• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik heb moeite om mijn lach in te houden.
    Ik kijk naar Donna "OKé Donna wat leuk dat je mee gaat. En natuurlijk geen budget merken" ik proest het uit.
    [ik ga schattekes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Achter me hoor ik Lilly lachen. Ik schud mijn hoofd.
    "Na school, de laatste twee uur vallen toch uit." Glimlach ik naar haar.
    "No worries, ik weet een hele goede Shop."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (naast wie zit maya?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    Ik kijk Lilly geirriteerd aan.
    Als ze nog een keer zo lacht sla ik haar weer.
    "Na school, de laatste twee uur vallen toch uit." Glimlacht Kyle.
    "No worries, ik weet een hele goede Shop."
    Ik knik goedkeurend.
    Als het niets is kan ik altijd nog weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geen idee, verzin ;) Of Kyle gaat zo naast jou zitten ofzo]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Naast niemand :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik knik glimlachend naar Donna en loop terug.
    Ik ga naast Irial zitten en merk dat er aan de andere kant iemand is komen zitten.
    "Hi." Glimlach ik.
    "Maya was het toch?" Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    "Hi "hoor ik en kijk op "maya was het toch?" "ja.." antwoord ik met betraande ogen "en jij kyle... leuk stel trouwens jij en Irial" en bij het woord stel snak ik naar adem van het huilen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Ik knik als ze mijn naam noemt.
    "Iedereen weet het dus, nu al." Zeg ik zachtjes.
    "Maar oké... Wat is er." Vraag ik voorzichtig en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Niet aan de piano gaan zitten, he mensies :') Dan verpletter je Mary en Arion :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    ik kijk hem aan en wrijf nadenkend over de weer stekende hechtingen in mijn keel.
    "André... kende je toch? hijs weg.... ik houde van hem..... Ik wil hem terug!" gil ik en van de pijn in mijn hart en keel zak ik onderuit op mijn tafel en barst weer in snikken uit.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [xD okay. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (tijd op ik chek maybe bij lin bye)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    Ik trek een wenkbrauw omhoog als ik een meisje hoor roepen. Zachtjes moet ik lachen.
    En dan noemen ze mij Dramaqueen.
    Hoofdschuddend loop ik langs Kyle en het meisje richting de gang.
    Hier zit toch niemand waarmee ik op dit moment een normaal gesprek mee kan voeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "De zonnebriljongen?" Ik besluit me verder stil te houden en wrijf even over haar rug.
    "Rustig." Probeer ik haar te sussen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.