• In NL gaan veel leraren staken op donderdag...
    Bij ons op school is het zelfs blijkbaar meer als 80% :O
    En daarom dat de directie heeft besloten dat wij die dag vrij hebben :]

    Wie heeft er donderdag allemaal ook vrij?

    edit: die vakbonden zijn wel slim zeg. Ik zie nu dat (bijna) iedereen toetsweek heeft. Beter hadden ze het in een week gepland wanneer er geen toetsweek is, zodat veel meer leraren zouden kunnen gaan staken en niet denken: 'Oeh, we moeten ervoor zorgen dat alle schoolexamens worden gemaakt.' Ik wed dat dat niet alleen beter is voor ons (er zouden miss meer mensen vrij zijn), maar ook voor de staking zelf ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee :/ acht middelbare scholen in de stad waar ik woon gaan staken, en de enige die niet gaan staken is mijn school.


    Destroy what destroys you.

    Yoda schreef:
    Ik heb momenteel vakantie, dus ik ben sowieso vrij :W


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nope.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Nee, ik heb op momenten als deze nooit vrij.
    Heb dan zelfs stage van 9 tot 6.
    Lucky me..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Nee, ik heb op momenten als deze nooit vrij.
    Heb dan zelfs stage van 9 tot 6.
    Lucky me..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Donderdag van 08:50 tot 11:50 school

    Nee.
    We hebben alleen een brief gekregen met daarin de melding dat de leraren het recht hebben om te staken, en dat het dus kan zijn dat er lessen enzo uit gaan vallen. Alleeeeeen, zit ik nu midden in een SE-week, dus als de leraren die die dag horen te surveilleren gaan staken dan ben ik vrij. Alleen beter doen ze dat niet, want dan weet ik zeker dat het voor ons heel kut gaat worden, want we moeten dat SE sowieso maken, en mijn school zuigt echt hard, dus waarschijnlijk gaan we hem dan op een heel ongemakkelijk moment in moeten halen -.-'


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Nee, maar ik heb toetsweek.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb net te horen gekregen dat ik toch vrij ben :) Eerst zou de schooldag gewoon doorgaan, maar er gaan toch teveel leraren staken om een zinvolle schooldag te creëren


    Happy Birthday my Potter!

    Yeah, ik heb 1e 5 uur vrij en heb het 6e en 7e gym, eigenlijk heb ik ook het 1e Frans maar ik heb besloten niet te gaan, liever 2 uur nakomen dan 4 uur tussenuur :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jup, bij mij gaan 60 van de 80 leraren staken ^^ Dus dan vervallen m'n wiskunde & aardrijkskunde SE's, waar ik het meest tegenop keek. Die gaan dan naar volgende week donderdag. Super relaxed, heb ik veel meer tijd om te leren. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik!!!(yeah)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."