• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik erger me dood aan mijn ooit eens, 'beste' vriendin. Echt heeft ze niks beters te doen, dan zeiken aan mijn kop, terwijl zij degene is die fout zit!


    Don't give up the fight, show them that you're strong.

    Het is ook altijd mijn fout hè?!?
    Wist je maar eens hoe ik me dfkbasdnfklandfklasf ik me voel!!!:((

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 12:58 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben er zo klaar mee dat ik altijd in jouw schaduw moet staan, nooit iets goed kan doen. ):


    26 - 02 - '16

    Ben ik wel zo normaal als ik denk dat ik ben?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben zo klaar met alles, met de sfeer hier in huis, met mezelf.. Ik voel me zo eenzaam (huil)


    26 - 02 - '16

    Die, bitch.

    Een 'vriendin' steelt al m'n andere vriendinnen!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Waarom, serieus, WAAROM?!

    dude, val voor een trein ofzo, no shit.


    Olive

    Fuck Duits. Fuck.


    I am an idiot, I move.

    Jullie kunnen allemaal doodvallen! ALLEMAAL, elke keer. En waag het niet om nu weer aardig te gaan doen want je krijgt het NIET terug.


    Your make-up is terrible

    VERDOMME WAAROM MOET ALLES ALTIJD ZO MOEILIJK GAAN?!

    Ik heb geen zin meer om moeite voor jullie te doen, op een gegeven moment ben zélfs ik niet meer in staat een poging te doen om vrienden met jullie te worden. ACCEPTEER ME NOU VERDOMME EN DOE NIET ALSOF IK LUCHT BEN!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Opzich he. Erger ik me dóod aan je (cat)


    -

    Laat me gewoon gaan!!


    26 - 02 - '16