• In NL gaan veel leraren staken op donderdag...
    Bij ons op school is het zelfs blijkbaar meer als 80% :O
    En daarom dat de directie heeft besloten dat wij die dag vrij hebben :]

    Wie heeft er donderdag allemaal ook vrij?

    edit: die vakbonden zijn wel slim zeg. Ik zie nu dat (bijna) iedereen toetsweek heeft. Beter hadden ze het in een week gepland wanneer er geen toetsweek is, zodat veel meer leraren zouden kunnen gaan staken en niet denken: 'Oeh, we moeten ervoor zorgen dat alle schoolexamens worden gemaakt.' Ik wed dat dat niet alleen beter is voor ons (er zouden miss meer mensen vrij zijn), maar ook voor de staking zelf ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gumi schreef:
    Ik ook! Maar in welke school zit jij? Want op onze school stond er ook in een brief dat meer dan 80% van de leraren gingen staken. Zou wel toevallig zijn :Y)


    Het Zwijsen College ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    De docenten van mij hebben er nog niks over gezegd. :S
    Zal vast niet.

    Bij ons gaat de school dicht als er meer dan 20 leraren gaan staken. Maar dat gaat toch niet gebeuren..
    Leraren moeten sowieso in een vakbond zitten om te kunnen staken en bij ons zijn dat er maar heel weinig..


    Tell me about it, stud.

    Nee, onze school is te saai om met zulke dingen mee te doen ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb geen toetsen op die dag, dus ik denk het wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij ons hebben ze het zo geregeld dat de lessen gewoon doorgaan. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik! En het valt ook nog eens in de pww, yaaaay!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik wist helemaal niet dat leraren gingen staken :')
    Maar nee, ik heb donderdag gewoon anderhalf uur les, waarvoor ik (in totaal) 3 uur moet reizen :Y)

    Maar ik heb volgende week wel de hele week vrij ^^ -Dat krijg je als je geen herkansing hoeft te doen :Y)-


    Inspiration can hit you any time

    Ik. Maar ik ben, behalve op woensdag, de hele week vrij. En volgende week ben ik ook een week vrij, behalve op dinsdag :'). Het is in verband met tentamens. (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:07 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mysteria schreef:
    (...)

    Het Zwijsen College ^^

    Oke, lol, we zitten op dezelfde school. WIE BEN JIJ? Misschien ken ik je, haha :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Voor mij valt één les uit. Maar daar ben ik wel blij mee. ^^


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik heb sowieso vrij op donderdag hihi :3


    As travars

    Ik heb altijd op donderdag vrij van school(A)
    Moet alleen wel werken:(


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn zusje
    ik heb al vrij
    beginpas inn augustus


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Er is bij ons nog niets over gezegd, maar het schijnt dat mijn natuurkunde leraar gaat staken. Verder weten we nog niets. Maar mijn school moedigt het niet aan, dus er zal vast weinig gebeuren. Misschien gaan ze naar de leraren ook wel een brief sturen dat ze niet mogen staken en anders op ongeoorloofd absent staan (nerd)


    To live would be an awfully big adventure