• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël
    "Datzelfde gevoel heb ik ook over jou," fluister ik terug, het enigste wat ik me op dit moment kan bedenken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sitka schreef:
    Kijk mensen. Ik krijg steeds meer berichtjes dat jullie
    1. Veel te snel gaan, waardoor niemand nog kan volgen,
    2. Jullie mensen negeren die vragen voor een samenvatting of eender wat
    3. Dat het steeds dezelfde personages zijn die genegeerd worden
    4. Dat jullie een conversatie stoppen wanneer iemand offline gaat.

    Ik vind deze 4 dingen enorm belachelijk, en daardoor zijn we al enkele spelers kwijt geraakt.
    Ik heb er zelf ook al aan gedacht mee te stoppen, omdat het steeds dezelfden zijn, en uiteindelijk gaat het gewoon nergen over.
    Willen jullie daar dan alstublieft eens op letten?


    [Aangezien ik weet dat de meerderheid dit negeert]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Maakt niets uit, dan ga ik ook zo.)
    Jade
    Ik voel hoe hij me zachtjes terug kust en me dan van zich af duwt. Tot nu toe doet hij het goed. Tot nu toe. Het kan altijd nog veranderen. Ik ga van hem af zoals hij wilt en trek alles van mij recht, doet mijn haar goed en ga met een vinger over mijn lippen. "Goed, wat wil je nu dan?" Vraag ik hem dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Na een tijdje tegen de muur te hebben geleund, besloot ik dat ik me stilaan begon te vervelen.
    Ik beet op mijn onderlip en speurde het gangpad af waar niemand anders te bekennen was vervolgens draaide ik me om naar het boekenrek en mijn oog viel op een boek dat wel eens nuttig zou kunnen zijn voor mijn gave.
    'Hoe ontwikkel je je gaven.' Stond er in mooie sierletters op geschreven.
    Ik opende het boek en bladerde naar de pagina waar alle hoofdstukken opstonden vermeld.
    'Je gaven van op afstand besturen.' Stond er vermeld als 5de hoofdstukje.
    Ergens leek het me wel handig dat ik mijn gaven zou kunnen gebruiken zonder dat ik steeds mensen moest aanraken aangezien ik dat persoonlijk niet zo fijn vond.
    Ik begon het hoofdstukje te lezen en was Cassie, die op een stoeltje achter me zat, totaal vergeten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga ook slapen. Ben namelijk al een week ziek. Bye]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik negeer het niet! Ik denk er alleen over na.]
    Lily Devon
    Ik ging terug op hem liggen. 'Dat is fijn om te weten,' zei ik giechelend. En toen keek ik weer serieus. 'Hebben we iets? Of niet?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Haha, mij hoor je niets zeggen, hoor -a- Hoe dat ook gaat hier zo. Maar ik moet gaan afsluiten, misschien kom ik straks nog wel.)
    Daniël
    "Hebben we iets? Of niet?"
    Ik keek haar nadenkend aan. "Aan jou de keuze, maar ik moet je wel laten weten dat ik er niet zomaar vanaf ben. Ik heb het al zo vaak als automatisch gedaan, dat ik het soms nog doe," Een zachte fluistering kwam er achter aan. "Het spijt me."

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    "Zal ik jullie alleen laten?" hoor ik Mary plots vragen.
    Ik draai mijn hoofd naar haar toe en trek een wenkbrauw op.
    "En mij weer laten verdwalen?" vraag ik met een lief glimlachje. "Blijf maar hier, wij zijn nog niet uitgepraat," voeg ik er met een knipoog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik slik even en blijf gedwee zitten.
    "Ja, mama."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Ja, mama."
    Ik barst in lachen uit.
    "Zei de oudste van de twee," antwoord ik lachend. Even vergeet ik dat Souf nog steeds gezellig op zijn knietjes naast me zit. Ik neem Mary's hand vast en geef er een geruststellend kneepje in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zal ik je anders verder rondleiden dat dit niet meer gebeurt?" vraag ik lachend met een blik op Souf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Zal ik je anders verder rondleiden dat dit niet meer gebeurt?" vraagt Mary lachend.
    "Eindelijk!" roep ik enthousiast uit. Ik spring recht en kijk Souf nog even aan. "Eh, hoe meer zielen hoe meer vreugd?" geef ik een subtiele hint.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily Devon
    Ik ging op mijn zij op hem liggen en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Ik heb precies hetzelfde,' fluisterde ik. 'Dat zou bijna betekenen dat, dat -' Ik stopte even. 'Ik wil je niet kwijt, maar ik wil je ook niet, weet je-' stamelde ik. 'Wat vind jij?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sitka schreef:
    (...)

    [Aangezien ik weet dat de meerderheid dit negeert]


    [negeerde het niet hoor. :p En de eerste punten zijn het grootste probleem vind ik. :p]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kijk even op en zie dat Anthony helemaal verdiept is in een boek. Geruidloos sta ik op en loop stilletjes naar hem toe. Ik laat een boek uit de kast vallen waardoor Anthony even opkijkt en ik pak snel het boek af. Je gaven van op afstand besturen. heet het hoofdstuk.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 11:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered