• Buuh.
    Ik voel me echt rot. Ik heb geen zin om er een heel verhaal aan te smeren, puur omdat het té lang is om in een paar minuutjes te typen. Ik denk dat ik uren zou bezig zijn met mijn verhaal. Daarbij wil ik gewoon een knuffel.

    Maandag voelde ik me nog vrij goed tot ik in de avond een mailtje kreeg van mijn consulente met de melding dat er binnenkort ergens plek vrijkomt bij een pleeggezin. (Ze zijn al een half jaar op zoek naar een plekje voor mij.) Ik wist niet wat ik er mee moest doen. Aan mijn ouders kan ik geen hulp vragen bij die beslissing, door hén wil ik van huis weg (en is het noodzakelijk omdat ik een betere plek nodig heb om op te groeien). (Maar uit huis gaan betekent dat ik zoveel moet achterlaten. Héél véél sléchte dingen, maar ook enkele goede dingen.)
    Daarom kon ik op de nacht van maandag op dinsdag heel moeilijk de slaap vatten. Ik heb uren zitten woelen, heb uiteindelijk mijn laptop er terug bij genomen om even aan iets anders te proberen te denken, maar dat hielp niet, dus heb ik tot in de vroege uurtjes zitten nadenken en piekeren. En sinds maandag gaat het enkel bergaf met me. Ik kan de slaap moeilijk vatten, val uiteindelijk in slaap van vermoeidheid om drie of vier uur later terug uitgeput wakker te worden en naar een grote doos tissues te grijpen.
    Ik wil ook wel uit mijn ellende geraken, maar het is zo moeilijk en zwaar. Ik probeer nu met kleine stapjes mijn geluk te zoeken door al wat vaker onder de mensen te komen etc, maar het blijft zo pokkemoeilijk én niémand lijkt me te begrijpen. Niemand geeft me een adempauze om even bij te komen, ik moet blijven blijven blijven bijten. Het is gewoon zo moeilijk, zo teringdora moeilijk.

    Ik wil gewoon een dikke knuffel en een tissue, misschien wel een hele doos. =(

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 23:56 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Dat lijkt me echt vreselijk. Vreselijk lastig ook. Dat gevoel van vertrouwd raken aan verdriet klinkt bekend. Maar dat is echt iets waar je je over heen moet zetten, hoe lastig dat ook lijkt. Als je je al lang zó rot voelt weet je helemaal niet meer hoe het echt is om gelukkig te zijn. En hoe fijn en veilig het ook lijkt om zo door te gaan met je leven, uiteindelijk komt er een punt dat je inziet dat je het op die manier geen minuut langer zal volhouden. Het is beter om, wellicht met wat moeite, al eerder je geluk te gaan zoeken dan volledig instorten. Het zal inderdaad stap bij stap gaan, but you'll be allright in the end.
    Probeer te praten met mensen die je vertrouwt en vertel ze hoe lastig het is. Vertel ze ook dat je het moeilijk vindt om uit de ellende te stappen. Misschien kunnen ze af en toe iets leuks met je gaan doen waardoor je wel een moment moet genieten en je gelukkig kan voelen?
    En hoewel het vast heel dubbel voelt, ik denk dat het toch een begin van je geluk is als je een pleeggezin aangewezen krijgt. Er zijn genoeg mensen die in een ellendige rotsituatie zitten thuis en daar niet weg kunnen. En hoe veilig het ook voelt, je weet ook wel hoe rot dat voelt.

    En tot dan.....

    *Schuift glas Roos-vicée naar voren en doet haar armen open*
    Het komt wel goed, schatje (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg, wat erg voor je! Ik wens je echt heel veel sterkte en ik ben er altijd voor je oke? *geeft je een big hug* <3


    The sun will rise and we will try again.

    Nawh ;( Sterkte!
    -Hugzz-


    Sometimes it's best not to care.

    Wat klote man! Sterkte en je hebt altijd ons nog als je iets kwijt wilt! <3.


    The odds are néver in our favor.

    Cyberhug for you!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jullie zijn liehief. (no_chears)
    Maandag ga ik gewoon naar de voorzitster bellen van de organisatie. Ja. En daarna zie ik wel verder wat ik ga doen.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Vivace schreef:
    *Schuift glas Roos-vicée naar voren en doet haar armen open*
    Het komt wel goed, schatje (A)



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I can use a hug too.
    HUG ME BROTHER! <3

    (komt wel goed, schatje ;D)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    BIG HUG FOR YOU.<3
    Superveel sterkte,

    het komt wel goed, schatje ^-^


    The universal language of art.

    Jij krijgt echt zo'n dikke knuffel van mij hé. (:
    Heel veel succes met alles. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'



    Epic hug is really epic!@#$!$!!!


    Full of envy behind that anonymous mask

    HUGG en sterkte meis :)


    What can you do when your good isn't good enough?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *cyberhug* schat! het komt wel goed! het komt altijd goed! <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.