• In NL gaan veel leraren staken op donderdag...
    Bij ons op school is het zelfs blijkbaar meer als 80% :O
    En daarom dat de directie heeft besloten dat wij die dag vrij hebben :]

    Wie heeft er donderdag allemaal ook vrij?

    edit: die vakbonden zijn wel slim zeg. Ik zie nu dat (bijna) iedereen toetsweek heeft. Beter hadden ze het in een week gepland wanneer er geen toetsweek is, zodat veel meer leraren zouden kunnen gaan staken en niet denken: 'Oeh, we moeten ervoor zorgen dat alle schoolexamens worden gemaakt.' Ik wed dat dat niet alleen beter is voor ons (er zouden miss meer mensen vrij zijn), maar ook voor de staking zelf ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Yoda schreef:
    (...)

    Het lullige van die stakingen is nog wel, dat leerlingen niet mogen staken, maar leraren wel x'D Beetje dubbel x] Al is het leuk voor jullie dat er een extra dag vrij is :Y)


    Hehe, ja :]
    Alleen die leraren zitten nu wel de hele tijd met werkstukken te zeiken van: 'Dan hebben jullie donderdag wel véél tijd om dat af te maken.'
    Bla, dat weiger ik dus mooi te doen :p Ik ga lekker shoppen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik niet, mijn school ontmoedigt het staken van leraren dus er gaan maar een paar, helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Er was twee weken geleden staking, dus ik verwacht niks


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik. (baby)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb de eerste 5 uur vrij, maar ik heb SE week.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:11 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dr valt vanalles uit en het blok wat niet uitvalt daar ben ik er niet, dus ik heb idd geen school. Maar ik moet dus wel ergens heen.

    Taize schreef:
    Ik niet, mijn school ontmoedigt het staken van leraren dus er gaan maar een paar, helaas.


    Ik heb geen flauw idee hoe dat bij ons was... Wij vroegen het gewoon aan de leraren van wie we op donderdag les hadden en ze zeiden allemaal dat ze gingen staken...
    Mijn biologielerares had zelfs een speciale reden: Blijkbaar had iemand gezegd dat leraren hardstikke veel vakantie hebben. Ik dacht dat eerst ook, maar toen kwam zij even met een handjevol sterke argumenten ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Eh, alleen herkansing, mag dat ook?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dumbledore schreef:
    Ik en ik heb toetsweek, dus geen toetsen. :Y)


    everything, in time

    Wij hebben vrijdag vrij.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Contostavlos schreef:
    ikke!! en dat is iets heel bijzonders want het is midden in de toetsweek.

    Dit :) .

    MissSharp schreef:
    Eh, alleen herkansing, mag dat ook?


    Nou vooruit dan ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, bij ons gaan er heel veel staken. Niet dat mij dat wat uitmaakt, ik ben toch ziek, maar het is wel beter. Hoewel ik het redelijk hypocriet vind dat de school dicht gaat wanneer leraren staken, maar wanneer leerlingen willen staken, moeten ze op een vrije dag terugkomen. Logic much?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mysteria schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee hoe dat bij ons was... Wij vroegen het gewoon aan de leraren van wie we op donderdag les hadden en ze zeiden allemaal dat ze gingen staken...
    Mijn biologielerares had zelfs een speciale reden: Blijkbaar had iemand gezegd dat leraren hardstikke veel vakantie hebben. Ik dacht dat eerst ook, maar toen kwam zij even met een handjevol sterke argumenten ;]

    Oh, bij ons wel, een van mijn leraren heeft letterlijk verteld wat er in de brief van de directie stond. Maar er gaat wel een van mijn leraren die ik die dat heb staken, dat scheelt dan alweer (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben ook donderdag vrij(yeah)