• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël
    Ze vroeg wat ik ervan vondt en om eerlijk te zijn... wist ik niet precies hoe ik daarop moest antwoorden. De waarheid is dat ik het zelf ook niet weet, maar ik wil graag met een goed antwoord komen waar wij allebei wat aan hebben. Dus ik legde mijn hand op haar haarlokken om deze te strelen en mijn andere arm legde ik om haar middel. "We kunnen, als we bij elkaar willen zijn, het beste eerst aan onszelf werken, zodat we zeker weten dat we elkaar geen pijn zullen doen. Wat vindt jij?"

    Jade
    Ik voel hoe hij me zachtjes terug kust en me dan van zich af duwt. Tot nu toe doet hij het goed. Tot nu toe. Het kan altijd nog veranderen. Ik ga van hem af zoals hij wilt en trek alles van mij recht, doet mijn haar goed en ga met een vinger over mijn lippen. "Goed, wat wil je nu dan?" Vraag ik hem dan.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 12:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik haal me schouders op, 'wat wil jij?' Vraag ik charmant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    "Wat wil jij?" Hij vraagt het op een charmante toon, waardoor ik even glimlach en foute gedachtes krijg, maar die schud ik snel van me af en ik kijk hem charmant aan. Don't start with that...
    "Ik wil zoveel dingen, maar of dat nu zo'n handig idee is," Zeg ik op een toon waarvan ik de ondeugd eruit moet halen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik grinnik even om haar antwoord. 'Maar wat wil je nou het allerliefste?' Vraag ik weer charmant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Maar wat wil je nou het allerliefste?' Vraag ik weer charmant.
    Dat hij me niet breekt, alsof ik niks ben en één van die meisjes ben die hij maar heeft afgewerkt als een prooi. Spookt er door mijn hoofd heen, maar in tegenstelling dat ik dat zeg, grijns ik naar hem en loop naar hem toe, waarna ik hem een zacht kusje op zijn lippen geef. "Ik wil op het moment leven." Grijns ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ze drukt een zacht kusje op mijn lippen. 'Ik wil op het moment leven,' grijnst ze. Ik lach even naar en geef haar dan een kus op haar mond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik smelt als ik hem zie lachen en me dan een kus op mijn mond geeft. Dit is de aanleiding dat ik hem telkens kusjes op zijn mond geef, maar stop dan en mijn lippen vegen zacht langs die van hem als ik begin te praten, "Maar wat wil jij het allerliefste?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    'Dat weet ik eigenlijk niet,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik kijk hem aan en streel mijn hand door zijn haar, "Je hebt genoeg tijd om daarover na te denken, Liam," Fluister ik terug tegen hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik krijg een beetje een raar gevoel in mijn buik als ze met haar hand door mijn haar gaat maar ik zet het snel van me af. 'Klopt, gelukkig wel,' zeg ik grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik glimlach als hij weer begint te grijnzen, de onzekere toon van hem deed me niets goed. "Dus, wat wil je op dit moment doen?" Vraag ik hem, waarna ik hem weer een zacht kusje op zijn mond geef.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    'Hmm,' zeg ik terwijl ik mijn hand door haar haar laatgaan. Dan begint mijn maag te knorren en ik grinnik even, 'eetzaal dan maar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik voel hoe hij zijn hand door mijn haarlokken laat gaan en weer krijg ik die tinteling die ik niet wil voelen, dus duw ik het weg. Als hij me dan toch 'gaat gebruiken', kan ik hem toch beter gebruiken voordat hij mij dumpt? Zijn maag begint te knorren en ik grinnik ook. "Goed," Zeg ik en ik laat hem los, zijn aanraking mis ik nu al.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Als Jade haar tas heeft gepakt, pak ik haar hand beet en trek haar mee naar de eetzaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Toen Liam mijn hand pakte begon ik te glimlachen en liet hem door hem leiden naar de eetzaal. Een hoop meisjes keken naar hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.