• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kun je iets met Iri doen? :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk hem glimlachend aan en merk dat hij dan over mijn tattoo's begint.
    "Zit er een betekenis achter?"
    Ik knik en ga met mijn rechterwijsvinger over mijn linkerpols.
    "Dit zijn twee vogels, ze staan voor mijn vrijheid," zeg ik zacht.
    Dan wijs ik naar mijn andere pols.
    "Smile. Als ik die zie, denk ik aan alle mooie momenten in mijn leven, en weet ik dat ik mijn hoofd niet mag laten hangen."
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "...Echt ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn." Ik kijk naar de foto.
    "I miss you brother." Ik glimlach kleintjes en blijf naar de foto kijken.
    Ik leun met mijn hoofd tegen de kluisjes aan, en ga even met een vinger over de foto.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik duw mijn peuk uit en gooi hem in de vuilbak. Voor ik naar binnen ga steek ik nog snel een kauwgum in mijn mond. In de gang zie ik Kyle aan zijn kluisje staan. Ik leun tegen het kluisje naast het zijne aan en kijk vertederd toe hoe hij zijn vinger over een foto laat gaan. Ik hou me zo stil mogelijk, gun hem even de tijd.

    Arion

    "Dit zijn twee vogels, ze staan voor mijn vrijheid. Smile. Als ik die zie, denk ik aan alle mooie momenten in mijn leven, en weet ik dat ik mijn hoofd niet mag laten hangen."
    Ze toont me haar beide polsen. Ik knik goedkeurend.
    "Vrijheid en geluk, mooie waarden om naar te streven," zeg ik glimlachend. Heel subtiel wordt mijn lach iets ondeugender. "Waarom zijn er twee vogels?" vraag ik dan.
    Als ze niet wil dat ik met haar flirt dan moet ze maar zo knap niet zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Mijn lach wordt breder wanneer de zijne ook breder wordt.
    "Waarom zijn er twee vogels?"
    Ik volg even de contouren van de twee dieren op mijn huid.
    "De ene ben ik en de andere is mijn beste vriendin," zeg ik zacht.
    Ik trek mijn mouw over de tattoo en denk voor het eerst in enkele minuten weer aan Charlie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik glimlach nog even en hang de foto dan weer terug in mijn kluisje.
    "Ik vertelde hem hoe leuk we het hebben." Zeg ik en kijk nog even naar de foto. Pak de berg rotzooi en kijk naar Irial.
    "Als hij hier nu had geweest, had hij gezien hoe gelukkig ik ben." Zeg ik en glimlach klein naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "De ene ben ik, en de andere is mijn beste vriendin," zegt ze zacht. Ik merk dat ze het moeilijk heeft en ga wat dichter tegen haar zitten terwijl ik met mijn duim over de rug van haar hand wrijf.
    "Soms moeten vogels even een eindje kunnen vliegen voor ze weer naar elkaar toekomen," fluister ik in haar oor.

    Irial

    "Ik vertelde hem hoe leuk we het hebben. Als hij hier nu had geweest, had hij gezien hoe gelukkig ik ben."
    Ik neem Kyle's pols vast en trek hem tegen me aan. Dat alles wat hij in zijn handen had op de grond klettert is van geen belang.
    "Hij is hier, Kyle," zeg ik terwijl ik mijn hand op de plaats waar zijn hart zit leg. "En hier," ga ik verder terwijl ik mijn hand naar zijn hoofd laat glijden. "Elke keer dat je een goede herinnering aan hem ophaalt hou je een stukje van hem in leven."
    Ik leg mijn handen op zijn gezicht en druk mijn lippen troostend op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zucht en denk even na over wat hij zei.
    "Maar wat als een van de vogels niet meer weet hoe ze moet vliegen?"
    Ik krijg een brok in mijn keel en kijk hem aan. Dan wend ik mijn blik af.
    "Sorry, ik moet je niet lastigvallen met mijn problemen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Elke keer dat je een goede herinnering aan hem ophaalt hou je een stukje van hem in leven." Hij drukt zijn lippen op mijne.
    Ik pak hem vast en knuffel hem.
    "Het is nu al bijna drie jaar geleden. Ik raak maar niet gewend aan de stilte." Ik verberg even mijn gezicht in zijn hals terwijl er een paar tranen over mijn wang rollen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Geen idee waar ik het vandaan haal, dat ik zo schrijf xD... Vast een vroegere herinnering ofzo?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Maar wat als een van de vogels niet meer weet hoe ze moet vliegen. Sorry, ik moet je niet lastigvallen met mijn problemen."
    "Misschien is ze het niet vergeten, misschien heeft ze gewoon iemand nodig die haar opvangt mocht ze het vliegen even moe zijn?"
    Nu is het mijn beurt om een kusje op haar wang te drukken. Ik dwing haar niet naar me te kijken.
    "En ik heb er geen problemen mee naar je te luisteren, je hebt een aangename stem."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Het is nu al bijna drie jaar geleden. Ik raak maar niet gewend aan de stilte," zegt Kyle terwijl hij zijn gezicht in mijn hals verbergt.
    Ik streel troostend over zijn rug en door zijn haren en druk een kusje op zijn voorhoofd.
    "Misschien moet je hem net vinden in de stilte, en niet kwijt raken," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk naar de piano en probeer te vechten tegen de tranen. Wanneer hij me een kus op mijn wang geeft, geef ik het op en voel een traan ontsnappen. Snel veeg ik ze weer weg en ik haal mijn neus op.
    "Sorry, dit is niet bepaald hoe ik wil dat je me ziet," zeg ik snikkend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Misschien moet je hem net vinden in de stilte, en niet kwijt raken," Zegt hij zachtjes.
    Ik knik zachtjes en kijk hem aan.
    "Dank je..." Zeg ik en druk mijn lippen op zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Sorry, dit is niet bepaald hoe ik wil dat je me ziet," snikt Mary terwijl ze haar blik weer afwendt omdat er tranen over haar wangen stromen.
    Ik sluit mijn ogen.
    "Zo beter?" vraag ik in een flauwe poging haar te doen lachen.
    Zonder mijn ogen te openen breng ik mijn lippen terug naar haar oor.
    "Laat mij je opvangen, Mary Mary," fluister ik zacht.

    Irial

    "Dank je," zegt Kyle waarop hij zijn lippen op de mijne drukt.
    Ik blijf hem nog even tegen me aanhouden en streel nog steeds zachtjes door zijn haar. Hoeveel ik op zulke korte tijd om deze jongen gaan geven ben, ik kan het niet uitleggen omdat ik het zelf niet snap.
    "Bewaar wel een plekje voor mij in je hart," zeg ik met een zacht glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.