• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cassie
    'Deze olifanten vinden me niet zo leuk,' zegt Dean ineens, 'Waar zijn ze nou?' Jeremy begint te lachen en valt daardoor achterover en knalt met zijn kop tegen de straattegels. 'Godverdomme!' vloekt hij. Ik loop naar hem toe en hurk bij hem neer, 'gaat het een beetje?' Het lijkt me niet zo slim om te zeggen dat ik gelijk heb over dat nuchter zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean

    Ik hoorde Jeremy lachen, maar ik bleef de verdwenen olifanten zoeken. "Godverdomme!" Riep Jeremy toen hij op de straatstenen viel. "Gaat het?" Vroeg. Stiekem vond ik het wel grappig.


    Take me to wonderland

    Jeremy 'Jer'.
    "Gaat het een beetje?" Vraagt Cassie. Ik grijns. "Gaat het?" Vraagt Dean. "Zeker!" Ik ga rechtop zitten en grinnik. Ik ben echt dronken en merk niet dat ik bloed.

    Cassie
    De idioot grijnst. 'Zeker!' zegt hij waarna hij rechtop gaat zitten. Ik bekijk hem even en zie dat hij bloed. Daarna trek ik hem overeind. 'Meekomen naar binnen jij. Je bloed.' zonder op een antwoord van hem te wachten sla ik mijn arm door die van hem en trek hem voorzichtig mee naar binnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Meekomen naar binnen jij. Je bloed." Zegt ze en sleurt me naar binnen. "Wat gaan we doen, schat?" Grinnik ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik leun half tegen Cassie aan, omdat ik mijn evenwicht slecht kan behouden.

    Cassie
    'Wat gaan we doen, schat?' grinnikt hij en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Hij leunt half tegen me aan, wat ergens best wel irritant is omdat ik niet zo sterk ben en hij nog behoorlijk zwaar. Ik duw hem een lege kamer in, 'Jij gaat hier rustig op de bank zitten en ik ga naar je wond kijken,' daarna loop ik de kamer uit en ga snel naar mijn tassen. Heb ik toch nog iets aan die kleine EHBO kit die ik altijd bij me heb. Als ik die heb gevonden loop ik terug naar de kamer waar Jeremy zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Jij gaat hier rustig op de bank zitten en ik ga naar je wond kijken." Zegt ze terwijl ze de kamer uit loopt. "Is goed schat! Haal maar een condoom." Grap ik en lach hard. "Het moet wel veilig." Dan komt ze de kamer weer in lopen.

    Cassie
    Ik kijk Jeremy even geïrriteerd aan door zijn opmerkingen van net maar ik besluit dat ik er beter niet op kan reageren. 'Ga op de bank zitten,' zeg ik terwijl ik naar de bank wijs en er op ga zitten. Dan klop ik naast om nog een keer duidelijk te maken dat hij moet gaan zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Ga op de bank zitten." Zegt ze geïrriteerd. Ik hou mijn mond, omdat ik nu geen zin heb ik ruzie en loop naar de bank toe. Ik ga erop zitten en trek mijn shirt recht.

    [Eten!]

    [Ben er weer!]

    [okee, ik reageer even]
    Cassie
    Jeremy loopt naar de bank toe en gaat er op zitten. Ik schuif iets dichter naar hem toe en ga met mijn hand over zijn achterhoofd totdat ik iets glibberigs voel. Ik pak een sterieldoekje en ga nog iets dichterbij hem zitten terwijl ik voorzichtig het bloed een beetje weg haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Ze schuift steeds dichter naar me toe en kan het niet laten om een reactie te geven. "Als je dicht bij me wil zitten kan je het ook zeggen. Dan hoef ik niet eerst de vallen." Grinnik ik en voel dat ze met een doekje over mijn achterhoofd wrijft.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:49 ]

    Cassie
    'Als je dicht bij me wil zitten kan je het ook zeggen. Dan hoef ik niet eerst de vallen,' grinnikt Jeremy. Ik kijk hem even aan maar zeg niks. Als ik het meeste bloed heb weggehaald pak ik wat jodium. 'Dit kan wat gaan prikken,' zeg ik waarna ik een paar druppeltjes in de wond laat vallen. Vervolgens pak ik een sterielgaasje en leg die er overheen en zorg ervoor dat die goed vast blijft zitten. 'Zo, klaar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Cassie zwijgt en gaat verder. Ze pakt een flesje jodium. "Dit kan wat gaan prikken." Zegt ze en drukt een paar druppeltjes in de wond vallen. "Awh!" Roep ik uit, normaal doen dingen bij mij niet snel zeer, maar dit doet venijnig zeer. Ze doet een steriel gaasje erop. "Zo, klaar." Ik knik. "Dankje, Cassie."

    Cassie
    Jeremy knikt, 'Dankje, Cassie'. 'Geen probleem,' antwoord ik waarna ik merk dat ik nog steeds erg dichtbij hem zit en iets van hem afschuif.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered