• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Abigail Megan Silver

    Ik loop de voordeur binnen van het pand en kijk naar de mensen die er zitten. "Hee !" roep ik vrolijk uit.

    [Kennen ze elkaar al ?]

    Quinten Tyler Jones

    Ik loop achter Abi door de deur en kijk ook de zaal even rond. "Haloowaa" zei ik vrolijk.

    [@sunsparkle nopee a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha ookaay, dan kent Ty Abi toevallig xp]

    Mickey
    Cassie komt weer wat korter, waardoor we nu bijna tegen elkaar staan. Hoe moet ik ook weer ademen?
    'Alsjeblieft?' smeekt ze weer.
    'Illegaal,' herhaal ik, hopend dat ze weggaat. Eerst was het leuk, maar dit is toch too much. En weglopen durf ik niet, wie weet wat ze me aandoet. Ze is wel degelijk sterker dan ik, hoor!
    'En... We gingen toch uittesten wie sterker was?' probeer ik haar af te leiden.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Moet even eten, ben binnen een kwartiertje ofzo terug]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Abigail Megan Silver

    Ik gooi alle dingen die ik meehad in een hoekje en nam uit mijn tas een flesje Bier. Ik liep naar een tafel en maakte aan de tafel het flesje open.

    [Wie is in dezelfde kamer en kan zich ff voorstellen ?]

    Quinten Tyler Jones

    Ik ging ergens zitten in de kamer en keek even rond me. Okay dan.

    [hetzelfde voor Ty xp]

    [Iedereen behalve Mickey en Cassie zijn in de kamer waar je nu bent.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Illegaal,' herhaalt hij weer, 'En... We gingen toch uittesten wie sterker was?' probeert hij me af te leiden. 'Hmm, als je niet verteld waarom je lachte gaan we dat ook niet uittesten,' zeg ik tegen hem en zonder op een antwoord te wachten loop ik langs hem naar de andere kamer. Net als ik de kamer in loop komen er een jongen en meisje binnen. Ik grinnik even doordat ze allebei zo opgewekt zijn. 'Hee,' begroet ik ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinten Tyler Jones

    Ik loop naar 1 van mijn tassen waar ik wat drank uithaal samen met een opener. Ik open het flesje en drink er wat van. Dan komt er een meisje binnen. "Hee" zegt ze. Ik steek mijn wijsvinger even op als teken van begroeting en drink dan gewoon verder.

    Abigail Megan Silver

    Ik steek even mijn hand op naar het meisje en drink dan verder. Een rilling loopt over mijn lichaam als ik merk hoe koud het is.

    Cassie
    De steekt als wijze van een begroeting zijn wijsvinger op en gaat dan verder met drinken. Ik laat me weer op de grond zakken en bekijk de jongen even. Hij lijkt me niet echt het type om veel te drinken maarja, niet iedereen gedraagt zich zoals hij of zij er uit ziet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Geïrriteerd loopt Cassie weg en ik probeer haar terug te roepen.
    'Cassie! Cassie, wacht! Ik... Ik zal het je vertellen!'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Quinten Tyler Jones

    Ik hoor de stem van een jongen uit de kamer vanwaar het meisje komt. Ik kijk haar even aan. Het lijkt wel het soort meisje dat graag flirt. Whatever. Ik zoek gewoon een plaats om te slapen.

    [What did I miss?]


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Cassie! Cassie, wacht! Ik... Ik zal het je vertellen!' roept Mickey en ik zie dat de andere jongen me even aankijkt. Onze blikken kruizen even en ik sla mijn ogen neer, iets wat ik niet vaak doe. Mickey kon het trwouens lekker bekijken. Had hij het maar eerder moeten zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered