• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( Wie had het laatste gereageerd? )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik volgens mij. Ik of Smugness]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jordi Oliver James.

    'Jordi, dat is ze echt' Zegt Melanie. 'Oh, en vergeet niet. Ik kan altijd nog even wat aanpassingen doen in je dromen. Weet niet of het wel zo'n goed idee is om te gaan slapen' Doet Adriana er nog een schepje bovenop. 'Oke, ik neem het terug, maar haal dat enge wijf weg!' Zeg ik, met nog steeds het beeld van de bibliotheek vrouw voor me.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melanie Brianne Kowns
    Het was misschien gemeen maar ik deed er nog een schepje boven op en liet mij en Adriana in Jordi's verbeelding verdwijnen. De bibliotheek juf keek hem woedend aan terwijl ze naar hem schreeuwde. Ze wees met haar vinger naar hem en ik liet de ruimte veranderen zodat Jordi alleen met haar in het klas lokaal was. Daarna liet ik alles op houden. Ik kon het niet laten om te lachen. 'Sorry,' mompelde ik. 'Maar ik wilde al zolang mijn gave weer eens een keer gebruiken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jordi Oliver James.

    Ik keek even om me heen wanneer Melanie en Adriana verdwenen, maar richtte me daarna weer op de vrouw die met een vinger naar me wees. Opeens werd de omgeving even zwart en alter zat ik op een stoel in een klaslokaal. Ik kijk verbaasd als alles vervaagd en ik weer met Melanie en Adriana op de grond zit. 'Sorry,' Mompelde Melanie, 'Maar ik wilde al zolang mijn gave weer eens een keer gebruiken'. 'En dus dacht je, laat ik Jordi maar eens als slachtoffer gebruiken?' Zeg ik en kijk nog steeds verbaasd voor me uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melanie Brianne Kowns
    'En dus dacht je, laat ik Jordi maar eens als slachtoffer gebruiken?' vroeg Jordi nog steeds verbaasd. Ik lachte even.
    'Wees blij dat ik het nog normaal had gehouden. Ik kan je van alles laten zien. Van bibliotheek vrouwen tot insecten die je van binnen op eten en door je huid naar buiten komen.' Ik grijnsde bij het idee.. 'Ik weet niet of je daar op zit te wachten.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jordi Oliver James.

    'Wees blij dat ik het nog normaal had gehouden. Ik kan je van alles laten zien. Van bibliotheek vrouwen tot insecten die je van binnen op eten en door je huid naar buiten komen. Ik weet niet of je daar op zit te wachten' Grijnst ze. 'Gebruik daar maar iemand anders voor' Zeg ik haar aankijkend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melanie Brianne Kowns
    'Gebruik daar maar iemand anders voor.' Ik keek Jordi bijna smekend aan. 'Ah, voor een minuutje?' vroeg ik. 'Of iets anders. Maar ik heb nog nooit iemand een heel eng beeld laten zien. Alleen maar leuke beelden.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade
    Als Liam opstaat, eet ik snel de aardbei op en spring ik op zijn rug, "Sorry Liam, je vraagt er gewoon om als je zo staat," En ik begin te lachen.

    Daniël
    Naakt lag ik nu bovenop Lily en ik voelde dat de erectie tegen haar aankwam, waarna ik zacht in haar ging, maar mijn blik nog steeds op haar lette. Toen ik zag dat ze geen pijn had, begon ik haar overal te zoenen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jordi Oliver James.

    'Ah, voor een minuutje? Of iets anders. Maar ik heb nog nooit iemand een heel eng beeld laten zien. Alleen maar leuke dingen' Zegt ze. 'Ja zeker, die bibliotheek vrouw was zeer aantrekkelijk' Zeg ik sarcastisch en kijk haar met een half stoned gezicht aan. 'Aad wil je vast wel helpen, niet?' Stel ik dan voor en zet een nep-glimlach op naar Adriana.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Phoenix

    "Boooee" Hoorde ik vanuit het niets.
    Zoekend keek ik om me heen in een poging iets van Aminthe te kunnen zien, wat uiteindelijk niet werkte.
    "Coole gave." Lachte ik in het niets. "Het lijkt me handig om aan dingen te ontsnappen."
    Mensen die passeerden moesten wel denken dat ik gek was, aangezien het leek of ik in mezelf praatte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adriana Minola

    'Aad wil je vast wel helpen, niet?' Stel Jordi dan voor en zette een nep-glimlach naar me op. "Heh?" Bracht ik verbaasd uit. Ik keek Melanie aan. "Je mag je gave alleen op mijn gebruiken als het iets leuks is, dus niets iets waar ik dood van angst ga," zei ik. "En ik dacht dat die biblitheek vrouw wel leuk voor je was? Je wou toch of vrouwenjacht, of niet?" lachte ik.


    Take me to wonderland

    Aminthe

    Ik grinnik als iemand Brooke een beetje raar aantikt, en tegen zijn hoofd tikt. Grijnzend word ik weer zichtbaar.
    'Dank je. De jouwe is ook cool,' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jordi Oliver James.

    'En ik dacht dat die bibliotheek vrouw wel leuk voor je was? Je wou toch op vrouwenjacht, of niet?' Lachte Adriana. 'Pfoe, wat een lekkerding zeg. Kan niet lekkerder' Zeg ik sarcastisch.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam
    Ik grinnik als Jade op mijn rug springt. 'En waar wil de jongedame nu heen?' vraag ik weer bekakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered