• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Oh man, ik ben er met mijn hoofd niet bij."
    Ik grijns even wanneer hij me aankijkt. Wanneer hij me een kus op mijn wang geeft, komen alle gevoelens van gisteren terug.
    "Goedemorgen," zegt hij zacht.
    Hij vraagt al mijn aandacht, en ik geef hem die. Ik merk Lilly niet eens die erbij is komen staan.
    "Gisteren was echt geweldig," zeg ik zacht zodat hij alleen het kan horen. Voorzichtig leg ik mijn hand op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "I don't know. Ik heb genoeg gegeten hoor." Zeg ik twijfelend.
    Levi loopt de kamer uit en ik hoor hem wat rommelen.
    [kom anders op Msn Relinde. Ik ga dat niet via hier bespreken.]
    Ik hoor iemand binnen komen en ik hoor diegene vallen.
    Ik wil opstaan maar blijf duizelig.
    "Maya?" Vraag ik zachtjes.

    Kyle

    "Jij eerst. Hier. Ik kijk wel of je het goed doet." Zegt hij uitdagend.
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Dat zou. je wel. willen, hé." Zeg ik, bij elke twee woorden geef ik hem een kusje en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (comm tijd op.)
    Maya

    "Maya?" hoor ik zacht en strompel mhoog.
    ik kruip naar de bank en ga Naast André zitten "hey, volgens mij zijn we ziek" mompel ik en leg mijn hand op zijn hoofd.
    ik begin wazig te zien en leg mijn hoofd op André's schouder.
    zonder te beseffen dit ik in mijn nachtjapon zit doe ik mijn ogen dicht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arion

    "Gisteren was echt geweldig," zegt Mary bijna onhoorbaar terwijl ze haar hand op de mijne legt. Ik draai mijn hand om zodat ik die van haar kan vasthouden. Ik knik glimlachend.
    "Wanneer nog een keer?" fluister ik stil.

    Irial

    "Dat zou. je wel. willen, hé," zegt Kyle tussen het kussen door.
    Ik laat mijn handen op zijn kont glijden en knijp er even in.
    "Toe liefje?" fluister ik verleidelijk in zijn oor. "Voor mij?"
    Ik geef hem een lange tedere kus terwijl mijn handen over zijn kont glijden.

    [Ik ben weg.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik leg mijn hand in de zijne en glimlach. Zou hij voelen hoe warm ik het heb, en hoe snel mijn hart slaat?
    "Wanneer nog een keer?"
    Ik kijk hem even in de ogen en glimlach zo lief mogelijk.
    "Zo snel mogelijk. Ik zou haast zeggen vanavond, maar ik wil niet te wanhopig overkomen," antwoord ik zacht.
    Ik grinnik zachtjes.
    "Zeg het maar en ik zorg dat ik kan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Zijn handen glijden naar mijn kont en hij knijpt er even in.
    "Toe liefje? Voor mij?" Fluistert hij verleidelijk in mijn oor.
    Hij geeft me een lange tedere kus terwijl zijn handen over mijn komt glijden.
    Ik grinnik en kus hem nog even terug.
    "Oké, zo." Zeg ik en kijk hem verliefd aan.

    [Oké.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga ook, heb effe geen zin meer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Kom je?" vraagt Charlotte terwijl ze onder de douche gaat staan.
    Hier hoef ik geen tweede keer overna te denken. Zo snel als ik kan spring ik bij haar. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare terwijl mijn handen weer over haar lichaam heen glijden.
    Dit is zo lekker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik negeer de opmerking over de dranklucht. Als ik wil drinken is dat mijn probleem. Ik kijk rond in het groepje waar ik bij ben gaan staan. Zou Donna nog iets doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Zo snel mogelijk. Ik zou haast zeggen vanavond, maar ik wil niet te wanhopig overkomen. Zeg het maar en ik zorg dat ik kan."
    Ik wil een beteuterd gezicht trekken tot ik me bedenk dat we niet alleen zijn. Ik lach even om mezelf en kijk dan terug in Mary's ogen.
    "Dus als ik zeg vanavond, vind je me wanhopig?" vraag ik geamuseerd.
    Ik nijp even in haar hand en geef haar een zachte elleboogstoot.

    Irial

    "Oké, zo," zegt Kyle met een verliefde blik. Ik krijg kippenvel over mijne hele lichaam. Ik bijt even op mijn piercing.
    "Ik hou ervan als je zo naar me kijkt," fluister ik tegen zijn lippen aan terwijl ik hem in de ogen kijk. Ik laat mijn lippen heel zachtjes over die van hem gaan en laat ondertussen mijn handen terug naar zijn rug glijden waar ik er zachtjes mee begin te wrijven.

    Charlotte

    Alsof hem net een miljoen aangeboden is, haast Michael zich onder de douche. Hij kust me heel zachtjes terwijl zijn handen weer op ontdekkingstocht gaan. Ik trek hem wat dichter tegen me aan zodat we allebei onder de warme stralen staan en leg mijn armen rond zijn hals. Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Ik lach even wanneer mijn maag luid begint te rammelen. Verder negeer ik het en blijf hem teder kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ik hou er van als je zo naar me kijkt." Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik lach even, en voel zijn lippen zachtjes over mijn lippen gaan.
    Zijn handen laat hij naar mijn rug terug gaan wrijft er zachtjes mee.
    "Ik kan ook niet meer anders meer kijken naar je." Zeg ik met een schuin lachje. Ik geniet van zijn handen over mijn rug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Diep van binnen wist ik wel dat ik niet moest drinken op mijn leeftijd.
    Ik had het wel eens eerder gedaan tegen de verdriet maar nog nooit zoveel.
    Ik besloot naar binnen te gaan om met Isa te praetn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik zag Lilly aan komen lopen. Snapt ze dan niet dat ik even rust wil?
    Ik zucht en blijf gewoon zitten.
    Als ze gaat lopen zeuren ben ik zo weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Stil ga ik naast haar zitten.
    Ik wist niet wat ik zou moeten zeggen.
    Het was dom geweest van me. Ik had me laten gaan.
    Ik wist niet meer wat ik tegen haar gezegd had maar ik weet wel dat ze boos was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ze ging stil naast me zitten. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar haar, ze ziet er slecht uit.
    "Waarom doe je zo dom?" Vraag ik zachtjes, en kijk weer vooruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.