• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Oke, ik geloof je. Maar ik wil het toch niet proberen. Trouwens, ik vind het zo ook best wel leuk," zegt ze zacht. Ze heeft zich ondertussen steviger vast omdat ze bijna onderuit ging.
    "Mooi. Daar hoopte ik al op," zeg ik glimlachend. "Heb je niet te koud? Ik heb nog een paar oorwarmers en handschoenen mee."

    Irial

    "Vind hij vast niet erg," zegt Kyle dan. "Wel eens leuk hé, de rollen wisselen." Hij srpingt met een glimlach over op een ander onderwerp. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem dan in de ogen.
    "Af en toe," zeg ik eerlijk. Ik geef hem nog een kusje. "Maar ik vind het altijd lekker met jou," voeg ik er nog aan toe.
    Ik haal diep adem en druk een kusje in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Heb je niet te koud? Ik heb nog een paar oorwarmers en handschoenen mee."
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem glimlachend aan.
    "Ik heb het warm genoeg, dank je," zeg ik stil. Ik voel me goed bij hem, en besef nu pas dat ik dit aan Charlie wil vertellen. Dit allemaal. Wat we gedaan hebben, hoe lief hij is, en hoe leuk ik hem vind. Snel kijk ik weer naar mijn voeten, aangezien ik hem nog steeds aan het aankijken ben, en probeer iets vlotter vooruit te komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Heeft die Ibuprofen een beetje geholpen?" zegt ze zacht en ze geeft me nog een kusje.
    "Ja, ik voel het een stuk minder," bevestig ik haar.
    Ik haal mijn hand door mijn haar en ga rechtop, tegen de wand van het bed, zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik lach om wat Lilly zegt. Florence vind het blijkbaar niet erg en slaat een arm om ons beide heen.

    Kyle

    "Af en toe. Maar ik vind het altijd lekker met jou." Zegt hij waarna hij een kusje in mijn hals zet.
    Ineens krijg ik een vlaag van moeheid over me heen, een gaap ontsnapt en ik kijk Irial aan, waarna ik even in mijn ogen wrijf.
    "Ben volgens mij een beetje moe." Zeg ik en lach kort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ieman dnog wat rakketjes" ik liep de keuken in. Bij mezelf deed ik extra veel drank erin. Ik liep terug en dronk het leeg in een teug. Ik voelde me lichter worden in mijn hoofd. Ik ga naast Florence zitten. Ik begin hem te kietelen. "poesiepoesie" lachend gier ik het uit.

    [oei oei en ze is nog maar 15]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga douchen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik heb het warm genoeg, dank je," zegt Mary lachend. Ze blijft me even aankijken zonder me echt te lijken zien. Dan kijkt ze weer naar haar voeten.
    "Waar ben je heen?" vraag ik lachend. Net omdat ik haar aan het aankijken ben zie ik niet dat ze sneller wil. Ik schrik door de plotse verandering en verlies mijn evenwicht. Omdat ik haar nog vast heb, belandt ze bovenop me.

    Charlotte

    "Ja, ik voel het een stuk minder," zegt hij. Daarop gaat hij recht zitten, met zijn rug tegen de wand van het bed. Ik maak onmiddellijk van de gelegenheid gebruik om op zijn schoot te gaan zitten. Ik zit met mijn gezicht naar hem toe en wiebel even met mijn lichaam.
    "Hoi," zeg ik vrolijk. "Kom je hier vaker?"
    Ik trek mijn wenkbrauwen snel achter elkaar op.

    Irial

    Plots moet Kyle geeuwen waarop hij enorm schattig in zijn ogen wrijft.
    "Ben volgens mij een beetje moe," zegt hij met een lachje.
    Ik kijk hem lachend aan en geef hem een kusje op zijn lippen.
    "Wil je straks nog een filmpje kijken?" vraag ik zacht. "Samen gezellig op de bank..."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wil je straks nog een filmpje kijken? Samen gezellig op de bank..." Vraagt hij zacht.
    Ik knik.
    "Als ik wakker blijf." Zeg ik met een glimlachje. En geef hem een kusje terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Waar ben je heen?"
    Ik open mijn mond om te antwoorden, maar voor ik het weet beland ik met een gil bovenop hem.
    "Gaat het?" vraag ik bezorgd. Ik probeer recht te krabbelen, maar het lukt niet helemaal. Ik kijk hem even aan en mijn blik blijft even op zijn lippen hangen. Ik slik nerveus en probeer weer recht te staan. Allereerst kruip ik van hem af, zodat hij ook kan rechtstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Moet eten. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte komt meteen bij mij op schoot zitten.
    "Hoi," zeg ik vrolijk. "Kom je hier vaker?"
    Ze wiebelt met haar wenkbrauwen.
    "Moah, soms," zeg ik lachend.
    "Zullen we een pizza eten en neuken? Of houd je niet van pizza?" Zeg ik lachend en ik druk mijn lippen op die van haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Als ik wakker blijf," zegt Kyle met een glimlachje. Hij drukt een kusje op mijn lippen en kruip nog wat dichter tegen hem aan.
    "Als je gewoon wilt gaan slapen vind ik dat ook best," zeg ik liefjes.
    Het warme water maakt me loom.

    Arion

    "Gaat het?" zegt ze terwijl ze stuntelig overeind probeert te raken. Uiteindelijk gaat ze van me af en in twee seconden sta ik recht. Ik zorg voor een stabiele houding en help dan Mary overeind.
    "Prima, ik val wel vaker," zeg ik met een verontschuldigend lachje. "Ik heb jou toch geen pijn gedaan?" vraag ik zacht.
    Ik hou haar met één hand vast terwijl ik een paar schilfers ijs van haar kleren afveeg.

    Charlotte

    "Moah, soms. Zullen we een pizza eten en neuken? Of houd je niet van pizza?"
    Ik moet luidop lachen tot hij zijn lippen op die van mij drukt. Zonder aarzelen kus ik hem terug en fluister dan tegen zijn lippen aan,
    "Ik heb niet zo'n honger."
    Ik schud lachend mijn hoofd om zijn grapje van net en laat mijn armen rond zijn nek glijden om me zo dichter tegen hem aan te trekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Prima, ik val wel vaker. Ik heb jou toch geen pijn gedaan?"
    Ik schud mijn hoofd en help hem met het ijs-vrij maken van mijn kleren.
    "Ik kan wel tegen een stootje," antwoord ik even zacht. Ik grinnik zachtjes en kijk hem aan. Even kuch ik en probeer weer wat te schaatsen. Het is nogal moeilijk me te concentreren, mijn aandacht gaat steeds naar hem toe. Hoe hij beweegt, hoe hij lacht, hoe hij kijkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik heb niet zo'n honger," zegt ze.
    "Dan slaan we de Pizza toch gewoon over?" stel ik lachend voor en ik druk mijn lippen in haar nek. Mijn handen verdwijnen weer onder haar shirtje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."