• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik weet het niet meer.
    Ik weet niet waar ik mij thuisvoel. Ik voel mij overbodig. Ik voelde me eerst thuis, dan niet meer, dan... Waar hoor ik thuis?
    En nu hoor ik je weer, voel ik me thuis. Straks, straks, zal dat niet meer zo zijn. Ik voel me verloren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik haat je,L. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik weet niet of je me mist, of uberhaupt nog wel eens aan me denkt of iets, maar weet dat ik jou wel mis. Ik heb het flink verpest en ik kan het ook niet meer goed maken, maar ik had het zwaar toen. Ik hoop dat je ooit nog terug komt, dat hoop ik echt.


    i put the fun in funeral

    Het is altijd hetzelfde.
    Ik wacht en ik wacht en ik wacht, en ik blijf je maar kansen geven, en ik blijf het maar slikken dat je het altijd op mij steekt, gewoon omdat ik bang ben je kwijt te raken.
    Ik begin zo stilaan te denken dat je gewoon medelijden hebt.
    Elke keer kom ik er met meer pijn uit, dus besef nu alstublieft eens dat ik dit niet lang meer volhoud.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je denkt toch niet echt dat wij vrienden zijn? Ineens kom je bij ons zitten in de pauze. Kom je naast me zitten als ik vroeg in de les ben. Praat je tegen me op msn alsof we beste vrienden zijn? Lieve schat, wij zijn geen vrienden en dat gaan we ook niet worden. Dat jij nou denkt dat we vrienden zijn, dat je bevriend bent met mjjn vrienden.. Nee, sorry. Gaat 'm niet worden meis. Deal with it and leave me alone. Get a life.


    The universal language of art.

    Ik voel me zo goed en slecht tegelijkertijd.
    Wat is dit? Waarom doen mijn hersenen zo moeilijk?

    Ik snap niets meer van mezelf, ik wil zo graag gelukkig zijn maar het lukt me niet. Toch ben ik ook niet ongelukkig. Ik heb mezelf en vooral mijn gevoelens goed onder controle, toch is dat niet ware vrijheid. Ik ben een gevangene van mezelf en ik heb absoluut geen idee hoe ik hier uitkom..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Life is sometimes so hard...


    Vas Happening.

    Peazer schreef:
    Ik voel me zo goed en slecht tegelijkertijd.
    Wat is dit? Waarom doen mijn hersenen zo moeilijk?


    ' Nyctophilia '

    Ugh fuck you met je gegame :')


    -

    Peazer schreef:
    Ik voel me zo goed en slecht tegelijkertijd.
    Wat is dit? Waarom doen mijn hersenen zo moeilijk?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    het ene moment voel ik me super goed, en het andere moment weer kei slecht. hier kan ik echt niet mee omgaan.


    Neem risico's

    Uch. Ik weet niet meer van hoe of wat. Ben je nou wel of niet goed voor me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    waarom?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Waar ben je als ik je nodig heb?


    stay safe because I like being alive at the same time as you