• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Luke, visite,' Ik draai net als Liam mijn hoofd naar de deur. Mijn moeder kijkt me met grote ogen aan en Alisson kijkt vanachter haar rug naar me. 'Ik bijt niet.' Lach ik naar haar. Liam gaat naar ze toe om ze te begroeten. Hij tilt Alisson op en agan met haar op zijn schoot weer zitten. 'Gaat het wel? Je ziet er verschrikkelijk uit.' Mijn vader lacht naar me. Hij heeft hetzelfde blonde haar en mijn ogen. Ik leek erg op hem . Alison en Sarah leken op mijn moeder. Liam leek meer op zijn moeder waardoor hij erg buiten het plaatje viel. Dat was jammer. 'Het gaat.' Grijns ik terug.

    [ hier verder dus?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ja doe maar, er zijn hier nu toch al reacties op.xd ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Dus,' begon ik. Ik kon niet ontkennen dat ik me een beetje opgelaten voelde tussen dit hechte gezin.
    'Wil er iemand thee, koffie, of iets anders?' vroeg ik maar zodat ik een excuus had om weg te gaan.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Wil er iemand thee, koffie, of iets anders?' Ik schoot in de lach ent als Liam. 'Je bent geen koffiemiep.' Lacht Liam en schud zijn hoofd. Alison zit me nog steeds aan te kijken en ik knipoog naar haar, ze giechelt en kijkt naar Katherine. 'Ohh je ziet er verschrikkelijk uit.' Mijn moeder heeft tranen in haar ogen maar lacht wel. 'Dankje mam.' Grijns ik. Ze buigt zoch over me heen om me te omhelzen en kussen. Het doet pijn en ik duw haar zacht iets weg.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik vond er niets grappigs aan, daar ging mijn excuus om weg te gaan. Toch forseerde ik een glimlach. Aan de muur hingen een soort uitklap stoeltjes, ik zette ze klaar zodat uiteindelijk iedereen een stoel had. Ook voor Alisson had ik er een klaar gezet, mocht ze genoeg hebben van Liams schoot.
    'Het ziet er echt erger uit dan het is, mevrouw,' schoot ik Luke te hulp. 'Zijn situatie is stabiel en hij mag waarschijnlijk morgen, uiterlijk overmorgen weer naar huis.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik was Katherine dankbaar voor het redden van de situatie. Mijn moeder knikt alleen en veegt wat tranen weg. Mijn vader slaat een arm om haar heen. Dan komt Alison tot mijn verbazing naar me toe. Ze gaat op haar tenen staan om bij mijn oor te kunnen. 'Zij is knap.' Ze kijkt vanuit haar ooghoeken naar Katherine. Ik grinnik. 'Ja ik weet het.' Knipoog ik en druk een kus op haar wang. Dan steekt ze haar armen weer uit naar Liam die haar optilt. 'Komt wel goed toch Luke? We moeten nog een keer die honkbal wedstrijd af maken met jou Liam en de Andersons.' Ik grijns. 'Ja zeker weten!'

    [ Aaawh, dat is zo schattig.:9~ ]


    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Alisson fluisterde iets in Luke's oor en keek daarna naar mij, wat me enorm zenuwachtig maakte. Wat had ze gezegd? Zat mij haar niet goed? Ik streelde er snel met mijn hand doorheen. Jezus, ik moest niet zo gearresteerd doen.
    'Honkbal? Serieus?' ik keek van Luke naar Liam en weer terug. 'Is er dan echt niets wat jullie niet kunnen? Op schaatsen na natuurlijk,' grijnsde ik naar Luke.


    everything, in time

    [Alison is schattig!]

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Is er dan echt niets wat jullie niet kunnen? Op schaatsen na natuurlijk,' Ik maak een winaars gebaar met mijn handen door die omhoog te houden. 'Nu weet ik wat we deden! We gingen schaatsen!' Grijns ik. 'Dat klopt Luke kan echt niet schaatsen.' Glimlachte mijn moeder. Er viel weer een stilte. 'Ik kan ook schaatsen!' Alison roept het zo hard dat ik op schrik. Dan lachen we. 'Ja dat weten we.' Antwoord Liam droog.

    {Ik kan zeker geen leerling meer aanmaken?}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik lachte om het gebaar wat Luke maakte en knikte naar zijn moeder.
    'Ja, dat heb ik wel gezien,' grijnsde ik, vervolgens richtte ik me tot Alisson.
    'Jij, schaatsen? Pfffff, daar geloof ik helemaal niets van. Laat maar eens zien dan,' zei ik en ik keek haar aan alsof ik er echt niets van geloofde.


    everything, in time

    [Geen idee]

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Jij, schaatsen? Pfffff, daar geloof ik helemaal niets van. Laat maar eens zien dan,' Ik moest lachen. Nooit gedacht dat Katherine goed was met kinderen. 'Welles!' A;ison deed haar schoenen uit en begon op haar sokken door de kamer te glijden. Het zag er schattig uit. Met ene vertederde blik kijk ik naar haar 'prachtige' draai.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Bravo! Jij hebt talent hoor, ik kan niet zo goed schaatsen als jij. Wil je me dat leren?' vroeg ik terwijl ik even achterom keek naar Luke. Vervolgens lachte ik naar hem en gaf ik een knipoog.
    'Je moet het je broer ook maar eens leren als hij beter is, Alisson, want hij en ik bakken er niets van.'


    everything, in time

    luke charles sanz

    Ik knipoog terug en zie mijn moeder kijken. 'Voorlopig ga ik niet schaatsen hoor. ' lach ik. 'Maar ik ga het je wel kee3 hoor Lulu.' Geweldig echt fantastisch nu hoordale Katherine ook nog mijn prachtige bij naam. Ik was volgens haar lulu en liam was lili. Beschaamd als ik mijn handen zacjt voor mijn gezicht. 'Ze gaan ook een liefje voor mij schrijven en dan worden ze HEEEEEEL beroemd. ' Sloot Alison haar verhaal af.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Lachend schudde ik mijn hoofd.
    'Lulu? Oh, Alisson, je weet niet half hoe blij je me zojuist hebt gemaakt,' lachte ik. Misschien was het toch nog niet zo slecht om tussen deze hechte familie te zitten. Ik stond op van mijn stoel en ging op de rand van Luke's bed zitten, waar ik weer zijn band pakte. 'Verleidelijk om je nu ook Lulu te noemen,' grijnsde ik.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik knijp eveb in haar hand. 'Liever niet, maar als het moet miem Liam dan ook maar Lili dat sie Skis ook. ' Liam kijkt me bios aan. 'Als je niet zo sneu was nu had ik je een klap gegeven. ' Grinnikt hij. 'Maar wacht. . Zijn jullie een stelt of? ' mijn moeder verpesten het moment en wees op onze handen.