• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Best interessant, maar ik snap dat je het niet leuk vind,' zei ik.

    Lang stuk hea. Tot morgen :3

    [Ik heb even geen inspiratie.. D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ik heb even geen inspiratie.. D:]

    Ik zal iets proberen waarop je in kunt vallen, moment

    [Je bent een schat]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    'Best interessant, maar ik snap dat je het niet leuk vind,' zei Chiya. 'eindelijk iemand die ook de vele nadelen ziet,' reageer ik enigszins opgelucht. Chiya was echt de eerste die ik spreek die gelijk de nadelen ziet. Ik was best rustig en gecontroleerd, dat verbaasde me wel wat. Ik moest het ooit proberen. Mijn blik gaat naar de openhaard. Ik concentreer me op het vuur en het hout. Zacht knip ik met mijn vingers en de haard begint te branden. Ik bleef erop concentreren en bewoog mijn hand. Ik had het vuur geheel onder controle. Een kleine euforie kwam in mijn lichaam. Even verbrak ik de concentratie, het buur bleef rustig branden. Met een glimlach keek ik naar Luna en Chiya. Het was echt gelukt!'

    [niet heel veel, maar beter dan niets]

    Luna Leroux

    'Eindelijk iemand die ook de vele nadelen ziet,' zei Fateh tegen Chiya. Ik liet een kleine zucht. Ik bleef voor me uit staren toen ik de openhaard opeens aan ging. Ik keek eerst geschrokken naar de openhaard en toen naar Fateh. Die naar mijn en Chiya glimlachte. Ik glimlachte terug. 'Goed zo,' zei ik vriendelijk naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan ik ergens inspringen? + Is Aimee er nog?]

    SomeMusic schreef:
    [Kan ik ergens inspringen? + Is Aimee er nog?]

    je kunt doen dat Des of Steven (of wie dan ook jou persoontjes zijn) ook in de vrijetijdsruimte zijn en zo meespelen. En ik heb Aimee lang niet meer gezien.

    [Dan zou je diegene die aimee speelt ff een pb sturen.. Ze is er niet omdat ze niet kan reageren xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Na een lange tijd in mijn kamer gezeten te hebben, stond ik op, liep mijn kamer uit en de trap af. Ik hoorde stemmen uit de vrijetijdskamer komen. Ik besloot er heen te lopen. In de kamer aangekomen ging ik op een stoel zitten. "Hee Fateh, Luna en Chiya." Begroette ik ze en keek naar het vuur van de openhaard.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Fateh knipte met zijn vingers en de openhaard begon te branden. Hij keek mij en Luna blij aan.
    'Goed zo,' zei Luna.
    'Wauw,' zei ik.
    Destiny kwam binnen. Ze groette ons.
    'Hey Des,' zei ik. Ik merkte dat ik vrolijker was dan normaal.

    Fateh
    'Goed zo,' zei Luna vrolijk. Ook Chiya zei 'Wauw.' Niet veel later kwam Des binnen en ging op een stoel zitten. "Hee Fateh, Luna en Chiya," zei ze. 'Hoi Des,' zei ik redelijk vrolijk zelfs. Mijn humeur was een stuk verbeterd. Nu was ik van mening dat ik kon gaan oefenen als ik rustig was. Het ging al een stuk beter, vooral omdat ik nu niet gedwongen werd door Selena. Van haar moest ik het doen en nu niet.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik ging verzitten, ik ging horizontaal op de stoel zitten en gooide mijn benen over de ene leuning. Ik hoorde muziek spelen van onder mijn kont. Toen merkte ik pas dat mijn iPod in mijn achterzak zat. Ik haalde hem er vlug uit en onderbrak GirlDeMo.
    'Oeps,' zei ik.

    Luna Leroux

    Des kwam aangelopen en begroette ons. Ik hoorde Fateh vrolijk terug groeten. Ik moest glimlachen daardoor. Ik weet niet precies waarom. Opeens kwam er muziek. Ik keek waar het vandaan kwam en het kwam van Chiya's kont. Ik moest lachen. 'Oeps,' zei ze en zette het muziek af. Ik keek naar het open haard die brandde. Daardoor kreeg ik weer een glimlach op mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Hey Des." Zei ze vrolijk. "Hoi Des." Begroette Fateh me met een vrolijke ondertoon. Ik hoorde muziek en keek naar Chiya, ze zette haar iPod snel uit. "Oeps." Zei ze. Ik grinnikte. "Heb jij dat vuur gemaakt?" Vroeg ik aan Fateh, iedereen zat er zo bewonderend naar te kijken.