• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [anders doe je nu wat met michaelBTW wist iedereen nu wel of niet dat lily bi is???]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat wisten ze niet.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [huh donna had hettog bij lo verteld voro die bitchfight of was da pablo. ik ga ff eten tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Rustig loop ik naar Lilly toe.
    "Lilly wil je wat minder rot doen tegen Donna. Het is een moeilijke tijd voor haar. In een aantal weken is er enorm veel gebeurd. Meer dan een normaal mensen in een jaar meemaakt. Please doe normaal." zeg ik tegen haar terwijl ik naast haar ga zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ben er weer]
    Lilly
    Ik kijk nar michael. 'Ik bied mijn verontschuldiging aan en zij scheld me de huid vol en dan moet ik minder rot doen' zeg ik en ga verder met het harjte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Lilly, ik schat jou hoger in dan Donna. Ik bedoel het is een aardige, slimme meid maar ze heeft een gebruiksaanwijzing. Zij kan daar niets aan doen, jij moet je daar op inspelen. Het lukt mij ook." Leg ik haar uit maar Lilly iets uitleggen heeft geen zin. Ze zal het nooit snappen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk hem boos aan. 'Tuurlijk dat betekent gelijk
    dat je mag schelden enzo.'Ik schud mijn hoofd en pak
    een zwarte stift en omlijn het hartje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Lilly, Pablo gaat dood." schreeuw ik tegen haar. Meteen weet ik dat ik dit beter niet had kunnen doen. De tranen branden achter mijn ogen maar al snel vechten ze zich mijn gezicht op. Met een hand wrijf ik er een paar weg en ik draai me om. Zij hoeft geen details, schijnheilig kind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik schrik als Michael naar me schreeuwt.
    Hij draait zich om en loopt weg.
    'Michael hoe kan ik weten dat het om zoiets
    ging?' ik kijk hem achterna. Fijn ik had het weer
    verprutst. Goed gedaan Lilly dacht ik sarcastisch.
    Had ik dat kunnen weten? Nee dat had ik niet.
    Pablo dood nee dat gunde ik zelfs hem en Donna niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ineens merk ik dat Michael naar Lilly schreeuwt. Ik loop naar hem toe. 'Gaat het wel?' vraag ik vriendelijk. 'waarom schreeuw je naar Lilly? Ze vroeg alleen maar iets' zeg ik kalm. Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en wriemel wat aan een pootje van mijn bril.


    26 - 02 - '16

    lilly
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als Heidi er ook nog eens bij komt. DIe kan ik ook wel schudden. Boos, verdrietig en beschaamd sta ik op en loop naar de gang waar donna muziek luisterd. 'Donna ik weet dat het je niks boeid maar kon ik weten dat Pablo dood ligt te gaan' zei ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik draai me om naar Heidi.
    "Dit bedoel ik nou," schreeuw ik boos tegen haar.
    "Zomaar ergens mee bemoeien zonder te weten waar het over gaat. Gaan jullie gezellig met zijn tweeën in een aparte klas zitten. Dan kunnen jullie uitgebreid met elkaar bemoeien of aan elkaar zitten."
    Kwaad ga ik zitten. Het gaan niet meer heel lang duren voordat ik iemand ga slaan.

    Donna
    "Lilly," zeg ik boos.
    "Bemoei je er niet mee. Jij kent Pablo niet eens. Het enige beeld wat jij van hem hebt is dat je hem sloeg. Het maakt jou niet eens uit!" spuug ik naar haar en ik loop weg.
    "Laat me met rust!" schreeuw ik nog een keer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ghehehe iedereen is online. Ik denk dat ik morgen wel helemaal online mag. maar nu stiekem]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIlly
    'Verdomme verdomme verdomme' mompel ik en loop terug. Ik hoor wat Michael zegt. 'waar slaat dat nou weer op' roep ik boos naar hem.Niemand behalve Char wist dat ik op Heidi was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik kijk hem geschrokken aan. Ik merk dat ik helemaal stil val en dat er tranen in mijn ogen springen. Ik kan er zo slecht tegen als mensen zomaar tegen me gaan schreeuwen. Ik loop rustig het lokaal uit en sluit me op in de wc.


    26 - 02 - '16