• Proprius schreef:



    Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    (...)


    everything, in time

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nu neem je alweer mijn plek in!' zeg ik tegen Alison, zij kan er alleen maar om lanen. Beter, want dat was de bedoeling ook.
    'Wie blijven er vannacht eigenlijk allemaal hier?' vraag ik vervolgens. 'Op Luke na natuurlijk, de arme jongen.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik druk een kus op Alison haar haren. 'Ik mag naar huis Katherine dus vanavond slaap ik in mijn bed in het ouderlijk huis.' Ik keek er naar uit in mijn kamer te slapen die zich op de zolder bevond

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ah, da's mooi.' Damnit! Dat is nu jammer.
    'Weet je ook al hoelang je thuis moet blijven voordat je naar school mag?' vraag ik maar om mijn eigen gedachtes op iets anders te brengen.


    [ Ik ga slapen, mijn ogen vallen ineens dicht.x] Trusten!<3]


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ik moet nu nog een week thuis rusten en daarna heb ik toestemming om rustig aan weer met de lessen te beginnen.' Antwoord ik en glimlach.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Pft, lekker even thuis. Hoewel, je mist dan wel echt veel en de hele tijd thuis rusten is ook niet echt gezellig.'
    Fijn, die tijd zat ik dus alleen op school. Tot zover gezelschap.


    everything, in time

    [ Uhh heey, lang niet meer op deze rpg geweest maar heb het nog al druk en ook nog ancdere RPG's maar mag ik een samenvatting?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luke Charles Sanz

    'Wil je blijven logeren?' Vraag en kijk mijn ouders aan voor toestemming. Ze knikt en glimlachte. 'A-als je dat leuk vind dan tenminsten? Ik heb een twee persoons bed maar voor jou wil ik ook wel op de bank liggen als je wilt?'

    [ Luke mag morgen eindelijk uit het ziekenhuis, maar dat verandert dus niets aan jouw situatie.(: ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Mag dat?' mijn gezicht klaart meteen op en lachend schud ik mijn hoofd als Luke over de bank begint.
    'Je bent gek, jij. Als er al iemand op de bank gaat slapen, ben ik het. Aan jou de keuze,' glimlach ik. Ik kan niet geloven dat ik bij hem ga slapen, thuis is anders dan in het ziekenhuis.


    everything, in time

    [Luke van VANMIDDAG naar huis toe.]

    Alexander

    'Je bent gek, jij. Als er al iemand op de bank gaat slapen, ben ik het. Aan jou de keuze,' Ik grinnik. 'Ik vind het prima als je bij mij slaapt ik heb genoeg ruimte' Lach ik en neem haar hand vast.

    [ Sorry sorry, des te beter.(nerd) ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Gelukkig, ik hoopte al dat je dat zou zeggen,' grijns ik en even kijk ik Luke gewoon aan, tot me iets te binnen schiet.
    'Spullen! Ik heb geen spullen bij! Die kan ik nu maar beter gaan halen denk ik.'


    everything, in time

    [Ghehe]

    Luke Charles Sanz

    'Spullen! Ik heb geen spullen bij! Die kan ik nu maar beter gaan halen denk ik.' Ik knik begrijpend. 'Klinkt goed.' Mijn ouders zijn het er mee eens. 'We brengen je wel dan kunnen we de andere spullen van Luke ook even van zijn school kamer afhalen.' Zegt mijn moeder met een opgeluchte glimlach.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik glimlach dankbaar, sta op en buig voorover om Luke een kusje te geven.
    'Doe mij ook zo'n stel ouders,' fluister ik grijzend. Vervolgens trek ik mijn jas aan en wacht tot ook de rest klaar is. 'Hebben jullie nog een extra koffer of tas voor zijn spullen?' vraag ik.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik glimlach en kus haar terug. 'Nee dit is alles.' Alison klimt weer op mijn
    'Is dit een hint Alli?' Grinnik ik en sla mijn armen rond haar middel en kus haar hoofd. 'Ik heb je gemist Lulu.' Ik grinnik. 'Ik jou ook Ali.'

    [ Stomme vraag, maar gaat Luke nu wel/niet naar de school voor zijn spullen?:3 ]


    everything, in time

    [JA ze gaan met zijn alle naar school spullen halen :D]