• In NL gaan veel leraren staken op donderdag...
    Bij ons op school is het zelfs blijkbaar meer als 80% :O
    En daarom dat de directie heeft besloten dat wij die dag vrij hebben :]

    Wie heeft er donderdag allemaal ook vrij?

    edit: die vakbonden zijn wel slim zeg. Ik zie nu dat (bijna) iedereen toetsweek heeft. Beter hadden ze het in een week gepland wanneer er geen toetsweek is, zodat veel meer leraren zouden kunnen gaan staken en niet denken: 'Oeh, we moeten ervoor zorgen dat alle schoolexamens worden gemaakt.' Ik wed dat dat niet alleen beter is voor ons (er zouden miss meer mensen vrij zijn), maar ook voor de staking zelf ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik! :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen idee, vast niet :') Maar ik heb sowieso maar 1 les die dag.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ook! Maar in welke school zit jij? Want op onze school stond er ook in een brief dat meer dan 80% van de leraren gingen staken. Zou wel toevallig zijn :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik denk het niet wij hebben cultuurdagen (yak, soms is het wel leuk maar het begint woensdag en we weten nog steeds niet wat of waar... Misschien hebben we wel alledrie de dagen vrij! owke vast niet:(


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik heb volgens mij donderdag ook vrij maar nou begonnen ze ook vrijdag. Soms vraag ik af of die mensen het leuk vinden om me in de war te brengen


    Physics is awesome

    Ik krijg sowieso uitval, maar ik denk niet dat ik vrij zal zijn :C


    Caution first, always.

    Ze waren bij mij zo lief om vrijdag de grote pauze weg te halen en na het 6de alle lessen te vervalen (Ik zit tot het 6de -.-') . Dat wordt vaker bij dat soort dingen gedaan ;W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij ons gaan niet alle leraren staken, dus ik zit waarschijnlijk vanaf tien voor half tot en met tien over een op school.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dankzij mijn aardige lerares Duits zit ik donderdag van half tien te wachten tot en met drie uur. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mirth schreef:
    Jep, wij hebben vrij [:


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik, en we hebben toch al de hele week projectweek, dus we hebben helemaal geen les deze week *O*


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Waarschijnlijk moet ik gewoon naar school :')


    -

    Ik ook. En we hebben deze week toetsweek, waardoor ik de dinsdag daarop de toetsen van donderdag zal hebben, wat betekent dat ik twee weken geen gym heb. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb net nog gekeken en er valt niet eens wat uit bij mij :c


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bij ons is de enige die die dag niet gaat staken onze wiskunde leraar. Dus ik ga er wel vanuit dat we vrij hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.