• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké kan dan de nieuwe dag beginnen:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Hijgend laat ik me op het bed neer vallen.
    Oh man, wat heerlijk.
    Ik draai me om en trek Kyle tegen me aan. Dan zet ik mijn lippen in zijn hals en bijt er zachtjes in. Ik plaats kusjes van zijn hals tot zijn lippen.

    Charlotte

    Michael kust me rustig terug en laat zijn tong over mijn lippen gaan. Ik open mijn mond een stukje en laat mijn tong met die van hem spelen.
    Onbewust ga ik half op hem liggen. Mijn handen liggen op zijn wangen en ik wrijf er zachtjes met mijn vingers over. Mijn lippen lossen die van hem niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze zijn nog aan het daten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wat? Nee, Mary en Arion zijn nog op date en ik zou het niet echt eerlijk vinden tegenover Burlington gezien ze er niet is]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte kruipt op met en opent haar mond. Al snel verkent mijn tong de binnenkant van haar mond. Mijn handen verplaatsen zich van haar haren naar haar kont. Zachtjes wrijf ik erover.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [lama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik voel Michael's handen over mijn rug naar beneden glijden. Zachtjes wrijft hij over mijn kont. Ik giechel even en kus hem dan verder. Dan druk ik mezelf wat dichter tegen hem aan. Speels bijt ik even op zijn onderlip. Ik laat één hand over zijn borstkas glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik moet nog op adem komen maar Irial is al weer kusjes aan het geven.
    Een rilling trekt over mijn lichaam en ik haal diep lucht.
    Hij zet zijn lippen op mijne, ik kus hem terug.
    Het zweet staat op onze lichamen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Zachtjes giecheld Charlotte. Ze drukt zichzelf wat dichter tegen me aan en bijt op mijn onderlip. Met haar hand glijdt ze over mijn borstkas. Ik laat een hand weer onder haar shirt glijden. Op het moment dat ik haar borst voel schiet er een gemene steek door mijn hoofd. Van pijn schiet ik omhoog. In een soort van blinde paniek pak ik mijn hoofd vast. Ik trek mijn knieën op en vouw mezef als een balletje op.
    "Laat het weg gaan," Schreeuw ik. Van pijn stromen er tranen over mijn wangen.
    "Alsjeblieft voeg ik er zachtjes aantoe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [hoelaat is ht?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Avond rond negen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kan iemand iets met lilly aangezien de nieuwe dag tog nuiet begibt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Idk.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oke vertel s ff wat idk is:$]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan