• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Christina Immor

    zuchtend loop ik terug naar de verlaten en smerige straten. Ik voelde een rilling door mij heen gaan wanneer ik een bepaalde energie oppikte. "Er zijn nog andere wezens in de buurt," concludeerde ik.


    Take me to wonderland

    Marilyn Chapau - Mens

    Na een tijd gelopen te hebben kwamen we eindelijk aan bij het goede gebouw. Ik wees Blake er op. Hij knikte kort en ik liep voorzichtig naar de gesloten deur. Het gebouw was aan de buitenkant nog geheel intact. We moesten een veilige schuilplaats en dat hielp meestal wel veel. Zo voorzichtig en geluidloos opende ik de deur.


    Your make-up is terrible

    Tasha Velez

    Af en toe keek ik om me heen. Ik was echt wantrouwend. Eindelijk was ik bij me huisje aangekomen. Ik ging naar binnen en me ogen kregen eindelijk rust van al die zon. De appels legde ik op tafel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fay Valentina Rush
    'En als de nacht komt?' Vraagt het mensen meisje. Ik rol met mijn ogen. 'Dat is toch simpel? Ik vertrek voordat de nacht valt. Dan kan er niets met jullie gebeuren. Ik heb een hoge rang. Ook hier ik kan jullie beschermen.' Ga ik verder. Ik went me weer op de Demon. 'Mag ik nog antwoord?' Vraag ik aan het demon meisje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Adriana Minola

    'Dat is toch simpel? Ik vertrek voordat de nacht valt. Dan kan er niets met jullie gebeuren. Ik heb een hoge rang. Ook hier ik kan jullie beschermen.' Legde ze uit. Ik keek haar even aan, waarna ik me tot Kyra wendde. "Wat denk jij? Ze zou een groot voordeel kunnen zijn als ze de waarheid spreekt,"


    Take me to wonderland

    Lilith Beëlza.

    Een meisje reikte me een fles wodka aan, het was oud en rook voortreffelijk. 'Van je moeder geërfd, zeg je?' vraag ik aan haar, ter bevestiging. 'Dan hou je het toch beter zelf... alhoewel het er aanlokkelijk uitziet,' zeg ik en klap mijn nagels in. 'Ik kwam net misschien over als een dramaqueen, maar ik val eigenlijk best mee. Alleen zijn er nogal wat... wezens, die het niet zo nauw nemen met de Wet die doorgevoerd wordt in de hel, en heb ik al een tijdje geen menselijk bloed gehad. En dan heb je pa nog, ouwe zeikert.' zeg ik hatelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fay Valentina Rush
    'Van je moeder geërfd, zeg je?' vraag ze me, ter bevestiging. 'Dan hou je het toch beter zelf... alhoewel het er aanlokkelijk uitziet,' zegt ze en ze klapt haar nagels in. 'Ik kwam net misschien over als een dramaqueen, maar ik val eigenlijk best mee. Alleen zijn er nogal wat... wezens, die het niet zo nauw nemen met de Wet die doorgevoerd wordt in de hel, en heb ik al een tijdje geen menselijk bloed gehad. En dan heb je pa nog, ouwe zeikert.' zei ze terwijl ze naar de wodka keek. Ik grinnikte. 'Ik bedoel de gave. Ik kan dingen ut het niets halen. Dat heb ik van mijn moeder.' Zeg ik grijzend. 'en als je bloed wilt kan ik je dat geven.' Zeg ik grijnzend. Ik denk aan bloed en ik voel een fles in mijn handen. Nie met tomaten sap maar met bloed. Ik geef het haar aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Blake Angel - Mens

    Ik loop voor Marilyn uit het lab in en kijk om me heen. Zover ik kon zien was er niemand binnen. Ik pak Marilyn's pols en trek haar mee. "Kom, we moeten niet te lang bij de ingang blijven. Je weet nooit wie eraan komt". Ik loop naar iets wat lijkt op een oude balie en vind daar een sleutel. Ik probeer hem op de voordeur en kan hem ermee afsluiten. "Zo, nu zijn we voorlopig veilig. Laten we opzoek gaan naar bruikbare spullen en het gebouw verkennen".

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau - Mens

    "Je hebt gelijk." Ik keek toe hoe Blake de deur op slot draaide. "Vergeet niet waar je de sleutel stopt." glimlachte ik naar hem. Daarna begonnen we de ruimtes te onderzoeken. "Het is wel groot hier." zei ik.


    Your make-up is terrible

    Blake Angel - Mens

    Ik stop de sleutel in mijn zak. "vergeet niet waar je de sleutel stopt." zegt Marilyn glimlachend tegen me. "Nee hoor, dat vergeet ik niet. Dat zou wel heel erg zijn." Ik lach zachtjes en begin de ruimtes te onderzoeken. "Het is wel groot hier." zei Marilyn. "Dat is het zeker, maar zo hebben we tenminste genoeg plaatst voor ons allemaal en is de kans op nuttige spullen vinden groter.", ik pauzeerde even om een zaklamp op te pakken die op een tafel lag, "Zoals dit." Ik geef de zaklamp aan Marilyn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    kyra mentz - mens

    'vooruit dan. Maar alleen omdar ik denk dat ze toch wel achter ons aankomt.' Mompel ik. Adriana knikte en we keken de angel aan. 'je mag mee, maar zodra we weer naar onze schuilplaats gaan moet je vertrekken.'


    Cookies!

    Adriana Minola - Mens

    'je mag mee, maar zodra we weer naar onze schuilplaats gaan moet je vertrekken.' Ik knikte weer instemmend. "Kom, we moeten verder. We hebben al veel tijd verspilt. Dat voedsel gaat niet uit zichzelf naar ons toekomen."


    Take me to wonderland

    Lilith Beëlza.

    'Ik vind het lekkerder als het regelrecht uit een persoon komt, maar oké, dank je wel,' zeg ik tegen het meisje en drink de fles in één teug leeg. 'Ik hou alleen niet van asskissing, my dear. Daarvoor moet je bij pa zijn.' zeg ik en gooi de lege bloedfles weg. Hij spat uiteen in duizenden stukjes en ik kijk naar de nadruppelende rode substantie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fay Valentina Rush
    'Jullie willen eten?' Vraag ik lachend. Ik manifiseer twee paar broodjes gezond en hou het ze voor. 'Ik doe niet aan asskising maar ik ben gewoon aardig.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik wend me naar de meisjes. 'Ik vind het best trouwens.' Zeg ik met een glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Adriana Minola - Mens

    'Jullie willen eten?' Vraagt ze lachend, waarna ze 2 broodjes gezond manifesteert. Ik kijk er verlekkerd naar. "Weet je hoe handig dit is?" zei ik tegen Kyra. Bij het zien van de broodjes was ik mijn wantrouwigheid een beetje verloren.


    Take me to wonderland