• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    [Zullen we doen dat 't ochtend is? dat luke en katherine heeel de nacht gewoon hebben door gepraat? XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason Ian Ferreira ~ Julian

    Rustig wordt ik wakker en kijk naast me, Lucy ligt in mijn armen nog te slapen. Ze ziet er heel schattig en om haar niet wakker te maken blijf ik ook zo liggen. Rustig draai ik me een stukje om zodat ik kan zien hoe laat het is. 10 uur. Nou,ik laat haar nog even slapen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    Langzaam wordt ik wakker en na een diepe geeuw wrijf ik versuft in mijn ogen. Daarna kijk ik langs me en zie Jason liggen. 'Hey jij,' glimlach ik naar hem en draai me op mijn zij naar hem toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik snap het wel, maar heb geen idee hoe het voelt. Nog nooit een hersenschudding gehad, weet je wel,' grijns ik. 'Het lijkt me wel frustrerend, net als wanneer je op een bepaald woord wil komen en het ligt op het puntje van je tong, maar je komt er niet op. Zo iets?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Het lijkt me wel frustrerend, net als wanneer je op een bepaald woord wil komen en het ligt op het puntje van je tong, maar je komt er niet op. Zo iets?' Ik knik. 'Ja precies zo of als je iemand ziet maar niet zijn of haar naam meer weet.' Ik schud zuchtend mijn hoofd.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Wat een zucht. Het komt echt wel goed hoor. Op een dag zal je wakker worden en denk je "verrek, ik weet het weer"!' Ik wil nog verder praten, maar Liam komt binnen. 'Is dit de goe- Hé, weet je het weer?' vraagt hij aan Luke met een blik richting onze handen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Is dit de goe- Hé, weet je het weer?' Ik laat Katherine los en schud mijn hoofd. 'Nee jammer genoeg niet nee.' Ik kijk naar de haar gel. 'Ja die is prima hoor.' Glimlach ik en hij komt op de stoel aan de andere aknt van het bed zitten.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Damn, Liam stoort wel een beetje.
    'Nee, nog geen voortgang dus. Maar Luke is dan ook nog niet zo heel lang wakker, dus dat is niet gek.' Ik richt me tot Luke. 'Moet ik je haar fatsoeneren?' vraag ik en ik kan het niet laten hierbij te grijnzen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee dankje ik doe het zelf wel als je een spiegel voor me hebt?' Ik neem de gel van Liam over en ga wat rechterop zitten.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik grijns, sta op en grijp naar mijn handtas, waar ik triomfantelijk een spiegeltje uithaal.
    'Ik ben een meisje, wat had je dan verwacht?' lach ik en laat me met een plof terug in de stoel vallen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ik ben een meisje, wat had je dan verwacht?' Ik lach. 'Oke dankje.'
    Ik ga recht zitten en kijk fronsend in de spiegel. 'Ik zie er echt niet uit.' Lach ik en neem wat gell op mijn hand en begin mijn haren te fatsoeneren.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Dat is alleen zo in films, dat mensen perfect wakker worden. Jij hebt nog altijd een excuus,' glimlach ik. 'Luke, even een rare vraag,' zeg ik vervolgens en ga even verzitten. 'Vanavond mag jij sowieso nog niet jaar huis, maar zou je het erg vinden als ik hier zou blijven? Gisternacht kon ik ook al niet alleen slapen, dat voelt gewoon niet goed wetende dat jij hier ligt. Ik begrijp het wel als je het liever niet wil, aangezien ik nog altijd een beetje een vreemde ben.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Vanavond mag jij sowieso nog niet jaar huis, maar zou je het erg vinden als ik hier zou blijven? Gisternacht kon ik ook al niet alleen slapen, dat voelt gewoon niet goed wetende dat jij hier ligt. Ik begrijp het wel als je het liever niet wil, aangezien ik nog altijd een beetje een vreemde ben.' Ik denk er over na. 'Nou... Nee dat vind ik niet heel erg als je dat graag wilt.' Ik kijk naar Liam die knikt. 'Mag het van de dokter?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Fijn! En geen idee of het mag, dat hoor ik dan vanzelf wel. Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen, eigenlijk.' Ik haal mijn schouders op en schiet even in de lach als ik ergens aan terugdenk. 'Jouw broer slaapt trouwens wel heel..beweeglijk. Hij sloeg me récht in mijn gezicht.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Jouw broer slaapt trouwens wel heel..beweeglijk. Hij sloeg me récht in mijn gezicht.' Ik lach. 'Oke dus je slaapt met mijn broer?' Vraag ik speels en grinnik.