• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Guys, ik ga nu ook slapen, dit is mijn laatste post.)
    Jade
    "Dat hoop ik maar voor je," Grinnikte ik, "Maar geen zorgen, ik deel jou ook niet," Ik gaf hem een kusje op zijn wang en begon weer op een aardbei te sabbelen, dit keer puur om hem te pesten.

    Daniël
    Toen we zover waren dat ik bijna in haar kon, keek ik haar eerst even aan. "Zeker weten?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [No, slaap lekker!]
    Lily
    'Zeker weten,' fluisterde ik. Hij pakte de zijkant van mijn onderbroek en deed hem uit en op dat moment greep ik ook naar zijn onderbroek om hem uit te doen.

    [Ja mensen, Lily en Daniël gaan slapen. Letterlijk en figuurlijk, en laten een ongelofelijke sensuele cliffhanger achter. Het spijt ons, tenminste mij, maar ja, zo is het leven. :Y)]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    Een lachende grijns trok over mijn lippen. "Ik ben blij dat we elkaar zo goed begrijpen."
    Ik haalde mijn schouders op en wachtte eventjes.
    "Dus..." Verbrak ik de stilte. "Ik zie je wel op de gang."
    Ik draaide me om en wandelde traag weg van Cassie.


    [Wanneer is er eigenlijk een nieuwe dag?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aminthe

    Ik ril.
    'Ik denk dat ik jou maar te vriend moet houden,' grijns ik. 'Mijn gave is helemaal niet bijzonder, gewoon de eigenschappen van een geest, zo'n beetje.'
    Ik maak mezelf onzichtbaar en fluister: 'Boeeeeee...'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [het is nog maar namiddag (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik kijk Anthony even na en laat me dan zuchtend op een stoel vallen. Dat moment net was raar. Hij had dan wel gezegd dat hij het niet door zou vertellen maar hij is en blijft een Tigre. Het zou me niet verbazen als hij me er mee zou chanteren...

    Liam
    Jade begint weer sexy van haar aardbei te eten. Ik grinnik even en begin dan aan mijn eigen berg eten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik haal een colablikje uit mijn tas en doe het open, waarna ik ervan drink en nog een aardbei in mijn mond stop. "Wil jij geen aardbei?" Vraag ik aan Liam, nadat hij een broodje in zijn mond deed.

    (OHMIJNHELL. Was ik nu maar gebleven en verder gegaan, het was zeker cliffhanger 8D)
    Daniël
    Naakt lag ik nu bovenop Lily en ik voelde dat de erectie tegen haar aankwam, waarna ik zacht in haar ging, maar mijn blik nog steeds op haar lette. Toen ik zag dat ze geen pijn had, begon ik haar overal te zoenen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik schud mijn hoofd en wacht even tot ik me mond leeg heb. 'Heb nu niet zo'n zin in fruit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik laat hem even, maar het gevoel om hem in de maling te nemen overstijgt mij en voordat ik alle aardbeien opheb, laat ik er een liggen. "Ik heb niet meer zo'n trek,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik trek mijn wenkbrauwen op als Jade 1 aardbei overlaat, "laat maar gewoon liggen, de huiselven ruimen het wel op'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    "Waarom eten jongens trouwens altijd zoveel?" Vraag ik hem, waarna ik hem rustig door laat eten, totdat hij al zijn eten opheeft, "Ik wilde je eigenlijk de aardbei voeren, maar goed, ik eet hem zelf wel op," En ik steek de aardbei al in mijn mond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    liam
    'Geen idee, we hebben gewoon meer energie nodig dan meisjes, en...je mag die aardbei wei hebben,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik ga even naar mn bestie toe, ik ben zo weer terug waarschijnlijk, ik weet het niet zeker.)
    Jade
    Als Liam opstaat, eet ik snel de aardbei op en spring ik op zijn rug, "Sorry Liam, je vraagt er gewoon om als je zo staat," En ik begin te lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Iemand zin om te rpg'en? Hihii. (: )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik. Ik verveel me toch alleen maar :'D]


    "Ignite, my love. Ignite."