al snel iemand anders er bij te betrekken. Ik zou met niet zomaar opgeven. Ik richtte zonder om te kijken mijn hand op Jade en zoog een straal energie uit haar, ik liet net genoeg voor over zodat ze mee kon genieten van de ondergang van haar nieuwste vriendinnetje.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."