• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Jade en Liam zijn een soort van stelachtig iets nu en Daniël en Lily staan 'liggen' op het punt seks te hebben 8D Verder volg ik het niet echt of zo.)

    Daniël
    "Laten we dan toch maar de kans wagen," Zei ik grijnzend tegen haar, terwijl ik mijn shirt al uittrok. Een getinte blokjesbuik kwam tevoorschijn.

    Jade
    "Ik heb net ook al gegeten, dus wil niet zoveel, alleen wat aardbeien en wat sap of zo," Zeg ik tegen hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Ik grijnsde toen hij zijn t-shirt uittrok, hij zag er fabuleus uit. Ik had overigens niets anders verwacht. Ik maakte mijn bh los en deed hem uit waarna ik op mijn knieën rond hem ging zitten en plaatste snel een route kusjes van zijn hals, over zijn borst, naar mijn broeksriem die ik opende.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    Ik knikte voorzichtig. "Beloofd."
    Het kwam er droog uit, maar ik meende het wel.
    Zelfs ik, een echte Tigre in hart en nieren, vond het erg voor haar.
    Toen ik de tranen zag die in haar ogen blonken, voelde ik me nog slechter, maar was te trots om het te laten merken.
    Met uitgestreken gezicht graaide ik in mijn broekzak en haalde er een propere zakdoek uit.
    "Hier." Zei ik en bood hem aan. "Hou hem maar."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Fuckzooi, sorry Madame, maar ik moet je straks alleen laten met Lily & Daniël de hele tijd zoenend en wachtend op hét moment, want ik moet zo naar mijn kamer. D: )
    Daniël
    Zij plaatste overal kusjes van mijn hals tot mijn broeksriem en toen ze deze opende, kon ik niet laten een zachte kreun te laten. Ik bewoog mijn handen ritmisch over haar lichaam en opende ook haar broek.

    Jade
    "Ik heb net ook al gegeten, dus wil niet zoveel, alleen wat aardbeien en wat sap of zo," Zeg ik tegen hem. .

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Jade zegt wat ze wil hebben en even later kom ik terug met aardbeien voor haar en een hele lading eten voor mij. 'Hier is je eten, jongedame,' zeg ik bekakt.

    Cassie
    Anthony geeft me een zakdoek en zeg dat ik hem mag houden. Dankbaar neem ik hem aan en droog snel mijn tranen. Ik schraap mijn keel even, 'dus ehm al eerder zulke dingen gezien?' vraag ik voorzichtig.

    [ik sterf hier bijna van de hoofdpijn :(]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha, grapje, ik moet ook zo gaan.]
    Lily
    Hij opende ook mijn broek, maar ik was eerder en deed zijn broek uit, waardoor hij alleen nog maar in een onderbroek lag. Ondertussen lag ik ook alleen nog maar in een onderbroek. Ik kon het niet laten en gaf hem een kusje op zijn erectie, die duidelijk merkbaar klaar lag voor een goede daad te doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Misschien moet je aspro of ibuprofen of zo nemen?)
    Jade
    Ik begin te lachen als Liam een bekakte toon opzet en ik sla mijn hand voor mijn lach, omdat ik me ervoor schaam. "Danku, mijnheer," Zeg ik tegen hem en begin dan te sabbelen op een aardbei, niet wetende dat dit er wel erg zwoel uitzag.

    (NOOO. Don't go~! D: )
    Daniël
    Weer gaf ik een kreun toen ze een kusje op mijn erectie gaf, maar dit keer een gedempte. Ik moest háar laten kreunen en niet telkens mijzelf, al betekende dit wel dat ze het goed deed. Ik rolde haar om, zodat ik boven op haar lag en gaf haar overal kusjes, terwijl ik haar bh uitdeed, begon ik ook kusjes op haar borsten te geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [net gehad a. dus ik ga zo slapen anders ben ik morgen ziek]
    Liam
    Jade sabbelt op een aardbei wat er behoorlijk sexy uit ziet. Ik grinnik even en ga dan naast haar zitten. 'Niet te sexy doen hoor, ik wil niet dat er andere jongens achter je aan gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Is goed, ik ga ook zo. Hoe laat ben je er morgen? 8D Als je komt natuurlijk...)

    Jade
    Verward keek ik even naar hem met de aardbei nog in mijn mond, "Hm?" Dan merk ik het en eet hem helemaal op, "Wat, wilde je delen dan?" Vraag ik op een flirterige toon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Goed, dan. Lol. Dan gaan we samen, drek, zeg jij maar wanneer je naar boven moet.]
    Lily
    Zijn kusjes kriebelden en giechelde meisjesachtig. Maar het gevoel was onweerstaanbaar, en ik sloeg mijn arm om zijn nek en mijn benen om zijn onderlichaam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Ik moet eigenlijk nu gaan, maar ik reageer nog een keer op mobiel. Als je even vijf minuutjes wacht, kan je het nog lezen. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    'Jou niet in elk geval,' zeg ik charmant en ik geef haar een kusje op haar wang.

    [ehmm heb les tot 16:10 dus ben om 5 uur thuis dan folders,eten,douchen dan is het 7 uur ofso :S maar ik post ws nog wel wat als ik op school zit a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Goed, dan reageer ik daarna, en dan ben ik ook pleitte.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    "Ja, alleen niet zo heftig." Zei ik wat afstandelijk.
    Ik kruiste mijn armen even en keek Cassie aan.
    "Luister." Begon ik met een zucht. "Het spijt me van net, echt waar. Maar er zijn grenzen."
    Mijn ogen schoten even door het gangpad.
    "Dadelijk, als we elk onze weg gaan, zal het weer worden zoals ervoor." Het klonk onverschillig, maar ik meende wat ik zei. "Ik kan het niet maken om met iemand om te gaan als jij. Ik denk aan mijn imago."
    Ik leunde opzij, zodat ik mijn boek dat op tafel lag kon nemen en drukte het tegen mijn zij. "Dus maak jezelf niets wijs."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op, 'als je denkt dat ik vrienden met je wil worden dan heb je het mooi mis.'

    [okee ik ga nu slapen, ik post nog wel wat als ik op school zit a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered