• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Veel! ;D Begin maar te lezen hoor! Nee nee, Mickey en Cassie hebben een heel gesprek gehad in een aparte kamer en in de kamer waar iedereen binnenkwam is niets gebeurd. Behalve dan dat er net twee nieuwelingen zijn (:]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Quinten Tyler Jones

    Onze blikken kruisen waardoor ze haar ogen neerslaat. Okay dan. Ik haal mijn schouders op en neem een flinke teug bier waarna ik het doorslik en het flesje ergens weggooi.

    Mickey
    Ik liep terug naar de kamer waar we waren binnengekomen en zag twee nieuwe mensen. Een jongen en een meisje.
    'Wie zijn jullie?' vraag ik, geïrriteerd omdat Cassie niet was gekomen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ik heb een personage aangemaakt, kan ik meedoen?]

    Cassie
    Ik kijk op als Mickey de kamer weer inloopt en aan de jongen en meisje vraagt wie ze zijn. Mijn blik glijdt weer naar de onbekende jongen en blijft daar hangen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quiten Tyler Jones

    "Wow, ik heb niets gedaan en je bent nu al kwaad," zei ik met een oogrol. "Quinten Tyler Jones, zeg maar Ty ofzo" zei ik als ik me tegen een tafel aan liet leunen. Ik voel de blik van het andere meisje op mij branden. "Heb ik wat van je aan ? Je zegt het maar want ik hoop van niet" zei ik met een glimlach.

    Abigail Megan Silver

    "Abi !" zei ik waarna ik weer wat dronk. Ik had dorst, mag het ?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:49 ]

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Ik heb een personage aangemaakt, kan ik meedoen?]


    [yup je kan gewoon het kraakpand binnengaan a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Lovingstyles, net mijn stukje veranderd doe je het weg ;P]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sunsparkle schreef:
    [@Lovingstyles, net mijn stukje veranderd doe je het weg ;P]


    [ik faal ik zet hem er wel weer neer xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Doh! Ik ben niet kwaad, oké?!' roep ik uit. Oké, jawel, ik ben wel kwaad. Maar goed.
    Ik werp een valse blik op Cassie, waarna ik me omdraai en tegen de muur ga zitten.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:52 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ff vlug eten ^^]

    Dean

    Ik bekijk de twee nieuwelingen die ook het pad waren binnengekomen. "Quinten Tyler Jones, zeg maar Ty ofzo" stelde hij zich voor. "Hey," zei ik een beetje afwezig. "Abi !" hoorde ik het andere meisje zeggen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    De jongen noemt een lange naam en zegt dat hem Ty mogen noemen en het meisje stelt zichzelf voor als Abi. "Heb ik wat van je aan ? Je zegt het maar want ik hoop van niet" vraagt Ty dan met een glimlach. Ik glimlach terug en schud mijn hoofd, 'Nee hoor, mijn kleren zouden toch te klein voor jou zijn,' grinnik ik. Ik negeer de valse blik die Mickey mij geeft, het is zijn eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jesus, haha. Ik zit hier maar te wisselen van verleden naar tegenwoordige tijd en omgekeerd ;D Heb het even aangepast (:]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein