• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Waarom doe je zo dom" hjoorde ik een zachte stem van opzij. Ik draaide langzaam mijn hoofd maar ze staarde vooruit. Ik sloeg mijn ogen neer. "Ik weet het niet" zei ik toen maar. Als ik alles zou moeten uitleggen wou ze men vriendin niet meer zijn. Ik stond op en ging voor haar staan. Zonder enige instrument of whatever begon ik PLease forgive me te zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ze begon te zingen, ik wil haar wel negeren maar het lukt niet.
    Toen ze klaar was knikte ik en tikte op de grond.
    "Toen je dat zei over mijn moeder, werd ik gewoon zo boos." Zeg ik zachtjes.
    "Ja ze is mijn alles." Ik voel tranen komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik ging naast haar zitten. "Sorry ik weet eerlijk gezegd er niks meer van" zeg ik zacht en beschamend. Lekker was ik, ik kwetste iedereeen. Ja ze had mij een keer geslagen toen ze stoned was maar dat had een reden. Een verdriet weg drinken kon ik nou geen reden noemen. En ja ik was misschien een beetje verslaafd aan het raken aan de smaak van drank of wiskey.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Sorry, ik weet er eerlijk gezegd niks meer van." Zegt ze zacht.
    Ik schudt mijn hoofd. Of ze wil er niks meer van weten.
    Het kwam hard aan toen ze dat zei.
    "Nou sorry hoor, ik wist niet dat mammie heilig was." Herhaal ik wat ze gister avond har gezegd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik voelde tranen opkomen toen ze iets erg bot zei. Had ik dat echt gezegd.
    Dat kon niet, zoiets zou ik toch niet zeggen. Of wel, was ik wel zo wreed tegen over haar. Zou het dan beter zijn om geen vrienden te zijn.

    [jij bent toch ook een docent??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jhoa. :)]

    Isabelle

    "Ja, dat heb je echt gezegd." Zeg ik als ik haar zie kijken.
    Ik sta op en kijk haar aan.
    "Ik wil even alleen zijn, misschien vertel ik je wel wat er met mijn moeder is, als je nuchter bent." Ik draai me om en loop weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké kan die straks weer meedoen]
    Lilly
    Ik voel tranen opwellen als Isa het zegt. Lekker was ik dan.
    Ik voelde een grootte drang om mijn flesje weer te pakken. Nee ik mocht het niet doen. Ik keek even rond en het was leeg. Tenmiste ik had geen zin om te kijken of om het hoekje een leerling of docent stond. Snel nam ik een slokje. Met schuld gevoel stopte ik mijn flesje weer terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hoelaat is het btw de bel moet toch nog gaaj]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja die moet nog gaan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké zullen we verder gaan. Miss kun je met die docent wat doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ne, effe geen zin in.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [:S ikke wil rpgen(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Dus als ik zeg vanavond, vind je me wanhopig?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem lachend aan.
    "Great minds think alike," antwoord ik met een glimlach.
    Ik grinnik wanneer ik een elleboogstoot krijg, en lipbijtend kijk ik naar onze handen. Ergens wil ik heel graag rechtspringen, en hem kussen, totdat de vonken ervanaf vliegen, maar ik respecteer zijn keuze, dus hou ik het maar op mijn duim over de rug van zijn hand te laten wrijven.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [waar is mary]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nog steeds op het bankje tussen Arion en Donna, maar ze is een conversatie aan het voeren + ik moet huiswerk maken]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.