• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Jason Ian Ferreira ~ Julian

    Ze zoende me en ik zoende gewillig terug. Ik moest glimlachen en dat kon je denk ik wel merken. Ik verbrak de zoen. 'Zullen een film bij mij? Op m'n laptop?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    Glimlachend verbrak hij de zoen en ik trok even een gespeelde pruillip. 'Zullen we een film kijken bij mij? Op m'n laptop?' vroeg hij en ik liet me van de aanrecht afglijden. 'Zolang je niet met actie films aankomt, vind ik het goed,' glimlachte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luke Charles Sanz

    'Kom eens ik wil iets proberen. ' Ik laat haar dichter bij me komen. 'Doe je ogen dicht. ' zonder tegeb strubbelen doet ze precies wat ik haar vraag. Dan heel langzaam kom ik iets dichterbij. Ik twijfel maar kus haar dan zachtjes op haar lippen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Kom eens, ik wil iets proberen.' Luke wenkt me dichterbij en ik doe wat hij zegt, benieuwd wat hij wil doen. Ik sluit mijn ogen, wacht af en schrik een beetje als ik zijn lippen zachtjes op de mijne voel. Voorzichtig kus ik terug en verbreek daarna de kus. 'En?' vraag ik blozend.


    everything, in time

    Jason Ian Ferreira ~ Julian

    We liepen naar mijn kamer en gingen toen op bed liggen. 'Welke film wil je kijken madame?' vroeg ik terwijl ik mijn laptop pakte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    Voordat ik op Jason's bed ging liggen, duwde ik mijn schoenen uit. Daarna ging ik op mijn buik liggen en speelde met een pluk haar. 'Welke film wil je kijken madame?' vroeg hij terwijl hij zijn laptop pakte. 'Mij maakt het niet uit, kies maar iets,' glimlachte ik en kroop vervolgens tegen hem aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Ian Ferreira ~ Julian

    Ik zette een random film op en we begonnen te kijken. Ik was al aardig moe geworden van deze dag. Ik zette de laptop zo dat het in het midden stond. Tijdens de film werd ik moe en mijn ogen werden zwaarder, ik keek even naar Lucy als zij al in slaap was gevallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    Hij had de laptop in het midden gezet zodat we samen konden kijken. Misschien had ik de het eerste half uur van de film gezien maar al snel vielen mijn ogen dicht en was ik voordat ik het door had in slaap gevallen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Ian Ferreira ~ Julian

    Ze was in slaap gevallen. Ze zag er nu heel schattig uit. Ik klapte de laptop dicht en zette die naast me. Ik tilde haar voorzichtig op en legde de deken over haar heen. Ik kroop daarna naast haar in bed en vervolgens viel ik rustig in slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    Vaag voelde ik nog hoe Jason me iets optilde en de deken over me heen legde maar sliep vervolgens door tot de volgende ochtend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Okee, ik kom morgen weer hier RPG'en XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mij maakt niet uit ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luke Charles Sanz

    'En?' Ze bloost. Ik glimlach alleen en bijt even op mijn onderlip. 'Het komt vaag bekend voor.' Antwoord ik en glimlach dan een beetje scheef naar haar. Ik vond het niet erg dat mijn ouders en Liam er zo lang over deden.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Vaag zeg je? Hm, dan moeten we het vaker proberen, tot het wel weer bekend voelt,' grijns ik. 'Weet je Luke? Die ruzie van ons, ging over Sarah. Ik had een beetje een vervelende opmerking gemaakt en jij maakte duidelijk dat je er niet over wilde praten, maar ik ging erover door en werd boos en daardoor jij natuurlijk ook en toen liep ik weg. Dus misschien is het maar goed dat jij je de details niet kunt herinneren, dan kunnen we de slechte dingen wissen.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik lach. 'Ja dat is wel een iws idee he. ' Ik luister naar wat ze zegt 3 knik dan. 'Ik weet niet het voelt zo raar dat jij het je nog wel allemaal kunt herineren en ik niet snap je? '