• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Nan wae ireohke motnan geolkka


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik hou van banaan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    STOMME MENSEN AF EN TOE!


    <3

    Diapal schreef:
    Ik hou van banaan.
    IK OOK!


    I only miss you when I'm breathing

    Ik denk echt te veel na... >,<


    Life is hard and then we die

    Ik heb zin in morgen.


    26 - 02 - '16

    Omg auto rijden is zo gaaf. Voor het eerst alleen rijden geeft zo'n kick _O__O__O__O__O_


    -

    Ik heb er geen woorden voor.. Ik wil er zijn, ik wil je troosten, ik wil je steunen, maar ik heb geen idee hoe. Ik begrijp dat het moeilijk is maar je moet me geloven als ik zeg dat alles goed komt, je betwijfeld het en je hebt er alle redenen toe, toch is er een mooi toekomst in zicht. Huil vandaag, maar zorg dat je morgen weer lacht..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    They don't know how close I'm to giving up.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ben meestal niet zo voor schreeuwen maar...

    OMG IK HAAT HEM ZO HARD DIE GROTE FUCKING ZAK DIE FUCKING ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK Z-A-K HET IS ZO TYPISCH! ALTIJD WEER EN ALTIJD MAAR OPNIEUW GODVERDOMME EEIIIIIKEL NEE GEEN EIKEL JE BENT GEWOON EEN FUCKING EGOCENTRISCHE KUTWIJF JE BENT NIET EENS MENSELIJK JE BENT ONMENSELIJK JE BENT EEN HOER EN EEN SLET TEGELIJKERTIJD DAT JE VERZUIPT IN HET KANAAL JE MET JE EGOCENTRISCHE WIJVENTEN GEDRAG SRSL GA ERGENS ANDERS DE BOEL VERZUIPEN JIJ MET JE FUCKING ZAKHEID. SRSL JE HEBT NIET EEN BALZAKKEN WANT JE HEBT GODVERDOMME NIET EENS KLOTE JE BENT ZOOO OZOOOO ZOOOOO LAAG BIJ DE GROND DAT JE MET EXTRA VERDOVING EEN CASTRATIE ONDERGING WANT JE KAN NIET EENS TEGEN EEN KLEIN PIJNTJE! JE LEEFT GEWOON OP FUCKING SNEUE PILLEN ECHT. JE BENT ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK. IK HAAAT JE. ONTHOUD HET GOED; HAAAAAAAAAAAAAAAAAT!
    En ik haat niet snel mensen, maar jij. Jij hebt mijn kookpunt al lang bereikt.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    ik voel me enorm uitgesloten op school. Om de reden dat ik slecht ben in grote groepen te zijn, en nu zijn de meeste van mijn vriendinnen deel van zo'n groter kliekje... Ik heb stilzwijgende ruzie met wat vroeger mijn beste vriendin was, om heleboel misverstanden en het feit dat we beiden slecht zijn in praten gaat het niet meer goedkomen vrees ik... en ik zeg dan tegen mezelf van, 'maak je niet druk, volgend jaar is het laatste jaar dat je ze ziet,' maar eigenlijk vreet het enorm aan mij.
    Mijn andere beste vriendin woont vreselijk ver weg en het begint nu ook zo stiller te worden.. al kan dat aan haar studie liggen.
    Ik mis mijn vriendje voor dood. Enkel op skype kan ik hem zien, en de helft van het weekend in person. Y U LIVE IN HOLLAND?!
    Ik hou van schrijven, maar als ik iets af heb ben ik tevreden. lees iki het opnieuw, denk ik, 'wtf is this crap?!'. Ik kan nooit tevreden zijn met mijn prestaties omdat ik bang ben om het feit dat de meest evan mijn vrienden ouder en dus meer ervaring (=beter) zijn dan mij op theater. Damn you perfectionism.
    Eigenlijk ben ik enorm, diep gekwetst en teleurgesteld dat zowel vader als zus niet gebeld hadden op hun verjaardag met de hoop mij te horen... van mijn zus had ik het echt verwacht. En nu steekt het om te weten hoe weinig ze precies om me geven.
    Ik heb het gevoel weet dat ik de minst geliefde van ons drie kinderen thuis ben.
    mijn moeder vind mij associaal.
    Ik zou nu niets liever willen dan alles achterlaten en in NL te komen wonen, bij mijn vriend.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Vervelend allemaal :S

    Maar een dingetje, moest jij je vader en zus niet opbellen op hun verjaardag? En zij toch niet jou?


    I only miss you when I'm breathing

    Weetje ze zijn bijna nooit thuis, en wanneer ze thuis zijn beginnen ze of over je huiswerk of vragen ze aan je waarom je zo irritant/ vervelend/ puberaal doet en of je op school ook zo bent. En natuurlijk niet, maar van hen word ik gwn zo... ziek soms. Nooit hoor ik een "wat fijn dat je thuis bent" ofzo. I don't give a fuck about them.
    En ik ben bi, maar ik zie nooit de kans om het te vertellen, was die er vandaag, werd die onderbroken. Zo irritant

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 19:05 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    O god wat wil ik jou slaan, met een boek, van 1000 pagina's, met een harde kaft op je hoofd


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil alleen maar dat je mij vasthoudt en zegt dat je weer van mij houdt..


    I won't let you come close enough to hurt me.