• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik ga mensen altijd negeren als ik ze niet meer mag of als ze me pijn hebben gedaan en op het moment is dit allebei aan de hand bij twee personen.


    Life is hard and then we die

    Ze laat me niet gewoon ademen. Ze geeft me nooit tijd om ergens over na te denken, wat voor 'n vriendin is dat?

    Als het niet aan de vitamine D ligt, waar dan wel aan. Waardoor voel ik me zo verschrikkelijk leeg en hoe kan ik die leegte weer opvullen?


    26 - 02 - '16

    Waarom doe je zo tegen mij? Kan je het niet gewoon uitleggen? Vind je het leuk om mij pijn te zien lijden?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kritiek dit, kritiek dat. Shut up, ik krijg koppijn van de mensen die denken alles beter te kunnen.

    Daarbij beweert mijn lerares Nask dat ik een slechte invloed heb op een vriendin. Volgens mij zit ze me als een of andere jeugd crimineel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké what the fuck. Je had het lef om vreemd te gaan en nu kom je aanzetten met excuses waar zelfs je moeder nog niet in gelooft. Kom nog een keer in m'n face en ik maak je af. That's right. Three strikes, you're out.

    BITCH.

    Ik erger me op dit moment aan het feit dat mijn neus verstop zit en ik nauwelijks kan ademen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nu erger ik me vooral aan mijn zusje, die denkt dat het normaal is om tegen mensen te liegen en te zeggen dat ze geslagen word door mijn moeder. verder zit mijn hele leven in de knoop.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik kan er niet tegen dat ik zo negatief denk, maar het is hun eigen schuld!


    Your make-up is terrible

    Kom terug, ik mis je zo... waarom ging je nou weg? waarom heb je ons alleen gelaten? zie je niet dat we niet zonder je kunnen leven?


    Kiss me, before I change my mind

    Een vriendin waar ik vooral vroeger veel mee omging zit in stadium 4 met kanker. Which totally sucks. En mijn keel doet zeer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn hele klas is tegen me terwijl mijn exbeste vriendin leuk mee gaat lachen, en dan schelden ze me ineens uit met kanker chinees of weet ik veel wat ze allemaal zeggen. Hallo, ik kan dr toch niks aan doen dat ik niet uit Nederland kom..? Vervolgens viert ze wel kerst bij mijn familie omdat ze niet naar haar eigen oma wil..... Haar ouders zijn gewoon halve fucking criminelen, en toen die vader in t nieuws was begon zij dr om te lachen, wat mij de indruk geeft dat ze geen haar beter is.

    Ik vind mijn beste vriend leuk, en k kan niet tegen die slet van het vmbo die zo af en toe pauze komt houden bij ons, en dan meteen met hém gaat lopen praten. Dat ze lekker opflikkert.
    Nu is die vriendin boos dat ik bij mijn beste vrienden in de pauze ga staan en negeert ze me de helft van de tijd.
    Ik wil een keer alles dr uit janken of iets, maar dr kan geen traan weg...
    Mijn allerbeste vriendin zit op een andere school en die zie ik nauwelijks, en mn hele leven is gewoon fucked up.

    Okee, dat lucht op, pfoo


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Waarom druk je die stempel op me. Ik weet dat er mensen zijn geweest die je slecht behandeld hebben, dat je daardoor zo gaat denken. Maar ik ben mitchell, ik ben niet zoals hun. Dat weet je toch...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me niet meer als mezelf. Ik ben niemand, ik wil niemand zijn... Niets zijn...


    Your make-up is terrible