• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    [ Long live the drama _O_ ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Verschrikt keek ik naar het bloed op Luke's hand.
    'Ja maar, dat had ik ook,' zei ik verbaasd. Ik draai Luke's hoofd voorzichtig naar me toe zodat ik het helemaal kan zien.
    'O God,' fluisterde ik, zodat met name Alisson het niet zou horen. 'Het komt onder je verband vandaan. Ik ga een dokter halen. Liam,' zei ik vervolgens wat harder. 'Misschien kun je even met Alisson naar het winkeltje gaan, een ballon halen of zo?' stelde ik voor met een duidelijke blik, zodat Liam zou begrijpen dat hij Alisson hier weg moest halen.


    everything, in time

    [Haha was ik niet eens van plan maar is goed :D]

    Liam Oliver Sanz

    'Ja kom Alison we gaan iets leuks kopen.' Ik trek haar aan haar hand naar buiten toe voor ze kan protesteren. 'Wat is er met Luke?' Haar stem is ietsjes hoger dan normaal. Het was geen dom meisje. 'Niets.' Mompel ik.

    Luke Charles Sanz

    Ik raak mijn hoofd opnieuw aan en trek een gezicht. Dat voelde niet fijn aan. Mijn vingers plakte nu. Nog meer bloed. 'Wat is het?' Ik baal ervan dat ik niet naar mijn achterhoofd kan kijken. Katherine is een dokter halen en mijn moeder kijkt me paniekerig aan.

    [ Nou en, I like drama. Dit soort dan. Niet het soort van.. Je weet wel, ik kan geen voorbeeld noemen nu. (cat)
    Maar God, nu moet ik gaan bedenken wat er is en ik ben enorm slecht in geneeskunde en zo.:'D ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Deze keer had ik wel gelijk de dokters aandacht. Hij haalde het verband van Luke's hoofd en had het al snel gezien: 'Dit is gewoon niet goed gehecht,' was zijn conclusie. Luke's haar zag er nu niet uit, maar dat was niet bepaald het ergste probleem.
    'Schandalig dit, ik neem hem opnieuw mee. De bloeding had, ondanks de slechte hechtingen, allang moeten stoppen.'
    'Tja, jij gaf ons geen aandacht toen ik je al twee keer gewenkt had,' mompelde ik. Gelukkig hoorde de dokter het niet.


    everything, in time

    [Whaha ik begrijp het drama is goed :D]

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik stelde voor mee te lopen maar werd gelijk door mijn moeder terug op het bed geduwt. Nu werd ik met bed en al naar de dokter zelf gereden. 'Wie moet er mee?' Zonder erbij na te denken wijs ik naar Katherine die mee mag. 'Werkt je verdoving nog?' Ik schud mijn hoofd. 'Oke we hebben eigenlijk haast met de hechting dus we geven je een kleine snelle verdoving.' Ik knik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Luke wees aan dat ik de persoon was die mee mocht en hoewel ik me een soort van vereerd voelde, zag ik er wel een beetje tegenop. Ik hield niet van bloed en al die andere ziekenhuis-dingen. Het gezicht van Luke's moeder raakte me nog wel het meest, ze keek zo teleurgesteld. Begrijpelijk, ze wilde natuurlijk bij haar zoon zijn als het om zijn gezondheid gaat.
    Toch liep ik achter de dokter, die het bed naar de operatiekamer duwde, aan. Voor ik de operatiekamer in mocht, moest ik in een andere kamer zo'n blauw schort aan, speciale hoezen voor over mijn schoenen en een, eh, badmutsachtig iets. Voor ik dat laatste op zet, doe ik mijn haar in een paardenstaart, dat zit wat beter.
    Een assistente kwam me halen en leidde me naar de operatiekamer. Daar lag Luke al, deze keer met plaatselijke verdoving, omdat gehele verdoving te lang zou duren. Ik nam zijn hand tussen mijn beide handen en kneep er bemoedigend in, een hoofdoperatie was natuurlijk niet niks.
    'Jij staat hierna bij mij in het krijt,' grinnikte ik.


    [ even eten (: ]


    everything, in time

    [Is goed!!]

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Jij staat hierna bij mij in het krijt,' Ik lach en knijp in haar hand. Ik lig op mijn zij op het bed zodat de dokter achter me op een krukje kon zitten. 'Oke eens even kijken, dat is geen kleine wond zeg.' Ik rol met mijn ogen. Ja dat wist ik ook wel. 'Klaar?' Ze wacht niet écht op mijn antwoord dus zei ik ook niets. Ze nam een naald en ik voelde haar handen op mijn achter hoofd. Ik krimp ineens als de eerste draad door mijn hoofdhuid gaat. Wat noemde zij nou een verdoving?

