• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik dacht dat ik het begreep, dat het goed was, dat het beter was zo, maar ik mis die tijd zo verschrikkelijk..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eindelijk gaat het weer eens een beetje goed met me. Yay.


    26 - 02 - '16

    Broken Inside


    Stop wishing, Start doing..

    IK SNAP JOU NIET.
    Zeg je eerst dat je me niet leuk vindt en gister, paff, ik ben verward..


    ' Nyctophilia '

    Kowalewicz schreef:
    Het gaat bijna altijd goed, maar soms gaat het even fout. En het zijn die korte, nare momenten waarop ik gewoon wel iemand kan gebruiken (no_chears). Nu maar kijken hoe lang het goed blijft gaan.

    Dit ^.
    Voel me op het moment zo klote, enorme moodswings D: . Is morgen vast weer over maar toch, ik haat die enorme moodswings D:


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    BAH! Gaat het eindelijk eens weer goed met me, kom jij weer zeuren! Nu moet ik alweer de praatpaal spelen! Godver... Fuck you soms weet je, zoek een andere praatpaal! Ik ben het zat! Helemaal zat!!! :((:((


    26 - 02 - '16

    Bah, als je altijd wilt dat iedereen alles in jou gezicht zegt, doe dat dan ook bij andere mensen, maar ga dan niet tegen andere mensen iets over mij zitten smoezen zodat ik wéét dat je het over mij hebt, en ik ook wéét dat je me uitlacht.

    En trouwens: als jij iets niet leuk vindt en je doet het de volgende dag bij een ander, is dat dan niet een béétje hypocriet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom ben ik zo'n kutwijf?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Kunnen we een keer geen ruzie maken? Kan het is een dag normaal gaan? Gewoon leuk met elkaar om gaan, zoals een normale familie hoort te doen?

    Misschien ben ik dan minder chagrijnig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Do you love me like I love you?


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Elliania schreef:
    Waarom ben ik zo'n kutwijf?

    Why?!


    26 - 02 - '16

    Ik haat mezelf.

    I really need to sort out my fucking priorities.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het fijn dat we weer normaal met elkaar kunnen omgaan, maar ik mis nog steeds de oude jou.


    stay safe because I like being alive at the same time as you