• In NL gaan veel leraren staken op donderdag...
    Bij ons op school is het zelfs blijkbaar meer als 80% :O
    En daarom dat de directie heeft besloten dat wij die dag vrij hebben :]

    Wie heeft er donderdag allemaal ook vrij?

    edit: die vakbonden zijn wel slim zeg. Ik zie nu dat (bijna) iedereen toetsweek heeft. Beter hadden ze het in een week gepland wanneer er geen toetsweek is, zodat veel meer leraren zouden kunnen gaan staken en niet denken: 'Oeh, we moeten ervoor zorgen dat alle schoolexamens worden gemaakt.' Ik wed dat dat niet alleen beter is voor ons (er zouden miss meer mensen vrij zijn), maar ook voor de staking zelf ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben lekker de hele week vrij (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Jep, maar meer omdat de leraren waarvan ik les heb staken.


    SLOAN.

    Nee hoor, ik heb geen vrij :P


    Life is hard and then we die

    Niet dat ik weet...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Helaas niet. Mijn leraren en zo houden er niet van ons een dag niet te zien.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet alle klassen hebben vrij, maar mijn lessen van die dag vallen gewoon allemaal uit, jaj. Le party


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ben morgen vrij, maar wij hebben feedbackweek, dus wij hebben zowieso geen les

    Nope, ikke niet. Tentamens ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het goed is, valt alles bij mij uit (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik weet wel dat er in elk geval twee docenten gaan staken en eentje is er ook niet dus ik zal niet veel les hebben, maar wel wat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn broertje heeft wel vrij .. ik daarentegen niet.


    To infinity and beyond •

    Nee, dit menen ze niet
    Ik heb twee uur les.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Nee, dit menen ze niet
    Ik heb twee uur les.


    Ik heb medelijden met je :S
    Bij ons is er een regeling als je nog maar één uur les hebt op een dag (terwijl je normaal meer dan vier of vijf uur les hebt), dan krijg je die dag vrij...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zit op 1 van de 106 middelbare scholen die niet vrij hebben >.<

    Mysteria schreef:
    (...)

    Ik heb medelijden met je :S
    Bij ons is er een regeling als je nog maar één uur les hebt op een dag (terwijl je normaal meer dan vier of vijf uur les hebt), dan krijg je die dag vrij...

    Ik ken klasgenoten die dan ongeveer langer onderweg zijn dan ze les hebben.
    Normaal heb ik 7 uur les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one