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Mijn kin rustte op mijn eigen hand, die samen met de andere hand nog steeds de hand van Luke had vastgeklemd.
    'Moet er meer verdoving komen?' vroeg ik fluisterend. 'Want als ze je pijn doen sla ik ze persoonlijk in elkaar. Zonder verdoving. Oké, niet dat ik hen aan zou kunnen, maar ik zou wel om meer verdoving kunnen vragen.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz -Hond Sem

    'Moet er meer verdoving komen?' vroeg ik fluisterend. 'Want als ze je pijn doen sla ik ze persoonlijk in elkaar. Zonder verdoving. Oké, niet dat ik hen aan zou kunnen, maar ik zou wel om meer verdoving kunnen vragen.' Ik schud mijn hoofd. Ik was nooit echt een vraag maar raak en wilde geen zeurpier zijn. 'Nee het gaat wel.' Mompel ik en knijp even in haar hand.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Jongeman, de situatie is erger dan gedacht. Het verbaasd me zelfs een beetje dat je er niet meer last van hebt. We zullen je in ieder geval toch weer onder gehele narcose moeten brengen.' Heftig schudde ik mijn hoofd.
    'Nee, nee nee nee, ik heb ooit ergens gelezen dat het ontzettend slecht is voor een mens om twee keer zo kort achter elkaar weer onder narcose te gaan, nee!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Maakt me niet uit wat er gebeurt zolang jullie maar niet zo hard praten.' Ik knijp mijn ogen dicht en bijt op de binnenkant van mijn wang. 'Wat is er dan erg met mijn hoofd?' Ik kijk de dokter schuin aan aangezien ik mijn hoofd niet helemaal kan draaien.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Sorry,' fluisterde ik na en wende ook mijn blik op de dokter.
    'Er zit een scheurtje in je schedel, dat is op zich niet zo heel erg, komt vaker voor. Maar nu moeten we ook weten of er geen hersenstukken zichtbaar zijn aangetast. Het klinkt allemaal enger dan het is, maar wel noodzakelijk.'
    Die vrouw had gelijk, het klínkt allemaal heel eng en ik vond het dan ook niet zo'n prettig idee dat Luke weer onder narcose moest.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik had werkelijk geen idee wat dat precies betekende maar wat ik wel wist was dat mijn hoofd ongevelijk veel pijn deed. 'Katherine wil je mijn ouders halen? Dan kan de dokter het ze zelf even uitleggen.' Ik vroeg me ook af waar Liam en Alison waren maar liet het zoals het was.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Meer mensen worden niet toegelaten hier. Je mag kiezen, je kunt eh, Katherine was het hè? Ja, je kunt Katherine naar hen toe sturen, of ik stuur mijn assistent hier, hij kan hen dan inlichten en dan Katherine hier blijven.' Ik rolde met mijn ogen, we zouden zelf wel uitmaken wat we doen.
    'Wat heb jij liever?' vroeg ik met een glimlach. De dokter zuchtte en ik begreep wat ze bedoelde: jongeren, ze verspillen te veel tijd en hoe meer tijd we zouden verliezen, hoe groter de kans werd op schade.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Goed als zij maar hier blijft.' Ik wees naar Katherine. Misschien was ik nu wel een klein kind maar ik wilde niet alleen zijn. Ja ja ik ben kinds so be it. 'Au' Ik kijk naar de dokter terwijl ze nog steeds aan mijn hoofd zit.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik moest even lachen.
    'Ja meneer, tot uw dienst!' grijnsde ik naar Luke. De dokter had haar assistente al weggestuurd en ik ging weer zitten op de kruk die was klaar gezet. Zenuwen gierden door mijn lijf, twee keer zo kort achter elkaar narcose voor een operatie, een hoofd operatie nog wel.
    De chirurg -dokterzeiikdeheletijdzofout- zette het kapje op Luke's mond. Snel drukte ik nog een kusje op zijn wang.
    'Ik hou van je,' fluisterde ik op het laatst nog in zijn oor. Ik wilde de zekerheid hebben dat hij het één keer van me zou horen, dat hij het zou weten. Je weet maar nooit hoe dit zou aflopen en als hij nog uit de narcose zou komen, was er een grote kans dat hij het niet eens meer zou weten, dat hij dacht dat het een droom was geweest.


    everything, in time