• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Laat hem Catherine maar uitdagen, de nieuwe testen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    Ik kijk toe hoe Jason weg loopt en ga dan naar de eetzaal. Ik pak wat eten en ga aan een tafeltje zitten.

    [okee kom maar op met dat gevecht a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    Ik volg Mary's blik naar haar pols en zie een prachtige tattoo staan.
    "Oopsie," zegt ze waarop ze nog wat lasagne in haar mond propt en vraag of ik ook wat wil. Ik schud opnieuw mijn hoofd zeg lachend,
    "Sorry, ik bedoelde niet dat soort vogeltjes."
    Ik glimlach lief en drink nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Je weet niet wat je zegt, groentje ;P -jking-]
    Ganz Pitrómon.
    Ik hou het groentje scherp in de gaten, zij lijkt mij wel een leuk nieuw slachtoffer. Ze zou me niks kunnen beginnen. Nonchalant loop ik op het groepje af. 'Goedendag dames. Smaakt het?' zeg ik terwijl ik het nieuwtje aan blijf kijken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik grinnik.
    "Ja, dat had ik ook wel door."
    Ik eet nog een paar happen lasagne, en dan is hij op.
    "Awh, dat was lekker," zucht ik en wrijf even over mijn buik. Ik zie Thimo naar hier kijken, en kan weer niet laten te glimlachen. Ik rol mijn ogen wanneer Ganz erbij komt staan. Die gezellige kerel weer.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@Cassie, wie het eerst maalt- ben het spreekwoord ding vergeten :'D- Next time.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade
    Catherine verteld haar verhaal en terwijl ik aandacht luister, drink ik nog wat sap en eet nog wat skittles. Als ik genoeg heb van de skittles pak ik een croissantje en begin daaraan. 'Oh, ik ken nog wel iemand met wie je dan lessen kan volgen. Ze is namelijk ook tweedejaars en 'nieuw', om het zo even te zeggen.' Grijns ik naar Catherine. Dan draai ik me naar Mary en zeg tegen haar, 'Weet je, je bent veel veranderd. Ik dacht eerst eerlijk gezegd dat je een bitch was, maar je bent aardiger en veel volwassener geworden,' Ik glimlach naar haar. 'Hoe komt dat?'
    Maar dan komt er een jongen bijstaan en ik kijk naar hem op. Ik herken hem als één van de vierdejaars, door mijn broer. Doet hij toch wat goed, grinnik ik. 'Hoi Ganz, whats up?' vraag ik normaal.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik haal mijn schouders op en glimlach.
    "Er is veel gebeurd in de laatste 2 maanden," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Darius schreef:
    [@Cassie, wie het eerst maalt- ben het spreekwoord ding vergeten :'D- Next time.]


    [haha geeft niet a. Ze krijgen hun gevecht nog wel :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Plots blaft ze even, en ik kan het niet laten om te glimlachen. Wanneer ze weer naast me licht, voel ik een plotselinge drang om haar te knuffelen. "Waarom wil ik dieren toch altijd knuffelen?" Vraag tegen mezelf.


    Take me to wonderland

    [@Lobigstyles, daarna zul je geen gevecht meer kunnen houden :'D]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ik wil net antwoorden op wat Jade zei wanneer ik afgeleid word door een stem die ik niet ken.
    "Goedendag dames. Smaakt het?"
    Ik kijk op en zie de jongen staan naar wie ik net gezwaaid had. Hij blijft me aankijken en ik mag doodvallen als ik eerst mijn blik afwend. Schaamteloos bekijk ik hem van kop tot teen.
    "Ja, best wel," zeg ik met een subtiele grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [@Darius haha het moet wel beetje een gevecht zijn a. Als ze gelijk inelkaar zakt is het een beetje saai :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even voor de duidelijkheid, ik negeer Jade hier omdat hij alleen geïnteresseerd is in Cat.:)]
    Ganz Pitrómon.
    Ik negeer de blik van 'de slet' en Jade, een meisje dat ik wel eens heb gesproken. Ik pak een stoel en schuif tussen het meisje met de rode lippen en de nieuwe in. 'Nou, dat is mooi. Ik zou je graag als één van de enigste laatste jaars een warm welkom hete.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:20 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [@Lovingstyles, dat kan hij ook niet. Als iemand zijn gave geconcerteerd gebruikt kan hij het enkel tegenhouden of de energie omdraaien (:, maar hij blijft natuurlijk einde jaars.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."