• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga effe douchen, ben zo snel mogelijk terug. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Gaat het?" hoor ik Mary vragen terwijl ze een arm om me heen slaat.
    "Ja, prima," zeg ik hoofdschuddend.
    Ik sluit me af van alles wat er om me heen gebeurt, alsof Mary en ik in een veilige bubbel zitten waar geluid nog beeld door kan komen. Ik richt me op mijn gitaar en tokkel een beetje.
    "Speel piano, alsjeblieft?" vraag ik aan Mary.
    Ik heb even geen behoefte aan woorden.

    Charlotte

    "Gewoon hoe ik het zeg. Soms waardeert iemand niet wat hij heeft en moet hij even flink op zijn bek gaan voordat hij weer beseft wat hij heeft. Simpel toch?"
    Ja daar was al ik bang voor.
    Ik leg mijn handen in mijn schoot en staar ernaar.
    "Ja, simpel," herhaal ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik schrik wanneer er een meisje plots naast me uit haar sloffen schiet.
    Verbaasd laat ik mijn blik tussen haar en Kyle glijden. Normaal ben ik een vrij goede redenaar, maar hier weet ik me totaal geen raad mee. Ten eerste omdat ik de jongen waarover ze het heeft niet ken, ten tweede omdat ik geen flauw idee heb wie zij is en ten derde begrijp ik niet eens waarover het gaat omdat ze zo hysterisch is. Ik sta op en gebaar naar Kyle dat ik even een sigaretje ga roken. Op mijn dooie gemakje slenter ik naar buiten. Ik haal het pakje sigareten uit mijn broek en haal er eentje uit die ik snel aansteek. Ik neem een flinke hijs en geniet ervan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Speel piano, alsjeblieft?"
    Ik knik en glimlach. Ik ga hem niet dwingen dingen te zeggen die hij niet wil.
    Mijn vingers glijden over de toetsen, en ik denk even na welk liedje ik zou spelen.
    Uiteindelijk kies ik Hurt. Normaal zou ik het voor Charlie spelen, maar nu speel ik het gewoon omdat ik het een mooi nummer vind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Vlak voordat ik het lokaal uit ben bedenk ik me. Een nummer schiet door mijn hoofd. Ik draai me om en pak een gitaar uit een hoekje. Zachtje sla ik de accorden aan en ik begin te zingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    "Ja, simpel," herhaalt ze zachtjes.
    "Wat is er?" vraag ik een beetje verbaast.
    Mijn hand leg ik op haar bovenbeen en ik druk een kus op haar wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik zet mijn gitaar aan de kant en kijk stil toe hoe de vingers van Mary zich een weg over de toetsen banen. Ik raak gefascineerd door de elegantie manier waarop ze haar handen beweegt. Plots hoor ik Donna's stem en kijk even op naar haar. Hoewel beide mooi klinken, krijg ik hoofdpijn van de combinatie. Ik leg mijn hoofd op de piano neer.

