• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik luister niet echt naar wat ze allemaal zeggen. Mijn ouders praten met Katherine terwijl Alison van haar schoot afspringt. Dan komt er een dokter binnen gelopen. 'Het spijt me verschrikkelijk maar het bezoek uur is bijna voorbij.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Allemaal keken we de dokter die zojuist kwam binnen gelopen aan.
    'Dat is dan pech, ik blijf hier,' zei ik vastberaden.
    'Wat doen jullie?' vroeg ik vervolgens terwijl ik de kamer rondkeek en me niets van de dokter aantrok. 'Als jullie moeten gaan begrijp ik dat wel,' zei ik met een blik op Alisson.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Het spijt me maar er mag maar een familie lid blijven. Dat zal dus een ouder of een broer worden.' Ze keek naar mijn ouders en naar mij. 'I-ik zal wel blijven.' Zei mijn moeder. Alison zat er met slaperige ogen bij waardoor ik moest lachen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Verdomme. Het duurde al té lang voor Luke wakker was geworden en dat maakte me een beetje bang. Totaal gefrustreerd stond ik op, de frustratie wilde ik niet laten zien waar Luke's familie bij was, maar was moeilijk in te houden.
    'Succes nog,' glimlachte ik naar Luke's moeder. 'Zou je mij alsjeblieft iets willen laten weten als hij wakker wordt?' vroeg ik terwijl ik mijn nummer snel op een briefje schreef. Het voelde raar haar in zo'n korte periode met 'je' aan te spreken én haar mij nummer te geven.
    Daarna wendde ik me tot Liam. 'Kan ik met jou meerijden? We zijn hier gekomen met Luke's auto en ik mag nog niet rijden'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik knik. 'Ja je mag wel mee rijden.' Ik keek naar mijn vader. 'Kunnen jullie eerst Alison thuis in bed doen? Ik blijf nog even bij je moeder.' Ik knik opnieuw. 'Vind je het erg als we eerst Alison thuis brengen?' Ik kijk Katherine vragend aan.

    [Douchen brb]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nee natuurlijk niet,' glimlachte ik naar Alisson. 'Kan ik ook eens zien waar jullie wonen,' grijnsde ik vervolgens. Ik pakte de drie juiste jassen van de kapstok, gaf die van Liam aan hem, hielp Alisson in de hare en trok als laatste mijn eigen jas aan. Voor de laatste keer liep ik naar Luke, drukte een kusje op zijn wang en was toen, helaas, klaar om te gaan.

    [Good luck.(wbw)]


    everything, in time

    [Thanks:Y)]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik til Alison op zodat ze Luke ook een kusje kan geven. 'Klaar?' Ik omhels mijn ouders en neem Alison aan mijn hand mee naar buiten. 'Liam wil je me dragen?' Met een zwierig gebaar til ik Alison op om haar mee naar de auto.

    ¨Dat doe je snel! Ik doe er altijd een halfuur over, en dan ben ik pas klaar met douchen haha.:'D]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Buiten tilde Liam Alison op toen ze daarom vroeg, normaal zou ik er een opmerking over hebben gemaakt of erom hebben gelachen, deze keer had ik daar echter niet zo zo'n zin in.
    Toen we in de auto zaten dwong ik mezelf een beetje normaal te doen en niet zo het slachtoffer uit te hangen.
    'Ik zie jou al helemaal met je eigen dochtertje,' zei ik toen maar met een gemaakte lach.


    everything, in time

    [Haha ik wilde verder met rpg :D]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Ik zie jou al helemaal met je eigen dochtertje,' Ik schiet in de lach. 'Nou ik denk dat ik daar nog wat te jong voor ben vind je niet?' Lach ik en zet Alison achterin vast met een gordel. Ik controleer de gordel wel 5x en ga dan zelf vooring zitten.

    [ Hahaha, obsessed much? *O* ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ho ho, ik zeg ook niet nu hoor!' lachte ik nu wel echt. 'Maar je bent wel echt leuk met je zusje.' Ik draaide me om naar Alison.
    'Is Liam een goede broer?' ze knikte vol overtuiging en kreeg een grote lach op haar gezicht. 'Enough said.'


    everything, in time

    [A little bit (A)]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik grinnik en start de auto. 'Dat zegt ze maar omdat jij er bent.' Plaag ik Alison en kijk weer naar de weg. 'Maar wie weet word ik ooit wel een vader ik heb geen idee.'

    [ It's okay, geef maar toe aan die obsessie hoor. Dan ben ik niet alleen. :3 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Wie weet? Wil je dat niet dan? Ik word gewoon moeder, klaar. En jij wordt gewoon vader, anders klopt er iets niet hoor. Tenzij je niet wil natuurlijk, maar dat zou zonde zijn, want dan was er iemand die jou als vader zou moeten missen. Jezus, ander onderwerp, ik lijk nu wel een slijmbal,' lachte ik. 'Bovendien is het raar om het met jou over kinderen te hebben,' grinnikte ik erachter aan.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik grinnik. 'Achja wie weet we zullen zien toch en nu je praktisch familie bent is dat toch niet zo taat om over te praten? ' ik eerste de optutt op en parkeerde de auto daar. 'Home sweet home'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik grinnikte terug. 'Daar zit wat in en mijn god, wat woon jij in een mooi huis.'
    Ik bleef echt even zitten om het huis te bezichtigen. Met mijn huis was niets mis, maar mijn ouders wilden dat de kinderen genoeg eten en voedsel hadden, dat was voor hen goed.
    Niet dat het huis van Liam nu gigantisch was of zo, maar mooi was het wel.
    'Maak jij de deur maar vast open, ik help Alison wel.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik knik en stap uit. Ons huis was mooi dat zeker. Mijn vader en moeder verdiende dan ook aardig wat. Ik vroeg me af hoe ze zou reageren als ze de grote zwarte vleugel in de hal zag staan. Ik had er jaren om gevraag en nu eindelijk was hij er gekomen. Ik open de deur en help de meisjes naar binnen toe.