• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Verdrietig stond ik op en ging weer terug bij het groepje staan die aan het praten waren. Hun deden vast niet zo lomp als ik. Ik keek even rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als iemand wilt rpgen meld het me maar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Zuchtend laat ik me in een stoel in het audithorium zakken en kijk vooruit.
    Zou ik haar nou moeten vertellen wat er met mijn moeder is?
    Nee, nog niet.
    Ik zucht nogmaals en denk na.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik kan ook niet meer anders meer kijken naar je," antwoordt hij met een schuin lachje. Ik leg één hand op zijn wang terwijl ik met de andere over zijn rug blijf strelen. Dan kijk ik hem diep in de ogen. Zachtjes wrijf ik met mijn duim over zijn wang.
    "En ik zou dit soort momenten de hele dag willen. Gewoon jij en ik, samen. Niks moet, alles mag..."

    Arion

    "Great minds think alike," grinnikt Mary.
    Ik lach even en schud mijn hoofd.
    "Straks ga ik nog blozen," mompel ik. "Is er iets dat jij wilt doen, vanavond?" vraag ik dan. Ik kijk glimlachend naar onze handen wanneer ik voel hoe ze met haar duim over de rug van mijn hand streelt. Ik slik even en onderdruk de drang om haar hier en nu te kussen alsof de wereld op het punt staat te vergaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Verveeld staar ik rond. Wauw het was echt mega saai. Waar zou isa zijn? Zou ze het me kunnen vergeven? IK wist het niet. Ik wist het gewoon niet meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [thanks btw.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Straks ga ik nog blozen. Is er iets dat jij wilt doen, vanavond?"
    Ik denk even na. Er is niet veel dat je kan doen wanneer je blut bent. Het enige waarop ik kan komen is hem bij me thuis uitnodigen, maar dat lijkt me niet echt fantastisch, aangezien ik niet echt kan koken.
    "Zolang het met jou is, hoor je mij niet klagen," antwoord ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Delightee schreef:
    [thanks btw.]


    [Wat?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    (...)

    [Wat?]
    [dat kelly wilt rpgen , kan ik wel gebruiken.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "En ik zou dit soort momenten de hele dag willen. Gewoon jij en ik, samen. Niks moet, alles mag..."
    Ik duw mijn wang tegen zijn hand aan.
    "Ja, ik ook." Zeg ik en sluit mijn ogen even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ow geen dank hoor. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lilly staat btw weer bij arion mary en donna. Owja als ik marya optyp dan komt het omdat ik altij in de war met maya zit en dan doorelkaar doe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Mijn gedachtes schoten heel de tijd naar Isa. Had ik haar moeder echt belachelijk gemaakt. Het moest niet erger worden. Ik pakte mijn tas en draaide me om. Ik liep naar het auditorium om wat te kunnen zingen. Ik zie niemand en ga naar het piano waar ik Kiss the rain op de piano speel.

    [ze ziet isa niet]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan