• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Dean

    Ik kon de slaap niet vatten ook al voelde ik me moe en lusteloos. Ik stak mijn hand in mijn broekzak en viste er een zakje met capsules uit. Het was lsd. iets dat ik niet vaak gebruikte, maar het maakte een plaats zoveel leuker soms. Ik nam er een capsule uit en legde hem op mijn tong, waarna ik het inslikt. Ik wachtte geduldig af tot de drug zou beginnen werken.


    Take me to wonderland

    [Wat was Ty zijn laatste post ?]

    Sunsparkle schreef:
    [Wat was Ty zijn laatste post ?]


    [ehm hij zei iets over dat mensen wel vaker beloven dat ze niet gaan slaan maar het uiteindelijk wel doen ook als iemand niet iets verkeerd heeft gedaan en Cassie vroeg hoe hij dat bedoelde]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Niks speciaals" zei ik om het weg te wuiven. Later misschien. Later.

    Cassie
    'Niks speciaals,' zegt Ty. Maar als ik in zijn ogen kijk merk ik dat hij liegt. Ik zucht even, 'ik weet dat je liegt maar je hoeft niks te vertellen als je dat niet wil,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Later misschien, ik heb het nog nooit met iemand erover gepraat omdat ik mensen niet rap vertrouw, het ligt aan mezelf, niet aan jou" zei ik.

    Cassie
    Ik knik, 'Je kan altijd iets bij met kwijt als je wilt,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Weet ik" zei ik. Later, echt waar later.

    Cassie
    Ik glimlach even naar Ty en wrijf dan een beetje slaperig in mijn ogen. Ik begin het een beetje koud te krijgen dus ik trek mijn slaapzak iets dichter om me heen.

    [wanneer is het eigenlijk de volgende dag?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Geen idee]

    Ty

    "Hey, ik ga slapen, weltrusten" zei ik als ik op mijn buik ga liggen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

    Cassie
    'Hey, ik ga slapen, weltrusten,' zegt Ty terwijl hij op zijn buik gaat liggen. Hij sluit zijn ogen en valt volgens mij gelijk in slaap. Ik glimlach even, hij ziet er schattig uit als hij slaapt. Dan ga ik comfortabel liggen en sluit ook mijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Wat wil je eigenlijk doen met je leven?' vraagt Yulia plots.
    'Eh... Ik, eh,' stotter ik. Oké, op die vraag was ik nu niet bepaald voorbereid...
    'Eigenlijk... Weet ik het niet,' antwoord ik dan maar beschaamd.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Iemand die Dean minder dood wil maken?]


    Take me to wonderland

    [Wie wil er op Jeremy reageren? Hij staat buiten te roken.]

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach. 'Ach, komt vanzelf wel,' zucht ik, deels ook tegen mezelf.


    [inspiloos x3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."