• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ty

    Ik begin te lachen. "Zoals in de films dus" zei ik lachend. "Nou, als je nog eens geld nodig hebt, je kan wel lenen of nog beter, een job zoeken, het is heus niet zo moeilijk" zei ik om haar hoop te geven. Ik wou mensen helpen het goede pad op te gaan, goed he ?

    Cassie
    'Nou, als je nog eens geld nodig hebt, je kan wel lenen of nog beter, een job zoeken, het is heus niet zo moeilijk,' zegt hij. Ik knik, 'een baan zoeken is inderdaad misschien handiger maar ik kan me niet voorstellen dat er een bedrijf is dat een ongeschoolde 16-jarige wil aannemen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Nouja, niet te veel lenen tot je 18 bent dan" probeerde ik haar hoop te geven. "Achja, het is ook te zien waarvoor je geld nodig hebt, voor drank of drugs leen ik je geen geld" zei ik met een kleine lach.

    Dean

    "Het is koud vind je niet ?" Vroeg ze terwijl ze een flesje nam. Ik knikte. "Ik haat het weer in London soms," zei ik en keek weer voor me uit de vuile kamer in. "Hoe ben jij hier gekomen?" Vroeg ik toen. "Als ik dat tenminste mag vragen," voegde ik er nog snel aan toe.


    Take me to wonderland

    Abi

    "Tuurlijk mag je dat vragen" zei ik. "Maar om een lang verhaal kort te maken, gezin dood, familie spoorloos, ik was een aantal jaar het land uit en voila, hier ben ik terug met weer wat geld, ik ben gaan werken in een ander land waar je makkelijker aan werk komt" zei ik om een lang verhaal écht heel kort te maken. "Je mag het jouwe ook altijd vertellen" zei ik aarzelend.

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    Ze grinnikt opnieuw, volgens mij komt het door de drank, maar dat maakte mij toch niet uit. "Wil je het echt állemaal weten? het is best een lang verhaal." Oppert ze en haalt een pluk haar uit d'r gezicht. Ik haal mijn schouders op. "Het hoeft niet, je bent mooi hoe je bent. Niet hoe je was." Mompel ik en schuif een klein stukje naar haar toe. Normaal ben ik ook wel flirterig, maar nu, door de drank, nog meer.

    [Ik ga naar bed toe, doegh! Ben er morgen weer! 's Ochtends om zes uur moet ik eruit, dan kan ik ook nog wel even reageren. ;D. Of je mag Yulia ook weg laten gaan, als je verder wilt spelen.]

    Cassie
    'Nouja, niet te veel lenen tot je 18 bent dan. Achja, het is ook te zien waarvoor je geld nodig hebt, voor drank of drugs leen ik je geen geld,' zegt hij. 'Ik doe niet aan drank of drugs, mijn leven is nu al verkloot genoeg. En bedankt voor je aanbod van geld lenen maar dat is niet echt nodig,' ik twijfel even maar haal dan toch het geld uit mijn BH als Ty even niet mijn kant op kijkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach bij zijn uitspraak. Eigenlijk ben ik nu ook niet in de stemming om alles te vertellen, dat kon morgen wel.
    Jeremy schuift een stukje naar me toe, en ik merk dat het warmer wordt. Ik glimlach. En ik gaf toe dat Jeremy leuk was, en dat ik meer over hem te weten wou komen.
    Ik denk diep na. Gesprekstof.
    'Wat is je lievelingskleur?' vraag ik gefascineerd en glimlachend.

    [Is goed! Ik wacht wel gewoon ;D slaaplekker!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ty

    "Zoveel te beter" zei ik toen ze zei dat ze geen geld nodig had. Ik hoorde even wat gekraak dat leek op geld. Ik besteedde er geen aandacht aan en keek terug naar haar. "Dusuh, hoe kom je hier ? Als ik dat mag vragen alsins" zei ik.

    Dean

    Ik bleef haar aankijken terwijl ze haar verhaal vertelde. "Het spijt me van je gezin enzo," antwoordde ik bij gebrek aan een beter antwoord. Je mag het jouwe ook altijd vertellen" zei ze toen aarzelend. Ik lachte kort. "Heel spectaculair is het niet," zei ik. "Ik ben gay wat voor mijn ouders gelijk stond aan abnormaal en mislukt, dus werd ik op straat gezet. Daarna moest ik zelf zien te overleven en that's it," zei ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Dusuh, hoe kom je hier? Als ik dat mag vragen alsins,' vraagt hij. Ik kijk hem even aan. 'Het begon te sneeuwen en ik had geen zin om in een ijspegel te veranderen want nogal snel gebeurt aangezien ik het snel koud heb,' grinnik ik, 'en toen merkte ik dat hier de deur open was dus liep ik naar binnen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abi

    "Echt ?" vroeg ik ongelovig. "Ik heb altijd al een gay vriend willen hebben, die zijn zo cool" zei ik lachend. "Het moet je trouwens niet spijten, jij kan er niet aan doen, en degene die mijn ouders hebben vermoord was verkeerd, hij mocht mijn ouders niet vermoorden hij, hij had het verkeerde huisnummer genomen" mompelde ik met ingehouden tranen. Kan je het geloven ?

    Ty

    Ik keek weer even weg aangezien ik dat helemaal niet bedoelde. "En wat is de reden dat je op straat was, ik denk niet dat je even aan het uitgaan was, of heb ik het verkeerd ?" vroeg ik verder.

    [Srry, ik ben slapen, moet Godsdienst nog herhalen --]

    Cassie
    'En wat is de reden dat je op straat was, ik denk niet dat je even aan het uitgaan was, of heb ik het verkeerd?' zegt hij dan. Ik bloos eventjes, soms ben ik gewoon echt té dom. 'Mijn moeder is een paar jaar geleden overleden en toen begon me vader heel erg te drinken. Daardoor werd hij steeds heel erg agressief en probeerde mij en mijn broer te slaan. Alleen kon hij mij geen kwaad doen want mijn broer ving mijn klappen op. En uiteindelijk had hij er genoeg van en roofde mijn vaders bankrekening mee en liep samen met mij weg,' Ik haal even diep adem, 'Helaas is hij een jaar geleden doodgestoken bij een gevecht,' zeg ik er zacht achteraan en ik voel tranen op komen bij de gedachte aan mijn broer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered