• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    IK staarde verdrietig naar buiten. Zodra ik weer tranen voelde legde ik mijn hoofd in mijn handen en snikte zacht. Konden ze niet een keer hun kop houden.
    [kweenie wat ik doe met lilly ghehehe. omg haat aan z&w.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mooie timing. dracy en bailas. eeven een vraagje ot. WEet iemand hier iets van pedagogisch medewerker af of niet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Google is your best friend.:') Ik ga even douchen..]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [not my friend ik ben zo trug ff benenden iets vragen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Het luchtte op toen het liedje afgelopen was. Ik liep naar de piano en ging er achter zitten. Gelijk begon ik aan het volgende liedje. It's all your fault van P!NK


    26 - 02 - '16

    [SAmenvatting? Het kan zijn dat ik laat reageer komt omdat ik me huiswerk maak, waar ik geen bal van snap, wie snapt Economie?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Euhm. Lilly vroeg wat er met Donna was, Donna werd kwaad en er volgde een ruzie. Heidi vroeg aan Michael wat er was, die reageerde boos en Heidi liep huilend weg. Lilly vervolgens ook en die is nog steeds verdrietig, Heidi zit in het auditorium liedjes in zichzelf te zingen]


    26 - 02 - '16

    [michael zij ook dat iederen kon zien dat ze verliefd was. lillly zit naar buitente gapen in bio lokaal. IK wil je trouwens best helpen eco is makie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oké dan moet ik even iets verzinnen, goed als Isa ook naar Audothorium komt?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik voelde me een slap zak zand ofzo. Volgens mijn kwam de leraar binnen maar hetkon me niks boeien. Hij liet de les maar beginnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en lilly dan.......]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik vind 't prima]


    26 - 02 - '16

    [dracy je mag best je eco vragen sturen als je wilt. Ik heb zin om te helpen eco is makie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    De laatste noten sterven langzaam weg in het auditorium. Ik ga bij het raam zitten en staar naar buiten. Wat heb ik fout gedaan dat die jongen zo tegen mij te keer moet gaan? Ik probeer toch ook alleen maar te helpen?


    26 - 02 - '16

    Isabelle

    Ik heb me tijdens die ruzie's enzo maar wat op de achtergrond gelaten want ik wilde me er niet echt mee bemoeien.
    Lilly kijkt wat sip, ik besluit naar haar toe te gaan.
    "Lilly, gaat het een beetje?" Vraag ik en leg een hand op haar schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.