• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik vind wiskunde leuk D:

    Hoe vertel je iemand dat je het niet meer ziet zitten? Hoe vertel je dat je wilt vluchten, en snel ook. Hoe laat je weten dat je hulp nodig hebt zonder woorden? Hoe ga je door zonder te weten hoe? Hoe zet je een stap zonder kracht?


    Your make-up is terrible

    Ik wil later iets met mijn stem doen, maar ben bang dat mijn ouders dat niet goed gaan vinden.


    Don't look back, it only give problems.

    Ik haat het gewoon! Waarom ben ik altijd de minst sterke persoon van mijn vrienden? Waarom ben ik zo makkelijk over te halen? Waarom snap ik anderen altijd zo goed dat ik mezelf opoffer? waarom ben ik zo bang iedereen teleur te stellen?
    Ik wil gewoon dat ik nee durf te zeggen als ik ergens geen zin in heb zonder me schuldig te voelen. Ik wou dat ik dat kon. Ik wou echt dat ik dat kon..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Waarom noem je mij nog steeds je beste vriendin? Waarom? Ik zie je nooit meer, ik ken je niet meer, zoals ik je gekend heb. Jij kent mij niet meer. Mijn diepste geheimen weet je niet, hoef je ook niet te weten. Ik vertrouw je niet.
    Waarom durf ik nooit wat te zeggen? Waarom zijn mijn hele gedachten altijd zo fucked up. Bang om iets verkeerds te zeggen/te doen?

    Waarom is deze hele wereld zo fucked up? Waarom is er zo veel haat tegenover homo's? Waarom kan ik niet gewoon met mijn vriendin precies hetzelfde doen, als al die andere stelletjes in de school of waar dan ook, zonder bang te zijn voor haat/negatieve reacties.
    Waarom?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    *insert scheldwoorden* kap eens met dat gegame van je >.>


    -

    Ik word zo knettergek van een meisje dat zich mij haar vriendin noemt. Stomme stalkster. Ik heb echt een hekel aan haar!! D:<


    | Reality is for people that lack imagination |

    Je zegt wel steeds ik haal m'n examen niet omdat ik last heb van faalangst tijdens mijn proefwerken, maar als we je voorstellen om faalangsttraining te doen dan heb je geen tijd omdat je huiswerk moet doen. Wat wil je nou? Je examen halen of zeuren dat je het zo zwaar hebt?


    Life is hard and then we die

    Misschien is die opname toch niet zo'n slecht idee.

    ik denk dat ik verliefd ben, maar ik weet het niet zeker? :(
    het is zo verwarrend..
    soms wil ik gewoon geen relatie, gewoon omdat ik bang ben dat ik niet goed genoeg zal zijn.. ik weet wel dat ik nog jong ben, maar tog :s
    - forever alone.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Godver....


    Your make-up is terrible

    fuck you!


    Your make-up is terrible

    Laat me één keer mijn eigen ding doen, één keer. Is dat nou zoveel gevraagd?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mijn broer weet iets dat hij niet MAG weten......


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik laat altijd alles vallen voor je, ik heb zelfs nog niet gegeten vandaag omdat ik zoveel mogelijk bij je wil zijn en dingen met je wil doen.
    Maar ja, go on, and ignore me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.