• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Voor de grap doe ik een wenkbrauwwiebel. 'Wat Liam en ik al niet doen wanneer jij weg bent.' Gelukkig kan Liam er ook wel om lachen.
    'Nou, ik wilde dus niet alleen zijn en je broer was zo vriendelijk. Het duurde echter niet lang, want toen Liam zo wild begon te doen, ben ik op de grond gaan liggen. Dat kan mijn rug zich nog prima herinneren.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Nou, ik wilde dus niet alleen zijn en je broer was zo vriendelijk. Het duurde echter niet lang, want toen Liam zo wild begon te doen, ben ik op de grond gaan liggen. Dat kan mijn rug zich nog prima herinneren.' Ik lach naar haar en knik. 'Jaja vast ik geloof er niets van.' Ik knipoog.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nou zeg!' ik kijk alsof ik heel beledigd ben. 'Noem je me nu een leugenaar? Ik zou het dan maar eens aan Sem vragen, die kwam er gezellig bij liggen op de grond. Dan mag je ook maar eens met hem op de harde grond slapen en de volgende morgen vrolijk rondspringen. Mij een leugenaar noemen, jij hebt lef hoor Luke!' Zachtjes duw ik tegen zijn arm en trek weer mijn beledigd gezichtje.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Mijn lach veranderd snel in een hoestbui dat behoorlijk pijn doet aan mijn ribben. 'au' Mompel ik en kuch nog een keer. 'Maar goed je bent een heel eerlijk lief meisje'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Dat lijkt er meer op! Zo lief, dat ik water voor je ga halen, of iets anders. Het lijkt me dat je wel een beetje honger of dorst hebt, niet?' vraag ik en ik sta alvast op.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Alleen water is goed.' Glimlach ik en voel met mijn hand over mijn ribben. Dat deed pijn. 'Wat is er met mijn ribben gebeurt? '

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Met een bekertje water kom ik niet veel later terug. 'Zwaar gekneusd, geloof ik. Dat is de plek waar de auto je het eerst raakte,' legde ik uit. 'Die zullen nog wel een hele lange tijd pijn doen. Jij hebt nog een lange weg te gaan!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik knik.. 'hmm fijn dit. ' dankbaar neemt ik de beletage aan. Dan komen mijn ouders bomen met mijn i-pod en koptelefoon. 'Dankje' ik sterk mijn handen uit en kijk er dankbaar naar.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Zo zo, jouw iPod is je heilig.' 'Kan hij zich alweer wat herinneren?' vraagt Hellen en ik schud mijn hoofd. 'Alleen hetgeen wat ik hem verteld heb.' Ik word er langzamerhand een beetje moe van dat iedereen steeds hetzelfde vraagt. Dit heeft gewoon tijd nodig en gaat niet binnen twee minuten weg!

    [ Als dit topic vol is ga ik.:3 ]


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik lach. 'Ja muziek is alles voor me maar ik denk dat je dat als wist of niet? ' ik zet mijn i-pod aan en zoek say een nummer.


    [Ik ook ;) ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ja natuurlijk, ik weet bijna alles over je,' lach ik. Ik in ieder geval meer over hem dan hij over mij. 'Weet er iemand toevallig hoe laat het is?' Vanaf de plaats waar ik nu zit kan ik de klok net niet zien, maar ik hoop dat het bezoekuur snel voorbij is en ik kan gaan slapen. Slapen, wat zou ik dat nu graag doen, denk ik terwijl ik geeuw.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik kijk op mijn horloge. 'Het is half vijf geweest. ' Antwoord ik. Mijn ouders hadden Alison bij mijn ons gebracht zodat ze optijd zou slapen vandaag. 'De dokter komt zo voor je. ' verteld mijn moeder.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Hm, half vijf, dat is te vroeg om te slapen.
    'De dokter komt zo voor je,' vertelt Hellen. Wat heeft hij nou nog te vertellen? Gekneusde ribben, misschien ergens nog wel wat gekneusd of gebroken, en licht geheugenverlies. Bravo, Katherine, je zou dokter moeten worden. Ik grijns in mezelf, tot ik me bedenk dat dat er nogal stom uit ziet waarschijnlijk.
    'Dus,' zeg ik en krab even achter mijn oor. 'Wil er iemand misschien al wat eten?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik kijk naar Katherine. 'Ja ik heb echt heel erg honger. ' lach ik naar haar. 'Van in een coma krijg je trek joh.' Ik knipoog. 'Dus wat wil je eten?' Glimlach ik naar haar.

    [Maak jij een nieuw topic?]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:26 ]

    Done!(:

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik grinnik.
    'Jij kan het weten! Pfoeh, ik wil in ieder geval geen ziekenhuisvoedsel en dat ga ik jou ook niet halen. Hier in de buurt is een frietzaak, daar kan ik wel heenlopen als er meer mensen daar iets willen?' vraag ik terwijl ik de kamer rondkijk.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    everything, in time