• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    [Dus:
    Kyra + Adriana + Fay
    Tasha + Christina
    Blake + Marilyn
    ?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    [Dus:
    Kyra + Adriana + Fay
    Tasha + Christina
    Blake + Marilyn
    ?]


    [Die andere demon is ook nog ergens, maar geen idee waar. :p]


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    (...)

    [Die andere demon is ook nog ergens, maar geen idee waar. :p]

    [Tja, ik weet het ook niet. Maar zolang dat duidelijk is voor mij vind ik het best]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christina Immor - Demon

    'Waarom bleef je dan niet bij ze?' Vroeg ze. Ik dacht snel na. 'We zijn elkaar kwijt geraakt,' zei ik. 'Waar is jou groep dan?'
    "Als ik dat wist, was ik ze niet kwijt," zei ik. Ik verplichte mezelf er toe om nog een hap van de appel te nemen.


    Take me to wonderland

    Marilyn Chapau - Mens

    Ik knikte en keek om me heen. "Ik denk dat je gelijk hebt." Ik wees met mijn vinger over de kaart. "Ik denk dat we zo moeten lopen om er te komen, maar dit keer moeten we wel voorzichtiger zijn."


    Your make-up is terrible

    Tasha Velez ~ Mens

    'Als ik dat wist, was ik ze niet kwijt,' zei ze. En ze nam weer een hap van de appel. Ergens leek het erop dat ze er geen zin in had, maar dat wist ik niet zeker. 'Eh, nou ok. Ik eh, moet weer gaan,' zei ik. Ik plukte nog wat appels en liep er van door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blake Angel - Mens

    Ik knik, "Dat lijkt me wel zo handig ja. Ik heb geen zin om nog zo'n iemand tegen te komen. Het zijn er echt veel te veel. Ik moet echt een wapen hebben".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kyra Mentz

    Adriana en ik keken elkaar doordringend aan. Wat nu?
    'Em, oke, maar je bent een demon. Kunnen die niet prima voor zichzelf zorgen?' Vroeg ik. Ik bleef het woord demon gebruiken, omdat ze dat in mijn ogen ook was. Ik weet het, het zat niet in mijn aard om wezens zo te behandelen, maar wezens uit de hel waren iets anders. Ze wilde gewoon veilig blijven.


    Cookies!

    Christina Immor - Demon

    'Eh, nou ok. Ik eh, moet weer gaan,' zei ze. Ik gromde, niet voor haar hoorbaar. Ik nam haar geur in me op, en memoriseerde het. Zo kon ik haar sneller terugvinden. Ik liet haar gaan, voor nu dan.

    Adriana Minola - Mens

    Ik vertrouwde de dark angel, of wat ze ook was, niet. Ook al leek ze me aardig. Het was nu veel moeilijker voor me geworden om iemand te kunnen vertrouwen.


    Take me to wonderland

    Blake Angel - Mens

    Ik sta op en trek Marilyn mee. "We moeten maar eens gaan".

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tasha Velez

    Ik nam een omweg naar huis. Je weet maar nooit. Nja, huis. Mijn oorspronkelijke huis was verwoest, samen met me moeder en vader. Waar me broer was wist ik niet. Misschien leefde hij nog, misschien niet. 'Positief blijven Tash,' zei ik in me eigen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Marilyn Chapau - Mens

    Ik kwam overeind met Blake. "Ja, goed idee." Ik ging stilletjes voor om te kijken of alles veilig was.


    Your make-up is terrible

    Blake Angel - Mens

    Ik loop achter Marilyn aan en kijk achter me of ik iemand zie. "Is het veilig", fluister ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau - Mens

    "Ja." fluister ik zacht terug. Ik werp snel een blik op mijn horloge. Een uur verspilt, nog vier te gaan.


    Your make-up is terrible

    Blake Angel - Mens

    Ik kom snel naast je en loop met je in de richting van het lab. Ik kijk om de zoveel seconden achter me en let heel erg goed op de omgeving. Ik luister naar elk geluidje dat ik hoor en blijf soms staan als ik denk iets te horen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.