• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "Vind je het zelf niet leuk dan?" Vraagt ze. "Ik weet niet voor hoeverre je werk leuk kunt vinden, maar als jij iedere dag aan de bar verschijnt kan ik nog wel eens gaan twijfelen" Antwoord ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexander
    'Nice, dan werk ik ten minste met een normaal persoon.' grinnik ik, 'als er knappe meisjes verdrinken dan kom ik ze redden, even dat je het weet,' vervolg ik met een grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Courtney Rayaela Williams.
    "Ik weet niet voor hoeverre je werk leuk kunt vinden, maar als jij iedere dag aan de bar verschijnt kan ik nog wel eens gaan twijfelen." Ik begin te lachen. "Jij mag ook wel in een rokje met een schort voor gaan lopen en eten bezorgen." Stel ik voor. "Dan ga ik achter de bar." Ik begin te lachen, omdat ik het voor me zie.

    Leighton Dennis Coup.

    "Jij mag ook wel in een rokje met een schort voor gaan lopen en eten bezorgen." Stelt ze voor. "Dan ga ik achter de bar" Lacht ze. "Sexy" Zeg ik lachend, maar stop met lachen, wanneer ik mezelf in een rokje als serveerster zie lopen. "Oke, laat maar. Ik denk dat ik toch liever bedient wil worden door jou" Zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Matt
    'Oh, en de minder knappe laat je aan mij over zeker? Nou, lekker ben jij zeg...' zei ik lachend. 'Maar, ik ga eventjes de camping verkennen. Doei!' Ik liep het pad op, waar ik net met Felicity ook had gelopen.

    Ik ga, doeeg!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Bye Bye ! <3 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Courtney.
    "Sexy," zegt hij lachend, maar stopt snel met lachen. Volgens mij zach hij het voor zich. "Oke laat maar. Ik denk dat ik liever bedient wil worden door jou," Ik grijns. "Zorg jij dan voor de drankjes?"

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 9:01 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Hetzelfde als ik dit jaar ga doen; het organiseren van wandeltochten, over het strand en door het bos," vertel hij.
    Hij klinkt enthousiast. Dat is altijd goed bij de groep.
    "Dat verklaart waarschijnlijk waarom ik je vorig jaar niet heb gezien," zeg ik terwijl ik mijn hand door mijn haar haal
    "Ik loop hier en daar wat rond en help iedereen. Dus als je me nodig hebt," bied ik Dean aan.
    Ik weet nu al dat ik in wandeltochten ga failen. Ik kan niet eens normaal naar het winkelcentrum lopen voordat ik minimaal één keer de weg kwijt ben.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 9:12 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leighton Dennis Coup.

    "Zorg jij dan voor de drankjes?" Vraagt ze grijnzend. "Sure," Antwoord ik en geef haar een speelse por in haar zij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Kan iemand me helpen mijn foto hierop te krijgen? Ik krijg het niet voor elkaar. Dan kan ik ook beginnen namelijk.]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    [Typt dit voor je link: [img]
    Typ dit achter je link: [ /img] Alleen dan zonder spatie.
    ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 12:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IHEARTZAYNx schreef:
    [Typt dit voor je link: [img]
    Typ dit achter je link: [ /img] Alleen dan zonder spatie.
    ]

    Dat werkt dus niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    [Dan weet ik het ook niet ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Yes, het is gelukt!]



    Joselyne Abbigail Storm
    Zoals altijd ben ik te laat. Fashionably late noemen ze dat. Ik hoop dat ik niet de enige ben die te laat is.
    In ieder geval ben ik net voor de ingang van de camping uit een taxi gezet. Sta ik dan met mijn enorme koffer. Ik zeul de koffer mee het terrein op en begeef me in de richting waarvan ik denk dat het personeelsverblijf is. Ik ben hier voor het eerst, dus ik heb geen idee waar alles is.
    Als ik bij de villa ben aangekomen, zie ik dat er al een aantal mensen zijn. Ik loop de villa in en zeg: "Hoi, sorry dat ik zo achterlijk laat ben! Mijn vlucht had vertraging enzo."


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    Anna Lynn Heuving

    Weer ben ik eens te laat. Ik pak mijn bruine koffer, die beplakt is met luchtvaartmaatschappij stickers, hotel stickers en andere meut.
    Voorzichtig doe ik mijn té zware tas om, die ook nog bezaaid is met spullen en loop vervolgens, aan de hand van de kaart, richting mijn verblijf.
    Na een paar minuten heb ik het gevonden en ik loop ik wat verlegen naar binnen. Er waren al blijkbaar wat mensen. En wie was er weer eens te laat? Juist, ik.
    'Hallo,' zeg ik glimlachend naar de rest terwijl ik door loop en de koffers en rugtas neerzet.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."