• In NL gaan veel leraren staken op donderdag...
    Bij ons op school is het zelfs blijkbaar meer als 80% :O
    En daarom dat de directie heeft besloten dat wij die dag vrij hebben :]

    Wie heeft er donderdag allemaal ook vrij?

    edit: die vakbonden zijn wel slim zeg. Ik zie nu dat (bijna) iedereen toetsweek heeft. Beter hadden ze het in een week gepland wanneer er geen toetsweek is, zodat veel meer leraren zouden kunnen gaan staken en niet denken: 'Oeh, we moeten ervoor zorgen dat alle schoolexamens worden gemaakt.' Ik wed dat dat niet alleen beter is voor ons (er zouden miss meer mensen vrij zijn), maar ook voor de staking zelf ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    ikke!


    we danced all night to the best song ever.

    Meeeeeeeeeeeee.. Maar dat komt omdat ik dan geen tentamen heb.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik hoor morgen welke leraren er allemaal gaan staken en of ik vrij ben of niet (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee, we hebben geloof ik 3 tussenuren ofzo, maar toch nog vanaf 8 tot 4 les >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Waarschijnlijk niet |:


    26 - 02 - '16

    Tentamens.. Dus denk het niet, haha.

    Nee :(


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ikkeh. VRIJ! BLIJ!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Al mijn uren vallen uit, enkel Duits niet. Maar ik hoef voor één uur niet naar school, omdat het voor mij langer reizen is dan dat ik op school moet zijn (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nope. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    In België staken ze maandag :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In België staken ze maandag
    Dat zal een verlengd weekend worden voor mij :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hahaha,ik heb vrijdag vrij -> Pedagogische studiedag
    En maanndag heb ik waarschijnlijk ook geen school,staking.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb alleen maandag en vrijdag les. Maar de rest van de week is het flink aan de bak, aangezien 't proefwerkweek is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik. Weetje hoe blij ik wel niet was, hahaha, het eerste wat ik zei toen ik die brief kreeg was 'Yes! Nu hebben we ook geen gym.' Hihi. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you