• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie
    'Dump je ons nou?' vroeg ik. Zonder nog een ding te zeggen liet ik hem voor de lol het waanbeeld van de bibliotheek vrouw achter Adriana zien. Ik had het zo graag een keer willen uit proberen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade
    Ik bloos als hij in mijn oor fluisterd en zeker om wat hij zegt en ik laat me weer door hem meetrekken naar een plekje. "Was ook niet mijn bedoeling,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adriana Minola

    'Nope, gelukkig niet en ik denk toch dat ik beter af ben met iemand anders, in plaats van júllie' mijn mond zakte open. "Wij zijn zo slecht nog niet," verdedigde ik met mijn handen in mijn zij.


    Take me to wonderland

    Lily Devon
    'Je hebt gelijk, Daniël,' fluisterde ik zachtjes, 'Ik wil mijn kind zeggen dat het is gemaakt voor liefde en niet voor lust.' Ik vloekte binnensmonds, hij maakte het knap lastig. 'Hoe denk je over abortus?' vroeg ik hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mary

    Ik knik snel.
    "Ja hoor, helemaal uitgepraat."
    Ik kijk glimlachend naar Catherine. Die zal ook wat van me denken..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Eonian > Shallowx)
    Daniël
    "Eigenlijk ben ik daartegen," Fluisterde ik binnensmonds, bang dat ze het zou horen, "Maar als het moet dan moet het, hoe groot is überhaupt de kans dat het zo is?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja, ik pas woensdag de beginposts wel aan (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily
    'Hoe groot de kans is? Je kent zo'n beetje de cirkel van een vrouw? Normaal ben ik op het eind van de maand, tegen de twintigste ongesteld. [Ervan uit gaande dat de school een september begint hier ^^.] Dus het is redelijk veilig, zo niet, zal ik het je niet vertellen, dan heb jij ook geen pijn.' Ik wiebelde plagend heen en weer op de plek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jordi Oliver James.

    'Dump je ons nou?' Vraagt Melanie. Voordat ik kon antwoorden krijg ik het gruwelijke beeld van de bibliotheek vrouw in mijn gedachte. Mijn gezicht betrekt en ik zet grote ogen op. 'Haal. Dat. enge. Wijf. Weg' Zeg ik en schud met mijn hoofd om de gedachte weg te krijgen.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Ja hoor, helemaal uitgepraat' Zegt Mary, nadat ze even snel heeft geknikt. 'Waar wouden jullie eigenlijk heen gaan?' Vraag ik dan om de stilte te doorbreken.

    [Ik meot er vandoor :S ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam
    Als we zitten kijk ik Jade even aan, 'wil je ook iets te eten?'

    Cassie
    Ik voel dat mijn ogen zich met tranen vullen en ik draai Anthony om zodat hij me aan moet kijken. 'Vertel alsjeblieft niet over het ongeluk,' smeek ik fluisterend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melanie
    'Haal dat enge wijf hier weg,' zei Jordi. 'Jordi,' zei ik zacht. 'Dat is ze echt.' Ik gebaarde even naar Adriana dat ze mee moest spelen, een gebaar dat Jordi nooit had kunnen zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    'Haal. Dat. enge. Wijf. Weg' Zegt hij en schudt zijn hoofd. "Oh, en vergeet niet. Ik kan altijd nog even wataanpassingen doen in je dromen. Weet niet of het wel zo'n goed idee is om te gaan slapen," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Catherine

    "Nee, wij zijn uitgepraat, toch?" zegt Souf. Ik kijk even naar Mary die dat bevestigt.
    "Waar wouden jullie eigenlijk heen gaan?" vraagt Souf na enige stilte.
    "Mary zou me een rondleiding geven, dus ik weet niet echt waar te beginnen. Jade liet me de bibliotheek zien, maar toen raakte ik...afgeleid en belandde ik hier."
    Ik zucht diep en schud een paar vreemde gedachtes van me af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    [Fáilte zit nog steeds buiten. Adriana, Melanie en Jordi zijn gewoon een random gesprek aan het voeren. En dat is wat ik weet. Ö]


    Take me to wonderland