• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "Bewaar wel een plekje voor mij in je hart," Zegt hij met een glimlachtje.
    "Altijd." Zeg ik en glimlach licht terug.
    Ik knuffel hem nog even en pak dan alle zooi op van de grond.
    "Loop je mee naar de containers?" Vraag ik en kijk hem aan.
    "Ze zijn afgelegen." Ik kijk hem met een schuin glimlachtje aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Laat mij je opvangen, Mary Mary."
    Even kan het me allemaal niet meer schelen, en ik nestel me op zijn schoot. Ik kruip tegen hem aan en snik zacht.
    "D-Dank je," zeg ik snikkend en veeg mijn tranen wat weg.
    Er biggelt nog één enkele traan over mijn wang en ik laat ze gewoon zoals ze is. Ik snik nog wat na en sluit even mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dracy ---> Pavarotti.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Altijd. Loop je mee naar de containers Ze zijn afgelegen."
    "Ik help je dragen. Maar ze stinken als de pest dus haal het uit je hoofd en verzin een ander plekje," lach ik hoofdschuddend wanneer ik een ondeugend glimlachje op zijn lippen zie verschijnen. Ik haal wat van de spullen uit zijn handen en volg hem naar buiten.

    Arion

    Ik weet even niet wat ik moet wanneer ze op mijn schoot komt gekropen en verder snikt. Ik vraag me af wat er aan de hand is tussen haar en Charlotte en kijk niet-begrijpend naar Michael.
    "D- Dank je," snikt Mary terwijl ze wat tranen wegveegt. Ondertussen streel ik zachtjes over haar arm en begin zachtjes mijn eigen versie van Sparks fly te zingen en haar zachtjes te wiegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik veeg de laatste tranen weg en luister aandachtig naar het liedje dat hij zingt. Ik voel me enorm verward, en wil van zijn schoot opstan en weglopen, maar tegelijk voel ik me zo veilig in zijn armen. Al ken ik die jongen amper, er is iets speciaals aan hem. Ik heb Charlie helemaal niet nodig om gelukkig te zijn. Ik zal mijn ware Jacob of Jacoba ooit wel eens tegenkomen.
    Met gesloten ogen luister ik verder naar zijn liedje.
    "Dat was echt lief," zeg ik stil wanneer het gedaan is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik steek speels mijn tong naar hem uit. En loop naast hem naar buiten. Achter de school staan de containters. Ik open hem en deponeer mijn spullen erin. Ik houd hem open voor Irial zodat hij zijn spullen er ook in kwijt kan.
    "Oké, je hebt gelijk, het ruikt hier ontiegelijk goor." Grinnik ik.
    Als hij zijn spullen erin heeft gedaan pak ik zijn hand en trek hem mee naar een andere plek achter de school. Het is een soort onderdak een oud fietsenhok ofzo?
    "Hier beter?" Ik kijk hem ondeugend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [truste.
    Ik weet niet wat ik e laatste tijd heb, maar ik heb geen slaap meer... Maar toch ga iik ook. ik ga proberen toch wat te slapen xD Daagh. Truste ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lolzalles. Ow voor de duidelijkheid MisPattinson --> Dilightee. Tot vanmiddag/vanaaf]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb vanavond 8ste uur, dus ben pas on rond half 5/5 uur ;-;]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Biologie is boring... xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Je mag haar echt niet hé?" vraagt ze zacht."Ik heb voor jou gekozen Michael, in Mary zie ik niks meer dan een beste vriendin. Niet dat ik bezwaar heb tegen een grotere vriendenkring,"
    Ze drukt een kus op mijn wang.
    Ik besluit niet verder op dit in te gaan. Met mijn handen ga ik door haar bruine haren. Het voelt zacht en het glanst. Zachtjes druk ik een kusje op haar hoofd.
    "Ik weet dat je voor mij hebt gekozen," fluister ik.
    "Ik ben je dankbaar,"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Dat was echt lief," zegt Mary wanneer ik klaar ben.
    "Ik heb zo mijn momenten, maar vertel het niet verder," antwoord ik met een glimlachje. Ik wrijf nog even verder over haar arm en vraag dan,
    "Gaat het weer een beetje?"
    Het is vreemd dat ik er om geef, gezien ik haar pas ken. Maar er is iets aan haar dat mijn aandacht trekt. Ze is knap, dat zeker, maar er lijkt iets achter haar houding te schuilen. En nieuwsgierig als ik ben, wil ik weten wat het is.

    Irial

    Ik heb nog maar net de spullen in de container gegooid of Kyle trekt zich achter me aan tot we onder een soort afdakje terechtkomen.
    "Hier beter?" vraagt hij met een ondeugende grijns.
    Als antwoord ga ik steeds dichter tegen hem aanstaan en blijf dan nog verder wandelen zodat hij achteruit moet en tegen een muur opbotst.
    Ik zet mijn handen aan weerskanten van zijn lichaam tegen de muur en leun traagjes dichter naar hem toe. Zonder iets te zeggen druk ik mijn lippen op die van hem.

    Charlotte

    Zijn handen gaan door mijn haren en bezorgen me even kippenvel.
    "Ik weet dat je voor mij hebt gekozen. Ik ben je dankbaar," fluistert hij.
    Ik kijk hem aan met mijn liefste glimlach.
    "Mooi," zeg ik vrolijk. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister,
    "Maar anders wil ik het je best nog een keertje bewijzen, zoals net."
    Ik plaats een vederlicht kusje in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Maar anders wil ik het je best nog een keertje bewijzen, zoals net." fluistert ze in mijn oor.
    Ik begin te lachen.
    "Dat laat ik mij niet een tweede keer zeggen."
    Ik druk een kusje op haar schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik laat mijn hand in de zijne glijden terwijl ik hem ondeugend aankijk. Dan ga ik rechtstaan en trek hem achter me aan het lokaal uit. Waarom wachten?
    Ik ga een willekeurig leeg lokaal met hem binnen en zodra ik de deur achter hem gesloten heb, druk ik hem tegen een muur aan.
    Ik zet mijn lippen in zijn hals en bijt er zachtjes in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.