• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade Origliasso
    Ik grijns als ik toekijk en ik moedig Catherine wat verder aan, als ik wat blauwe fonkjes uit Ganz zijn handen zie komen. Hij richtte, echter zonder om te kijken, een hand opeens naar mij en ik voelde al dat er iets slechts zou komen... Ik voelde hoe de energie uit mij stroomde en ik voelde me opeens heel duizelig, dus steunde ik zoveel mogelijk op mijn handen en armen, maar probeerde Ganz zo boos mogelijk aan te kijken en na een moment zei ik, 'Ik heb nu zo'n zin om je helemaal te bevriezen, Pitrómon!'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik zie hoe er enkele blauwe vonkjes uit zijn handen komen en hoe verbaasd hij erover is. Ik profiteer van de situatie om zelf aan te vallen. Ik wijs naar hem en blaas. Hij wordt ietwat achteruit geslingerd, niet zo ver als ik zou willen, maar toch een beetje. Ik weet dat ik het niet van hem kan winnen, maar ik weiger niet te proberen of op te geven zonder mijn best gedaan te hebben.
    Ik weet niet wat hij doet met Jade maar ik hoor haar zeggen dat ze hem wil bevriezen.
    "Mijn gevecht," schreeuw ik lachend.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [No, that's nog fair. Not two bitches D: Mehhh Cassie help me!]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [haha hoe dan xD haar gave werkt toch niet op Catherine a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Post aangpast ;p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    Jade schreeuwt naar me maar voordat ik iets terug kon roepen werd ik achteruit geblazen. Snel sprong ik uit de wind stroom en rende naar achter. Ik ging tegen de muur staan en zette me af. 'Je kunt me niks beginnen met zo weinig energie.' riep ik naar Jade, ik blufte, ze zou het niet lang kunnen volhouden maar zou me zeker kunnen aanvallen. Ik greep Cats bij haar polsen en drukte haar tegen de muur aan de andere kant.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Gancanagh schreef:
    [Post aangpast ;p]


    [Hoeft niet hoor, dan doen we een gevecht met zijn vieren.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    LovingStyles schreef:
    [haha hoe dan xD haar gave werkt toch niet op Catherine a.]


    [It's your lucky day, je mag Jade hebben (:]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte

    Van een andere plaats hoor ik plots wat gekras, en kijk naar de boom vanwaar het geluid kwam. "Is dat een arend?" De wolf legt zijn hoofd tegen mijn been, en begin haar zachtjes te aaien.


    Take me to wonderland

    Madison Quin Prime
    Ik hoor geluid uit de eetzaal en loop erheen. Ik zie Ganz Cat ofzoiets aanvallen en grom. 'Wat is er nu weer?' Vraag ik met een monotone stem. Gingen ze vechten om eten ofzo?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@Madi, omg -dies- jou laatste zin. Maar het is normaal dat Ganz als oudste de nieuwe ontgroend :].]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:07 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ganz neemt me bij de polsen vast en drukt me tegen de muur. Dit doet me niet meteen aan een gevecht denken. Ik kijk hem in de ogen en fluister grijnzend,
    "Als je een kusje wilt moet je eerst winnen."
    Ik kijk naar zijn ene hand en denk aan elektriciteit. Als het goed gaat zou hij nu een schok moeten voelen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [haha okee]

    Cassie
    Ik kijk op als ik geluiden van een gevecht hoor en rol met mijn ogen als ik zie dat de Tigres tegen elkaar vechten. 2 tegen 1 niet echt eerlijk dus ik sta op en loop er naar toe. De jongen heeft een van de meisje tegen de muur gedrukt en Jade, het andere meisje, kijkt woedend naar de jongen. Ik maak een zwiepje met mijn hand waardoor Jade op de grond valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    'Is dat een arend?' hoor ik hem vragen. Ik kras nog is en trek de tak uit de boom en schrijf jas met moeite op de grond. Weer kras ik. Oeeeehh iemand vond iemand hier leuk.

    Fay
    Ik voelde zijn zachte hand mijn hoofd aaien. Ik zie jas zijn naam tekenen en dan begint hij mijn naam denk ik te schrijven grom en bijt naar hem. Natuurlijk niet raak. Ik bijt nog is en grom hard naar hem. We gingen niets zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [huh ik snap Catherine's gave niet :s ze is toch alleen immuun voor de gave van anderen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered