• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie Brianne Kowns
    'Je begrijpt wat ik bedoel. Met enge beelden bedoelde ik meer zo iets.' Voor twee seconde liet ik hem denken er slangen uit zijn uit staken. 'Snap je wat ik bedoel?' Het beeld was weer weg. 'Met leuke dingen bedoel ik meer dit.' En ik liet een beeld zien dat hij op het strand zat met veel zon. Ook dat beeld liet ik twee seconde zien. Daarna richtte ik me op Adriana. 'En wat valt bij jou onder een leuk beeld?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cassie
    Na nog een tijdje in de bieb gezeten te hebben sta ik op en loop naar buiten. Als ik Fáilte op een bankje zie zitten loop ik naar hem toe en ga naast hem zitten, 'Hee'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte Abhainn

    "Hee," zei Cassie toen ze naast me op het bankje kwam zitten. "Haai," zei ik vrolijk. "Wat was er nou met Jason?" Vroeg ik.

    Adriana Minola

    'En wat valt bij jou onder een leuk beeld?' Vroeg melanie. Ik dacht even na. "Euhm," bracht ik uit. "Puppies," grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Wat was er nou met Jason?" Ik haal me schouders op, 'geen idee, ik denk dat hij zijn hoofd te hard gestoten had ofso. Hij beweerde dat wíj bijna seks lagen te hebben op de bank!' zeg ik verbaasd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte Abhainn

    'geen idee, ik denk dat hij zijn hoofd te hard gestoten had ofso. Hij beweerde dat wíj bijna seks lagen te hebben op de bank!' Zei ze verbaasd. "Wat?!" Vroeg ik, en mijn ogen vergrootte zich. "Vanwaar haalt hij dat?"


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Wat?! Vanwaar haalt hij dat?" 'Alweer geen idee. Ik bedoel het zou een raar idee zijn toch? Jij en ik samen...' Ik frons even bij het idee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanie Brianne Kowns
    'Euhm,' zei Adriana. 'Puppies.' Ik grijnsde en wekte het beeld op dat er tien puppies bij haar zaten. Ze keken haar allemaal zo schattig aan en eentje ging op haar schoot liggen. Een andere likte in haar gezicht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jordi Oliver James.

    'Je begrijpt wat ik bedoel. Met enge beelden bedoelde ik meer zo iets.' Zegt ze. Er verschijnen voor een korte tijd een paar slangen die uit staken. 'snap je wat ik bedoel?' Zegt Melanie dan en laat een beeld van het strand en veel zon zien. 'Ja, ik snap het.' Zeg ik en zucht even. 'En wat valt bij jou onder een leuk beeld?' Vroeg ze aan Adriana. 'Puppies,'Grinnikte Adriana. 'Puppies' Herhaalde ik lachend, 'Van die kleine mormels?'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    Opeens zag ik 10 puppies bij me zitten. ze keken me allemaal zo schattig aan, en eentje ging op mijn schoot zitten. Ik keek er vertederd naar, en kon het niet laten om een hoge "Iep!" uit te brengen. Eentje likte in mijn gezicht, en ik lachte. "Dit is zo schattig," zei ik vrolijk.
    'Van die kleine mormels?' Hoorde ik Jordi zeggen. Ik wierp hem een vernietigende blik. "Het zijn geen mormels, ze zijn schattiger dan jij," lachte ik nu.

    Fáilte Abhainn

    'Alweer geen idee. Ik bedoel het zou een raar idee zijn toch? Jij en ik samen...' fronste ze. Mijn ogen werden mogelijk nog groter. "Ik vind het beeld dat ik nu krijg gewoon raar," zei ik. "Niat kwaad bedoeld, maar het is raar," zei ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Ik vind het beeld dat ik nu krijg gewoon raar. Niet kwaad bedoeld, maar het is raar'. 'Ik snap je, het is ook gewoon raar. We zijn al zolang alleen maar vrienden dus waarom zouden we ineens 'bijna' seks hebben op de bánk in de leerlingenkamer nota bene'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jordi Oliver James.

    "Het zijn geen mormels, ze zijn schattiger dan jij," Zegt ze, wanneer ze me een vernietigende blik werpt. 'Tja, dat gaat snel he?' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melanie Brianne Kowns
    Ik luisterde even naar het gesprek van Adriana en Jordi. Ik liet de puppies verdwijnen. 'Ergens ben je wel schattig,' zei ik tegen Jordi. 'Heel ergens, soms, bijna nooit.' Ik lachte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fáilte Abhainn

    'Ik snap je, het is ook gewoon raar. We zijn al zolang alleen maar vrienden dus waarom zouden we ineens 'bijna' seks hebben op de bánk in de leerlingenkamer nota bene'. Ik knikte instemmend. "En als het zo was. Waarom herinner ik mij er dan niks van? Ik zou denken dat je dat niet vergeet,"

    Adriana Minola

    'Tja, dat gaat snel he?' Zei hij grijnzend. Ik keek hem niet begrijpend aan. "Huh?" [Ik snap het echt niet. x'D -fail-]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:21 ]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "En als het zo was. Waarom herinner ik mij er dan niks van? Ik zou denken dat je dat niet vergeet'. 'Dat lijkt me ook en waarom zouden we überhaupt dat doen als we niet een verliefd op elkaar zijn maar elkaar gewoon zien als vrienden?' Ik frons even als ik aan Jason denk, 'denk je dat Jason misschien iets heeft gedaan?' vraag ik voorzichtig. Gelijk nadat ik het heb gezegd schaam ik me. Jason zou nooit zoiets doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smugness schreef:
    [Ik snap het echt niet. x'D -fail-]


    [Ik bedoel dat je snel, schattiger bent dan Jordi XD ]

    Jordi Oliver James.

    'Ergens ben je wel schattig,' zegt Melanie tegen me. 'Heel ergens, soms, bijna nooit.' Ze lachtte even. 'Eh, dankje? Denk ik' Zeg ik en kijk naar Adriana die me vragend aankijkt. 'Ik bedoel, dat je sneller, schattigere bent dan mij' Leg ik haar uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'