    Charlotte

    "Wat is er?" vraagt Michael waarop hij een hand op mijn bovenbeen legt en een kusje op mijn wang drukt. Ik leg mijn hand op die van hem en kijk hem aan.
    "Ik snap gewoon heel goed wat je bedoelt," zeg ik met een melancholisch glimlachje. Ik geef hem een klein kusje en kruip wat dichter tegen hem aan.
    God, wat heb ik deze versie van je gemist.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik knik naar Irial die gebaard dat hij gaat roken, hij loopt rustig het lokaal uit.
    "Zal ik je anders even alleen laten?" Ik geef haar een schouderklopje en sta op.
    Ik besluit even naar mijn kluisje te gaan om even wat op te ruimen, want daarstraks dat ik erin keek wat hij erg rommelig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk even naar Donna en doe mijn best haar niet dood te bliksemen. Ik was eerst aan het spelen.
    In het liedje ben ik volledig de draad kwijt, dus ik stop met spelen.
    "Sorry, ik kan me niet zo concentreren," zeg ik verontschuldigend.
    Mijn bezorgdheid komt in me boven, en ik wrijf even over zijn rug. Ik hou me nog net in om niet te vragen of alles wel goed gaat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik snap gewoon heel goed wat je bedoelt," zegt Charlotte. Ze kruipt wat dichter tegen me aan. Ik druk een kus op haar hoofd en sla een arm om haar heen.
    "Ze zingt mooi," zeg ik tegen Charlotte terwijl ik Mary op de piano volg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik zie Mary's blik vertrekken en dan stopt ze met spelen.
    "Sorry, ik kan me niet zo concentreren," zegt ze zacht.
    Ondertussen voel ik haar hand over mijn rug gaan en onbewust trek ik mijn wenkbrauw op.
    "Mag ik vragen waarom je plots zo van mening over me veranderd bent?" vraag ik op een niet-beschuldigende, maar gewoon nieuwsgierige toon. "Net leek ik je alleen maar te irriteren en nu..." ik lach even terwijl ik mijn rug tegen haar hand aanduw.

    Charlotte

    "Ze zingt mooi," zegt Michael plots. Ik volg zijn blik en zie Mary over Arion's rug wrijven. Ik rol met mijn ogen en sluit ze.
    "Ja," zeg ik zacht. "Altijd al. Vroeger, toen we kinderen waren, ging ze me altijd troosten door voor me te zingen als ik me pijn gedaan had."
    Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht. "Ik heb nooit een andere vriendin als haar gehad," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik leg wat losse onnozele werkbladen op elkaar en wat penloze doppen.
    Ik schudt lachend mijn hoofd.
    "Ik moet echt weer wat netter worden." Zeg ik zachtjes en mijn oog valt op de foto, die ik al een paar dagen niet bekeken heb.
    Ik pak hem vast en kijk naar victor.
    "Weet je hoe gelukkig ik nu ben." Glimlach ik naar hem.
    "Je had er echt bij moeten zijn, je moet me zo zien." Zeg ik op fluistertoon tegen de foto.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Ik heb nooit een andere vriendin als haar gehad," zeg Charlotte.
    Afwezig knik ik.
    Ze zal best een goede vriendin zijn maar naar mijn mening is ze een iets te goede vriendin.
    Ik trek Charlotte dichter tegen mij aan.
    "Misschien wordt het dan eens tijd om wat meer vrienden te maken," stel ik voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik haal mijn hand weg en leg ze in mijn schoot.
    "Ik weet niet. Je lijkt me wel oké, dus ik hoef me niet bitchy te gedragen om je af te schepen."
    Even forceer ik een glimlach. Eigenlijk is het wel een goede vraag. Waarom doe ik plots zo anders? Ik kijk naar mijn handen, en mijn blik gaat naar de tattoo's op mijn polsen. De sneetjes eronder zijn net niet te zien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Misschien wordt het dan eens tijd om wat meer vrienden te maken," antwoord Michael.
    "Je mag haar echt niet hé?" vraag ik zacht. "Ik heb voor jou gekozen Michael, in Mary zie ik niks meer dan een beste vriendin," probeer ik hem gerust te stellen.
    "Niet dat ik bezwaar heb tegen een grotere vriendenkring," voeg ik er met een glimlachje aan toe. Ik druk een kusje op zijn wang.

    Arion

    "Ik weet niet. Je lijkt me wel oké, dus ik hoef me niet bitchy te gedragen om je af te schepen."
    Ondertussen heeft ze haar hand van mijn rug af gehaald. Ik neem haar hand vast en zeg met een glimlachje,
    "Ik zei niet dat ik het niet fijn vond."
    Plots merk ik een tekeningetje op haar pols en al snel dringt het tot me door dat het tattoo's zijn. Ik ga er even met mijn vinger over.
    "Zit er een betekenis achter?" vraag ik geïnteresseerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.